2021-12-23, 15:40
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapsylen1
Antagligen, läste att hon varit ihop med nån höjdare innan från bachelor eller vad det var så hon skulle knappast nöja sig med någon noname bonde från skogen.

Precis så, Lina ville bara synas i Tv.
Stort av Ellinor att förlåta och ge kärleken en chans, heja heja.
Citera
2021-12-23, 16:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Precis så, Lina ville bara synas i Tv.
Stort av Ellinor att förlåta och ge kärleken en chans, heja heja.
Ellinor hade ju dessutom rejäla boppar och fin ändalykt till skillnad mot pojkflickan Lina.
Citera
2021-12-23, 17:07
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ellinor hade ju dessutom rejäla boppar och fin ändalykt till skillnad mot pojkflickan Lina.

Jag såg nog mera en mogen och ödmjuk kvinna. 😂
Citera
2021-12-23, 17:11
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag såg nog mera en mogen och ödmjuk kvinna. 😂
Det har du ju rätt i. Men fina boppar och ändalykt är icke att förakta.
Citera
2021-12-23, 18:35
Medlem
Ellinor hade platsat i Farmer want a wife från Australien!
Citera
2021-12-23, 19:42
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Jo hon är en fin o begåvad flicka😃
Citera
2021-12-23, 22:02
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo hon är en fin o begåvad flicka😃
Väldigt märklig dialekt. Nån sorts hittepå skånska.
Citera
2021-12-23, 22:14
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Väldigt märklig dialekt. Nån sorts hittepå skånska.

Skånska kan låta väldigt olika. Gissar på trakten runt Lund.
Citera
2021-12-23, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Instämmer.Mitt i prick
.Lyckad säsong,Daniel o Klara så fina- vore bonus att få se deras kärleksdejter som reklaminslag före romantiska filmer.. de två är bättre än Lady o lufsen, som någon skrev tidigare.
Daniel o Klara är så fina ungdomar, o perfekta för varann.
Tänka sig att vi tittare fick ta del av deras trevanden- närmanden i dejtingstunderna..
Tycker de är tuffa som verkligen vågar vara med och visa upp sina känslor på detta viset.
Pejan hittade också rätt kvinna..
men- Reagerade också på att den lilla oxkalven inte fick vara nära sin ko-mamma.
Det är kanske inte lag ännu, men vill man ha en fin o stabil djurbesättning så ska kalven vara nära sin ko-mamma. och dricka hennes mjölk. det ger sundare och friskare djur, om man låter djurens naturliga instinkter råda.
En örfil ger jag till Peja- i fortsättningen ska kalvar få vara nära sin ko-mamma.
Elementär kunskap.

Bacckis o Evelina vågar visa känslorna nu äntligen. Evelina har en hund med till boet, det tyder på att hon gillar djur djur..

Peja är singel igen , gjort slut m sin kvinna . Backis snygg ? Av alla dessa bönder i detta program så var han i särklass den med sämst utseende , tätt inpå de andra .. Nej Backis är inte snygg 😂😂😂😂 smaken är som baken … tack och lov 😅
Citera
2021-12-24, 01:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Fan vad vissa av bönderna är blödiga. När de hälsade på han gamla strongman-killen Sebastian så var det ju nära till tårar hela tiden. Visst, fint par men herregud så blödigt. Likadant med Backis.
Håller med, jävla lipande vareeenda gång, och ska ju tjatas år efter år. Är också något lite obehagligt över detta "ödesbestämda" och "kvinnan/mannen i mitt liv" där det bara finns EN ends potentiell person till varje. Missar man denne person (som sliding doors) så har man missat sin chans. Av tusentals, ja miljoner människor så är det en som ska vara "den rätta". Det får man ju för guds skulle hoppas inte är fallet.., tänk om man passerar på parallella gator eller lever i olika sekler, jobbigt läge.
Citera
2021-12-24, 01:54
Avstängd
Tycker förövrigt klara och daniel är en riktigt bra match, dock märkligt att de efter flera månader ihop fortfarnde verkar blyga (?!) och knappt tittar på varann, väldigt märkligt.

Peja verkar väldigt "resonerande", är han i noll kontakt med sina känslor och vad han har för instinkt (mer än kåthet som han uppenbarligen känt, främst för heidi).

Filip verkar ju lite ljummen sådär, kanske som person, men så länge Ellinor är nöjd håller det nog. Och hon verkar känna sig hemma, trygg och har ett potentiellt stall säkert redan planerat i huvudet så det håller säkert. Samma sak gällande backis, så länge Evelina är nöjd och får domdera fritt går det säkert vägen.

Blev smått deprimerad av gotlandsbonden med tjej, som båda två kände sig gamla tio år efter bsf, när man själv är jämnårig med dem.. sebastian ser bättre ut idag mindre muskler, två osäkra människor som hittade varann och stärktes, bra. Den där susanna och hennes raggarpöjk har jag aldrig imponerats av, "wow hon snackar om sitt missfall", ja är det så oerhört? hört till leda om ex. Perellis missfall. INGEN som tycker det är oerhört och inte pratas om/allmän kunskap, de måste varit väldigt naiva. Och utredning 3-4 månader efter man börjar försöka, brukar ju vara tal om först efter ett år! (möjligen kortare när de är äldre), ljög väl ihop att de prövat längre. Dalabonden oerhört barnslig, vad ser bruden med tunna läppar och näsa i honom, hon verkar astråkig också.
Citera
2021-12-24, 02:29
Medlem
goseigens avatar
Klara Hagström i Mariestadstidningen från oktober.

Citat:
Svårt att förstå varför någon skulle välja mig.

https://www.mariestadstidningen.se/2...kssons-hjarta/

Det tror jag inte hon behöver fundera över. Hon är väldigt söt, har ett trevligt sätt och hon har ett riktigt jobb.

Just som så många andra har sagt verkar Daniel och Klara vara som gjorda för varandra.

Min hulda moder tycker att Daniel är som en hundvalp i en positiv bemärkelse, snäll, glad, och kanske också med bus.

Själv hade jag kunnat vara fader till dem båda, även om Daniels fader är äldre än jag är, men känns det inte någonstans som att man får sådana känslor om dem? De är förstås vuxna, men samtidigt så enkla och naturliga.

De är så ursöta och gulliga tillsammans, och jag tror att det där kan hålla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in