Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Det har sagts högst en kvart. Om man menar "leva" i betydelsen "kunna infektera celler". Det är ju lite oklart hur mycket virus "lever". Men vill man vara helt på den säkra sidan, så kan man ju vänta en timme.
Om jag sa att det är omöjligt att se att vi skulle ha haft en Pandemi i Europa utifrån statistik skulle folk klara av att gå tillbaka till 2019?
Jag har nämligen sagda källa där Sverige just nu har lägst dödlighet i hela Europa (gäller för 2021)
Finns ingen överdödlighet i Europa att utläsa.
Länderna som "vinner" är de nordiska (Norge, Sverige,) samt Schweiz, och Frankrike. Går inte att utläsa någon skillnad mot tidigare år.
Bör jag starta en tråd? Länka? Jag gissar på att folk inte vill ha hatfakta då det "jag läst på bitchute och youtube" Är det någon idé? Folk kommer fortsätta lyssna på vad de där jävla häxdoktorerna från FHM säger oavsett hur mycket de ljuger.
VI HAR INGENTING ATT OROA OSS FÖR. Särskilt inte nu när det enda som egentligen har hänt är att ett virus spred sig bland äldre och tog en klump samtidigt i mars/april. Varför ljuger staten?