Citat:
Ursprungligen postat av
Mamme90
broncovich & TigerKid2
Dom andra är/var inte ortlösa men ni fattar ingenting av sånt. Dom andra köper inte beskydd från andra städer eller andra orter. Dom andra har sina barndomsvänner och sin ort bakom sig.
Jag har aldrig i hela mitt liv hört om någon som har blivit utkastad från sin ort och det var ortens fel, haha. Aldrig någonsin. Speciellt inte en som är känd. Men ärligt talat så har jag ingen mer ork att slösa min tid på folk som pratar om saker dom inte förstår. Det är som att jag ska gå till en hockeytråd när jag inte kan ett skit om hockey.
De e ju de jag skriver, han hade inte sin ort bakom sig för han blev inte accepterad när dom blev äldre.. Jag tror jag vet väldigt mkt mer än vad du tror.
Men jag förstår vad du menar till 100% men tyvärr så var det inte lika lätt för Nisse, han hade dubbelt så mkt att bevisa och det var mer än vad han kunde.. Du tror inte nånting berodde på han va svenne, jag tror mkt hade att göra me de..
Vad skulle du själv göra om du tex blev förnedrad på det sättet han blev, och fukking förrådd av dina ”vänner” hade du stannat och reppat dom eller hade du stuckit?
Säg inte nu att jag inte förstår gatan utan tänk lite, Nisse hade inget val.. han var inte tillräcklig för att klara sig utan back