2021-12-24, 00:13
Medlem
Kan de vara han som sickan visar upp i sin video?

Trevlig helg alla!

Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
My bad, såg nu i efterhand att du redan hade quote från A69 i ditt inlägg. Trötta ögon nu.

God Helg!
Citera
2021-12-24, 00:27
Medlem
Om du läser här Nisse, vill jag bara önska dig en god jul !
Citera
2021-12-24, 00:39
Medlem
Detta kontot registrerar sig alltså enbart för att delge oss detta...

Citat:
Ursprungligen postat av Hampusharna
Har tänkt lite om allt dehär skiten som hänt. O efter ja lyssnat på Lilla Nisse på SoundCloud så har ja kommit på en teori eller va man säger..

I låten sjunger han såhär ” Jag vet att du sköt när han fucking skrek skjut mig” Och folk säger att Paki skrek ”Skjut mig” när han blev klippt.
Och när Nisse sjunger om Pakis skjutning så kan man läsa mellan raderna att han ”vet” vem som sköt Paki. Och nu efter att den låten gått på SoundCloud och mördaren kanske hört från folk att han sjunger om de eller att han hört det själv så går han och klipper Einar med. Alltså samma som sköt paki sköt Einar.. Va säger ni om den teorin?

RIP
https://genius.com/Einar-lilla-nisse-lyrics
Citera
2021-12-24, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Känns som det bränns ordentligt nu. Kände på mig att vi inte skulle kasta ut Jom3 med badvattnet...

Liban - Dp?

På tal om Dp- en dum fråga säkert, men det finns väl en Dollar där och Euroo har en bror som heter Dollar men är det samma?

Euroos grabb Dollar är inte hans bror hane inte ens somalie och nej det är inte samma
Citera
2021-12-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Jom3 kan känna till vad Chapo kan pyssla med nu efter han blev portad från Dalen? Om Chapo är pensionerad handlar det väl isf om att lyfta förtidspension parallellt med brott, ”ryggen vettu” Skriven i Hovet hos farsan med yngre syskon som har reko försörjning. Allt jag läst är att han varit knuten till kriminella nätverk söder om söder. Snubben verkar ju få även en del härdade därute att rygga.

Såhär skrev Allchronix69 tidigare:
”Dalen, Bagis och Skarpnäck har blivit av med två så kallade "bröder" som dom "dör för" och "kör för". Paki i Dalen och Soso i Skarpnäck. Chapo klippte dom båda. Ingen har hämnats på flera år eller ens försökt hämnats. Men folk sitter här och tror dom är kapabla ha ha. Chapo har rört sig fritt i Jakan under tiden han inte har suttit och alla har vetat om det. 5 år sen Soso och 3 år sen Paki, och inte ens ett försök har gjorts. Inte en sprängning, inte en skottlossning inte ett skit.”

N.B. Efternamnet är Kwingw4 om du söker.

Chapo satt för inte så längesen för vapenbrott kanske fortfarande gör det ingen aning, vet att innan han torska hade han kontakt med yngre från Dalen bland annat Hamkos lillebror Adam, vem har han rört sig med i Jakan?
Citera
2021-12-24, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Detta kontot registrerar sig alltså enbart för att delge oss detta...

https://genius.com/Einar-lilla-nisse-lyrics

Menar inget illa här men den teorin kan va bland det dummaste jag läst i den här tråden en så länge
Citera
2021-12-24, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Menar inget illa här men den teorin kan va bland det dummaste jag läst i den här tråden en så länge

Kan man helt avstyra han som del i detta? Om han redan har släckt både Paki +skjutit han i bröstet och Havals vän S.
Om han nu även tillhör något typ av all star team (PSG) som håller på och ta över efter Ilky och co i Vårby.
De inlägget var bara endel av en helhet, lilla Nisse var kanske droppen eftersom den hade gjort så folk började snacka om mordet igen.
Citera
2021-12-24, 01:36
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jom3
De sägs att yasin är ute nu ,man har sett han med flg idag
Hoppas Polisen är lika sköna i år igen och häktar honom mitt under nyårsfirandet.

Han får gärna bli klippt innan dess dock.
Citera
2021-12-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Känns som det bränns ordentligt nu. Kände på mig att vi inte skulle kasta ut Jom3 med badvattnet...

Liban - Dp?

På tal om Dp- en dum fråga säkert, men det finns väl en Dollar där och Euroo har en bror som heter Dollar men är det samma?

Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Du tänker möjligen på Liban Mohammed Ali som är kopplad till Tenstanätverket? Han är 22 år. Den jag avser heter Liban Mohamud Ali och är 18 år, kopplad till Bredängsnätverket.

Den senare Liban Ali var en av dem som dömdes för detta:
(FB) 5 ungdomar dömda för människorov, Bredäng och Sätra, Stockholm, 2019-04-03

Jag vet dessvärre inte vem "Dollar" är som stöttar Dödspatrullen.

Dollar var/är en 26-åring i DP som heter Mus* Cont*h (*=a,e). Han åkte på 3 år och 4 månader med domar i TR i dec 2018 och HR i mars 2019. Han bör vara fri sedan sommaren 2020. Det har varit tyst om honom sedan domarna och han återfinns inte längre i den öppna folkbokföringen.
Citera
2021-12-24, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Nej, att det råder sekretess är standard i det här skedet, men eftersom ingen begärts häktad tyder det på att åklagaren inte har tillräckligt på fötterna för att binda någon till brottet.

Det i sin tur kan tyda på BO inte är särskilt hjälpsam.

Tack För svar
Citera
2021-12-24, 03:18
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broncovich
Är det 100% bekräftat att de va L som blev cuttad?
Jag har, envist och ödmjukt 😀, frågat samma sak otaliga gånger då inga bevis finns men det verkar vara en fastslagen (tråd?)sanning nu.
Citera
2021-12-24, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Fast varför är det så dumt? Mord kan ju liksom i schack vara i "självförsvar", av rädsla för att den andre ska klippa honom först. Om Chapo nu vet/tror att Nisse börjat skicka siccarios på folk - han har ju råd och har många gånger om visat att för honom är Paki inte glömd. Pakis lillebror var väl fortfarande vän med Nisse dessutom, om han nu inte också hör till dem som vände honom ryggen på slutet.
Senast redigerad av TigerKid2 2021-12-24 kl. 09:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in