2007-07-28, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av andersanden
Detta argument är kanske inte något som går hem i skadinavien. Om du vill sälja Albanien som turistdestination så kanske du ska nämna saker som vi inte har här, exempelvis: Skjuta kalashnikov för 20 Euro per magasin etc...
Vad snackar du om ? - Jag sade att Albanien var ett av världens mest vattenrika länder och undrar på vilket sätt. Jag förklarar det sedan och du säger att det kanske inte går hem här i Skandinavien.
Det har inget med turism utan att jag backa upp det jag sade.
Skjuta kalashnikov kan du göra gratis i flera byar ifall de litar på dig
Var enda Alban, vare sig han bor i Albanien, usa eller Sverige har vapen hemma.
Citat:
Vi kallar dom för Greker eller Serber/Slaver.
Roffig = Ouppfostrad, smaklös typ grottmänniska.
Citat:
Då måste det ske något fel i uppfostringsväg, inte sant? Och vem uppfostrar barnen om inte föräldern?
(Jag är hur som helst väldigt tacksam för det rättvisa svar du gav mig, fick en bättre inblick!)
Hejs!
(Jag är hur som helst väldigt tacksam för det rättvisa svar du gav mig, fick en bättre inblick!)
Hejs!
Nej, jag var själv sån när jag var mindre. Det har inget med uppfostringen att göra.. Nu har jag växt upp, jag slåss inte mer, jag varnar folk. Sedan ifall de vill fortsätta får de tåla det. Något alla jag känner respekterar.
Jag förstår att Svenskar ser ner på Invandrare, men det många av er inte förstår är att det är ungdomar som slåss inte vuxna och att man inte ska dra alla över en kam.
/ Säger inte att du gör det /