Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-23, 20:54
Medlem
XtraXs avatar
Vad hände med brun sju?
Citera
2021-12-23, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Har gett uppesittarkvällen på fyran en halvtimmes chans för julkänslans skull men stänge nyss av. Klarar inte av skiten mer, i synnerhet inte Tusse, denna pojke som ser ut som en afrikansk kvinna.

Ni som gillar den här smörjan: vad gör att ni kollar? Helt obegriplig för mig att detta för många är en tradition i svensk julfirande.

Att det fortfarande finns människor som har en hjärntvättsapparat igång i sitt hem i denna tid är ännu mer förvirrande, oavsett vilken kanal eller program den visar.
Citera
2021-12-23, 20:58
Medlem
goseigens avatar
Hur funkar spelet? Varför kan de säga bingo i studion men ändå köra på med fler nummer. Har de andra bongar, eller är det många som måste ha bingo?

Spelar med morsan, käkar Jansson och pimplar vin, men är lite konfunderad över det där.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Säkert samma innehåll som förra året, julrim, lucköppning, alkoholfri glögg och någon halvsnygg sångerska i halvkort kjol. / Skål.

En Fullkomlig Svennebanan kväll med andra ord !
Citera
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Att det fortfarande finns människor som har en hjärntvättsapparat igång i sitt hem i denna tid är ännu mer förvirrande, oavsett vilken kanal eller program den visar.

Men om man enbart använder den för att streama infowars då?

Jag menar Alex behöver pengar nu mer än nånsin, kanske dags att ge sig in i lotto branschen?
Citera
2021-12-23, 20:59
Medlem
Vilken fruktansvärd tidsspillan detta program är!
Citera
2021-12-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorkenslillatass
Vilken fruktansvärd tidsspillan detta program är!

Folk med No Style och No Class kollar på sådan skit !
Det kallas Såssar !
Citera
2021-12-23, 21:02
Medlem
God stämning i studion iår.

Samt här hemma, med julskinka.

Vem bryr sig om bingo, när man kan unna sig en pils eller 2 och få underhållning.

Ser han rödhåriga killen är med, kul med en populär YouTuber än Dogge Doggelito, som kallade alla som spelar för MongoLotto.

Tänk om Di leva dylikt upp för att lysa med sin närvaro.

Att en Pål Isman fick vara med (Claes Malmberg), trodde han var rasist, men fått ge avlat för sina synder.
Citera
2021-12-23, 21:03
Medlem
bralesss avatar
Det verkar gångbart för alla åldrar och således familjevänligt. Hade nog gillat det med släkten om jag firat jul. Någon gång om året jag skulle kunna lägga undan mina politiska värderingar och bara försöka njuta av högtiden.
Citera
2021-12-23, 21:04
Medlem
När är treans bingo?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnullaFlashbackMor
Uppesittarkväll, måste folk sitta på arslet i ett rum med folk som man hatar. Extremt varmt eftersom alla precis ätit sig feta med en brasa lika varm som den i Auschwitz. Jag har tackat nej till att spendera jul med min familj till pissprogram vid TV. Kan vi inte göra något rolig isället! Åka skridskor, gå en promenad allihopa, ta ett kalldop. Men ingen förbannad jävla sitta framför TV. Jag bryr mig inte hur mycket min mamma vädjar. Jag tänker inte fira jul någonsin igen. Helvete vad Svenska traditioner och traditioner i allmänhet suger dasse. Tror inte en enda kultur har något bra att komma med när det gäller traditioner. Traditioner är liksom bara för företag och skit. Det är inget mysigt eller kul. Det är ren misär. Sova genom nyår kommer jag också göra. "Wow vilken rebel" ja du fortsätt pissa bort pengar på något du inte kommer kunna fira när dina barn inte hälsar på dig på ålderdomshemmet.

Är det vanligt att släkt träffas för att titta på tv idag?
Citera
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Jag försöker vinna på lotto men Tusses klackskor går mig på nerverna duktigt.

är det verkligen det enda med tusse som går dig på nerverna?

Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Jag blir förbannad så fort jag tänker på fyran. Förstår inte hur de i ALLA DESSA ÅR kommit undan med att visa så in i helvetes med reklam och ändå fortsätta ha tittare...

Utbudet är ju även samma år efter år efter år. Farmen, mästerkocken och bonde söker fru är exempel på deras idétorka.

Men snälla hjärtat ta en jävla valium och betablockerare om du får så högt blodtryck så for du tänker på en tv-kanal. Folk gillar att känna igen sig. Det är sen gammalt. Du behöver verkligen inte bry dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in