2021-12-21, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdlerSaddler
Lets Dance spelas ju in vid Frihamnen som hon visat att hon jobbar vid (om man ska tolka bilderna på bloggen när hon hoppar ur taxin på morgonen) så kanske inte helt galen gissning men börjar de verkligen filma vårens omgång redan nu?

Någon form av TV är det ju iaf, helt klart.

Hon har ju också uttryckt flera gånger att hon vill ”bli modigare” & att hon kommer att tacka ja till nästa tv-förfrågan hon får…
Citera
2021-12-21, 21:55
Medlem
Citat:
Lets Dance spelas ju in vid Frihamnen som hon visat att hon jobbar vid (om man ska tolka bilderna på bloggen när hon hoppar ur taxin på morgonen) så kanske inte helt galen gissning men börjar de verkligen filma vårens omgång redan nu?

Ja, känns ju så. Köpte hon inte den blå klänningen för jobbets skull också? Om det nu är någon ledtråd.
Citera
2021-12-21, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Ja att hinna ta ett skumbad innan jobbet och dessutom se soluppgången på väg till arbetsplatsen finns inte på kartan i de flestas värld. Men kul för henne att hon får testa på att leva som en ”vanlis”.

Haha ja det är så jävla provocerande! ”Tidiga morgnar i soluppgången”? Solen går för helv upp kvart i nio?!
Citera
2021-12-21, 22:06
Medlem
Nästan all kommersiell tv produceras/projektleds från frihamnen? Let’s dance startar alltid först efter att Melodifestivalen är slut i slutet av mars, och de tränar garanterat inte i tre månader innan programmet startar.

Därmed inte sagt att Elsa inte skulle kunna vara aktuell för lets dance, men det är inte det hon jobbar med nuvarande, garanterat.
Citera
2021-12-21, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Ja, känns ju så. Köpte hon inte den blå klänningen för jobbets skull också? Om det nu är någon ledtråd.

Ja just det, den känns ju väldigt opassande till alla form av dans eller?
Citera
2021-12-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday
Nästan all kommersiell tv produceras/projektleds från frihamnen? Let’s dance startar alltid först efter att Melodifestivalen är slut i slutet av mars, och de tränar garanterat inte i tre månader innan programmet startar.

Därmed inte sagt att Elsa inte skulle kunna vara aktuell för lets dance, men det är inte det hon jobbar med nuvarande, garanterat.

Okej! Ja det känns ju som att det skulle vara väldigt långt bort ifrån den seriösa scenograf/kulturperson som hon verkar vilja ta steget mot dessutom!
Citera
2021-12-22, 00:39
Medlem
farlings avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RubyTuesday

Hon bekräftade ju i något inlägg för ett par dagar sedan att hon tackat ja till något slags tv-projekt, om jag får chansa så tror jag mest på Alla mot alla med Filip & Fredrik. Har ingen aning om var/när det spelas in men vårsäsongen brukar ju dra igång i början av januari så inspelningsstart vid denna tiden känns inte helt orimligt?

Undrar i så fall vem hon tävlar med?
Citera
2021-12-22, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Ja just det, den känns ju väldigt opassande till alla form av dans eller?

Ja, och om klänningen i sig är viktig känns det som att hon kommer stå i fokus på något sätt? Inte bara vara en deltagare bland andra. Eftersom hon fått gå all in på detta (och lämnat vardagen till Pontus) verkar det ju vara något större för just henne, som hon har en viktig roll i. Jag har dock noll koll på inspelningar så kan inte bidra med någon gissning
Citera
2021-12-22, 13:10
Medlem
Älskar gissningslekar.

Jag tror vi kan utesluta ”Alla mot alla” pga inspelningsschemat (om jag fattar publikinformationen rätt?):
http://allamotalla.com/publik/

Däremot. Hade det inte varit väldigt roligt att se Elsa briljera i nästa säsong av ”Bytt är Bytt”. Måste ju vara ett perfekt program för henne?
Senast redigerad av AdlerSaddler 2021-12-22 kl. 13:15.
Citera
2021-12-22, 15:49
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Älskar gissningslekar.

Jag tror vi kan utesluta ”Alla mot alla” pga inspelningsschemat (om jag fattar publikinformationen rätt?):
http://allamotalla.com/publik/

Däremot. Hade det inte varit väldigt roligt att se Elsa briljera i nästa säsong av ”Bytt är Bytt”. Måste ju vara ett perfekt program för henne?
Det hade det varit! Dock tror jag inte hon skulle briljera särskilt mycket. Jag tror inte hon är ens i närheten av så duktig på stilar, epoker och antika prylar som hon vill framstå. Hon har haft fel flertalet gånger när hon skrivit om saker i sina inlägg, men de gånger jag kommenterat det så har de kommentarna inte godkänts
Mycket av det hon skriver om har hon i princip googlat fram fakta om.
Citera
2021-12-23, 14:33
Medlem
Fina julklappar från mitthem tycker jag, bara reklammarkeringen som saknas snart
Citera
2021-12-23, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frimlov
Fina julklappar från mitthem tycker jag, bara reklammarkeringen som saknas snart

Ja detta har blivit som en reklamblogg för Ett hem. Ett hem återkommer ständigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in