Nej alla Bajen fans, jag varken har eller tror att hela er klacka kommer jaga de ansvariga för Nisses mord, jag drog ett exempel på hur det skulle kunna vara. Där personer knutna till KGB och även Bandidos/Bredäng är inblandade i ganska våldsamma situationer i staden där Nisses fd/nya Manager/säkerhetsansvariga även nu är försvunnen.
Det behöver inte finnas något samband, men om någon tycker det är logiskt och rätt att släcka Nisse pga att han ej ville betala "skatt" på sina inkomster till sina fd kompisar. Så lär det ju finnas personer som kan anse det värt att krångla med den personen som det går mest rykten om att ha krävt Nisse på pengar/skatt för beskydd. Han om någon gjorde kanske inte de han blev betald att göra?
Ursäkta för lite OT här nu.
Är det bara jag som har svårt att separera bla dessa 2 användarnamn åt?
Inte för att de spelar så stor roll just här, men någongång lär man väl hamna i en dialog med ett användarnamn som ligger för nära ett annat, innan man förstå att man snackar med fel "tvilling".
Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
För nya läsare - Mr K är ingen människa av kött och blod utan Chibab Lamouris låtsaskompis som han försöker hävda har brukat hans ecrolur och befunnit sig på exakt samma platser som honom själv. Flera i Vårbys ledargrupp försökte sig på denna strategi men det funkade ju inte riktigt....
Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Man undrar ju vad deras advokater tyckte om det. En försvarsadvokat har sitt jobb såklart men även dom anade förmodligen att det aldrig skulle hålla juridiskt.