Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-12-22, 10:48
Medlem
Min morsa blandade av någon sjuk anledning det där på VHS när jag var liten, och på den tiden fick man hålla tillgodo med vad som stod till buds så att säga. Således kollade jag på Kalle ankas jul på repeat i ett år eller så efter det har jag haft lite svårt för skiten om jag ska vara ärlig.
Citera
2021-12-22, 10:55
Medlem
Dom har ju gjort om så mycket tagit bort hälften pga rasism .. nu är det ju massor med nytt skit som som dom lagt till.😩
Citera
2021-12-22, 11:17
Medlem
Var väl kul förut när det inte fanns så mkt tecknat att titta på. Men idag.. tittar ens dagens barn på detta? Nä, det är nog dags att begrava den här traditionen för gott nu. Var sak har sin tid!
Citera
2021-12-22, 11:52
Medlem
Vi har trots allt nyttjat TV-tablåer för att titta på TV i rätt många år nu, är det här verkligen nödvändigt?

Är det någon slags PR-kupp för att få folket att snacka med förhoppningen att fler knäpper på SVT på jul? Kan tänka mig att deras siffror dalar varje år nuförtiden
Citera
2021-12-22, 12:04
Medlem
Tänker inte sätta på TV:n förrän äcklet är borta från TV-rutan och inte stör min julafton. Så det får bli Kalle kl. 1505. SVT:s islamiseringskampanj kan de föra i arabvärlden istället.
Citera
2021-12-22, 12:47
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Tänker inte sätta på TV:n förrän äcklet är borta från TV-rutan och inte stör min julafton. Så det får bli Kalle kl. 1505. SVT:s islamiseringskampanj kan de föra i arabvärlden istället.

Hur vet du att Taylor inte är kristen? Eller ateist?
Citera
2021-12-22, 12:48
Medlem
Beisskorbs avatar
Lagar han mat med fläsk?

Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld

http://www.taylors.se/flaskytterfile-pa-basta-vis/

GUUUD vilken muslim han är som lagar fläsk i tv!

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Ok. Jag visste inte att Tareq var irakier. Eller muslim för den delen.

Född i Malmö, inte så långt i från dig, Carl.

"MEN INNNAN DÄSS VAR HAN FANIMEJ IRAKIER!"

Innan nån bonnläpp kommer med det kanske vi ska citera wiki lite:

"Tareq Taylor är son till palestiniern Seif Daoudi och Annie Taylor, född i Sverige.[3][4] Hon är dotter till karriärkonsuln Ron Taylor, bördig från Storbritannien, och Vivian Rydberg, som i sin tur var barnbarn till fysikern Janne Rydberg."

Rydberg, storbrittanien och sverige låter jävligt muslimsk.
Senast redigerad av Beisskorb 2021-12-22 kl. 12:52.
Citera
2021-12-22, 12:55
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beisskorb
Lagar han mat med fläsk?

http://www.taylors.se/flaskytterfile-pa-basta-vis/

GUUUD vilken muslim han är som lagar fläsk i tv!

Född i Malmö, inte så långt i från dig, Carl.

"MEN INNNAN DÄSS VAR HAN FANIMEJ IRAKIER!"

Innan nån bonnläpp kommer med det kanske vi ska citera wiki lite:

"Tareq Taylor är son till palestiniern Seif Daoudi och Annie Taylor, född i Sverige.[3][4] Hon är dotter till karriärkonsuln Ron Taylor, bördig från Storbritannien, och Vivian Rydberg, som i sin tur var barnbarn till fysikern Janne Rydberg."

Rydberg, storbrittanien och sverige låter jävligt muslimsk.

Han kan ju ha konverterat, förstås.
Citera
2021-12-22, 12:58
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snopphanen
Han kan ju ha konverterat, förstås.

Till vaddå? PDF?
Citera
2021-12-22, 13:01
Medlem
Snopphanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beisskorb
Till vaddå? PDF?

Hahaha ja precis. Konverterat till PDF.
Citera
2021-12-22, 15:41
Medlem
Med tanke på att den nya tiden finns i TV-tidningen så har detta varit klart i en månad då SVT lägger ut sin tablå på sin sida med tre till fyra veckors framförhållning.

Varför gör de det? Om det är för att fler ska kolla så motverkar det sitt syfte att folk vet om det och nu slår på teven fem minuter senare.
Citera
2021-12-22, 16:17
Medlem
Gissningsvis så har tittarsiffrorna inte varit så "skyhöga" direkt när de har slängt in HBQT och Gina Dirawi som julvärdar och SVT har väl dragit slutsatsen att slänga in ytterligare en svenskfientlig invandrare lär väl inte direkt få folk att jubla hemma i stugorna. Så istället väljer SVT att senarelägga skiten i förhoppningen att det ska ge bättre resultat i tittarsiffrorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in