2021-12-24, 01:59
Medlem
Jim-Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Förlorade på lotto och jag är säker på att Tusses svarta högskor gav mig otur. Saknar tiden med riktiga män i soffan men koks Tina vart jag glad för dock. Men våra män har fan ta mig omvandlats till kvinnor. Ett djävla bögeri, nä klarade inte av årets Bingo kändes som Eurovision tema med inslag av känsliga män.

Måste säga att jag störde mig något kopiöst på Claes Malmbergs tattarskägg samt på den manliga programledaren.

Håller dock inte med om att det var några bögerier. Tusse är väl lite fjollig i sin klädsäl men i övrigt var det väl inte något märkvärdigt feminint bland männen?
Citera
2021-12-24, 02:01
Medlem
Jim-Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag tycker det är skit men jag tittar ändå, med familj och närmaste släkt. Bingolotto, rimstuga och ett format som för tankarna tillbaka till 80-90-talens monopol-tv, eller folkhems-tv om man så vill. Ingen slump att det är just i anslutning till jul som detta funkar. Att det är mossigt är nog ingen nackdel.

Tror ca 60 % av dem som tittar gör det pga press från någon i släkten / familjen som vill samla alla kring en Aladinask och ha en idyllisk kväll. TV4 tjänar bra med cash på folks rädsla för att vägra något juligt i juletider.
Citera
2021-12-24, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Har gett uppesittarkvällen på fyran en halvtimmes chans för julkänslans skull men stänge nyss av. Klarar inte av skiten mer, i synnerhet inte Tusse, denna pojke som ser ut som en afrikansk kvinna.

Ni som gillar den här smörjan: vad gör att ni kollar? Helt obegriplig för mig att detta för många är en tradition i svensk julfirande.

Håller med dig men låt PK svensson mysa på soffan till lite PK, sosse och judesmörja.
Citera
2021-12-24, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
https://www.youtube.com/watch?v=GogWuGvDO8I

För de som missade det så kallade skämtet.

Och det fanns alltså folk här på Flashback som trodde det kunde vara på riktigt?

Damn, Flashbackare och svenskar är fan dummare än vad man tror alltså.
Citera
2021-12-24, 02:52
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Och det fanns alltså folk här på Flashback som trodde det kunde vara på riktigt?

Damn, Flashbackare och svenskar är fan dummare än vad man tror alltså.

Gör det egentligen någon skillnad om det är på riktigt eller inte, haha. Cringe af.
Hur eller hur så var det ett taskigt försök till att göra Bingolotto mer attraktivt för nya generationer.
Citera
2021-12-24, 03:14
Medlem
Hatar verkligen TV4 och all jävla reklam man tvingas se...
Men......

Såg uppesittaren och spelade med en släkting, blev imponerad av hela upplägget och tyckte det var riktigt sevärt. Få ge cred till bingostudion för bra jobb.
Citera
2021-12-24, 03:38
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Måste säga att jag störde mig något kopiöst på Claes Malmbergs tattarskägg samt på den manliga programledaren.

Håller dock inte med om att det var några bögerier. Tusse är väl lite fjollig i sin klädsäl men i övrigt var det väl inte något märkvärdigt feminint bland männen?
Har inget emot Tusse men nä klarade inte av PK programmet. Och kan hålla med om tattarskägget såg ju för fan ut som om han vart på benso. Tattarkung.
Citera
2021-12-24, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Äsch, slappna av, lotten jag spelade fick jag från en broder.

Morsan och jag spelade tillsammans. Hon hade sin egen lott.

Se det som trissen, vinner du 60 spänn vill du inte ha 60 spänn, utan två nya lotter.

Jag fyllde även i fel bingobong vid fyran det tog mig ett tag att fatta att jag var på fel bricka.

Nej, men morsan fick också sin bong, och så har vi umgåtts.

Man duttar med morsan, pratar om vem som ser fet ut, och att x inte är en riktig karl. Ibland kan hon säga saker som, "titta på den här fjollen".

Så är det varje dag och hela tiden, bingolotto är en del av vardagen.

Oavsett vad man tänker om Bingolotto bör man påpeka att chanserna att vinna inte har att göra med vad man tycker om programmet.
Gud vad härligt det här låter. God Jul.
Hoppas ni får fler såna här fina stunder ihop
Citera
2021-12-24, 05:21
Medlem
Enda sedan dom slutade sponsras av volvo så har det ju gått åt helvete!
Citera
2021-12-24, 05:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Faktum är att McD gjort bra inom vården vid sjukhusen för barnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Amazon-mannen
Med tanke på deras giftmat till lågpris som de prånglar ut, så är det inte mer än rätt att de betalar tillbaka till samhället

Nej jag har inte vunnit nåt..

De betalar väl typ ingenting.

de har ju bara insamlingsbössor som de dumma kunderna fyller med pengar (som de dessutom kan halvtömma innan räkning.

Riktigt äcklig whitewashing av deras skitverksamhet.
Citera
2021-12-24, 07:06
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Äsch, slappna av, lotten jag spelade fick jag från en broder.

Morsan och jag spelade tillsammans. Hon hade sin egen lott.

Se det som trissen, vinner du 60 spänn vill du inte ha 60 spänn, utan två nya lotter.

Jag fyllde även i fel bingobong vid fyran det tog mig ett tag att fatta att jag var på fel bricka.

Nej, men morsan fick också sin bong, och så har vi umgåtts.

Man duttar med morsan, pratar om vem som ser fet ut, och att x inte är en riktig karl. Ibland kan hon säga saker som, "titta på den här fjollen".

Så är det varje dag och hela tiden, bingolotto är en del av vardagen.

Oavsett vad man tänker om Bingolotto bör man påpeka att chanserna att vinna inte har att göra med vad man tycker om programmet.
Jag avskyr faktiskt Bingolotto. Det kryper i kroppen på mig. Men för mina älskade ungar ställer jag upp en gång per år. Jag tycker inte om underhållningsprogram och det hade väl gått an om det inte vore såååå länge. Sen är jag lite missunnsam det är lite plågsamt att se alla som får så jäkla mycket. Fick bingo för typ 1:a gången och ringde in 5 ggr. Kom givetvis inte fram. Nä det är jobbigt. Men i år tyckte jag ändå det var bättre. Måste bero på att den förfärliga Rickard är borta. Denna Odenberg eller vad han hette var såååå mkt bättre. Apropå fet… Höll på att sätta knäcken i halsen när Lisa Nilsson kom in. Herre jösses hon måste gått upp sisådär 70 pannor. Ingen rolig syn. Lite hull skadar inte men hon lider ju av grav fetma nu. Undra varför.
Senast redigerad av Tervull 2021-12-24 kl. 07:08.
Citera
2021-12-24, 07:20
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Ganska surt att en redan svinrik kärring ifrån överklassorten Onsala vinner 2 bilar, en miljon m.m. Finns redan ett antal fina nya bilar reggade där kan jag säga…
Medans den arma ensamstående kvinnan i början från norra delarna av hisingen, vars barn valde nr 10 efter nr 9 på färgfemman, fick endast 10k i smycken..livet är hårt o orättvist, det lärde sig den familjen snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in