2021-12-23, 23:53
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungKanel
Det är så klart ett inhyrt proffs från utlandet som löper noll risk att identifieras med kameror i Sverige.

Kom igen.. sluta se på Netflix.
Tror du det här är Palmemordet…

Det här är en som säkert varit inblandad i något liknande förut.
Och är från miljonprogrammet
i Stockholm Malmö Göteborg.

Dog eat Dog….🐕🦴🔫
Citera
2021-12-23, 23:57
Medlem
Har GM flytt med sin laptop? Beroende på vilken dator det är så är det inte helt lätt att ha den i handen och samtidigt köra elspark, speciellt inte om det är en elspark som går upp mot 50hm/h. Kanske dumpat/tappat dator nånstans i närheten? Även den har kanske varit uppkopplad på wifi
Citera
2021-12-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vafankanmanhetaens
Har GM flytt med sin laptop? Beroende på vilken dator det är så är det inte helt lätt att ha den i handen och samtidigt köra elspark, speciellt inte om det är en elspark som går upp mot 50hm/h. Kanske dumpat/tappat dator nånstans i närheten? Även den har kanske varit uppkopplad på wifi

Tar ju inte mer än några sekunder att öppna en ryggsäck o dumpa den där i och hoppa på elsparken o gitt därifrån.

Missminner jag mig inte så är det rätt mycket vatten runt Kungsholmen, kasta den från bron är inte svårt.
Citera
2021-12-24, 00:27
Medlem
geek12s avatar
H*rman J som är GM?
Citera
2021-12-24, 01:37
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittiorten
Tar ju inte mer än några sekunder att öppna en ryggsäck o dumpa den där i och hoppa på elsparken o gitt därifrån.

Missminner jag mig inte så är det rätt mycket vatten runt Kungsholmen, kasta den från bron är inte svårt.

Kan lika gärna vara en stulen dator som helt enkelt dumpas. Knappast knuten till personen. Det är ingen som suttit i lobbyn och jobbat. Skytten bör ha varit 100% fokuserad på hissen och BO.
Citera
2021-12-24, 01:39
Medlem
PaaloAaltos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Alla mobiler brukar konstant söka efter wifi. Särskilt om personen haft wifi påslaget.
Mobilen säger då konstant till alla wifi runtom.

-Hej jag heter xxxxxx, vad heter du? Kan jag få komma in på ditt SSID?

Ska du skjuta någon kör du inte en iphone. Du har en burner, ingen lur eller en krypterad.
Citera
2021-12-24, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaaloAalto
Ska du skjuta någon kör du inte en iphone. Du har en burner, ingen lur eller en krypterad.

Äntligen någon som förstår
Citera
2021-12-24, 01:46
Medlem
Citat:

Exakt, du gör din grej sen skickar en signal sen färdigt.

Svårare än så är det inte.
Citera
2021-12-24, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Äntligen någon som förstår
Burnertelefoner är slöseri med pengar. Ditt samtal fångas upp ändå.
Citera
2021-12-24, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZstarZscream
Påstår Expressen med, så godmorgon!

Vart står det att detta mord är del av den interna konflikten i Östberga? Det lutar ju mer åt Bredäng just nu
Citera
2021-12-24, 02:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Vart står det att detta mord är del av den interna konflikten i Östberga? Det lutar ju mer åt Bredäng just nu

"Under den senaste tiden har Östberganätverket däremot haft flera interna konflikter, enligt Expressens uppgifter. Där pekades den nu skjutna 34-åringen och hans bror ut som drivande på ena sidan av konflikten."

https://www.expressen.se/nyheter/de-var-rivaler-nu-ar-bada-mordade/
Citera
2021-12-24, 02:40
Medlem
Citat:

Jo, såvida man inte skall skjuta Einar. Då har man en iPhone och filmar offret via facetime till beställaren.
*källa AB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in