2021-12-21, 15:35
Medlem
Soterns avatar
Han kan väl konvertera till katolicismen. Det är ju pedofilkyrkan.
Citera
2021-12-21, 15:40
Medlem
SecretQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det är såna som Mark som man ska passa sig för. Det är alltid de lugna och fina på utsidan som döljer de värsta. Typiskt vänstermän som älskar jämställdhet men egentligen bara intar grupptryckets åsikter för att de är svaga, sedan våldtar dom sin flickvän i smyg.
Källa på det?
Citera
2021-12-21, 15:40
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Av någon anledning så vill inte svensk massmedia gräva i det här och likaså vill inte Centerpartiet ta avstånd från Federley. Vi kan dra våra egna slutsatser här.
Det vore dock önskvärt om mer information och avslöjanden kom för det är ganska sannolikt att det vi ser här är vad som sipprat ut från ett aktivt pedofilnätverk där Federley förmodligen har en ganska viktig roll.

Vi bör dock undvika att dra in andra homosexuella, jag tror inte att de här pedofilerna är så många. Men av någon väldigt märklig anledning så vill inte massmedia gräva i det här.

Det får mig att ana här finns mer att finna. Det allra bästa som kunde hända är nog att deras krypterade chattar avslöjas eller att en/flera av deras offer träder fram och berättar.

Jag tror faktiskt att han på Stoppa pressarna som exponerar FF själv är homosexuell. De flesta homosexuella är lika hatiska mot pedofiler som vi heterosexuella. Pedofilerna försöker normalisera sina brott genom att inkludera sig i den större gruppen homosexuella.
Citera
2021-12-21, 15:46
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag tror faktiskt att han på Stoppa pressarna som exponerar FF själv är homosexuell. De flesta homosexuella är lika hatiska mot pedofiler som vi heterosexuella. Pedofilerna försöker normalisera sina brott genom att inkludera sig i den större gruppen homosexuella.
Ja, Daniel är ärkebög, rakt igenom bög, ända in i märgen.
Citera
2021-12-21, 15:50
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Citat:

Det är redan klarlagt och väl känt att Daniel Nylén på stoppa pressarna är homo. Han tycks dessutom ha något gammalt otalt med Federley, oklart vad. Kanske Federley snott nån partner framför näsan på Nylén för länge sen.
Citera
2021-12-21, 15:51
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idontknowmyself
Av någon anledning så vill inte svensk massmedia gräva i det här och likaså vill inte Centerpartiet ta avstånd från Federley. Vi kan dra våra egna slutsatser här.

Det vore dock önskvärt om mer information och avslöjanden kom för det är ganska sannolikt att det vi ser här är vad som sipprat ut från ett aktivt pedofilnätverk där Federley förmodligen har en ganska viktig roll.

Vi bör dock undvika att dra in andra homosexuella, jag tror inte att de här pedofilerna är så många. Men av någon väldigt märklig anledning så vill inte massmedia gräva i det här.

Det får mig att ana här finns mer att finna.

Det allra bästa som kunde hända är nog att deras krypterade chattar avslöjas eller att en/flera av deras offer träder fram och berättar.

Dom uppträdde väldigt motvilligt till att rapportera om detta, förra gången bomben briserade också.
Gaycommunityn likaså..
Nyheten hann resa ett par hundra gånger runt jorden, innan dom ens började viska om saken.
När de väl börjar kavlas ut nyheter om detta så försvaras t om. Pederley av vissa journalister, som grädde på moset.
"Kärleken är blind" hasplade dom ur sig!
Annie Lööf visade sin sanna natur, genom att tiga och relativisera hela saken.
Alla de andra partierna teg också..
Sen sitter Pederley och ljuger i en Svt-intervju, utan särskilt mycket blowback.

Det ligger en hund begraven här och min gissning är att det är väldigt starka krafter som jobbar för att detta ska försvinna, detta plus politiska hållhakar.
Pederley sitter förmodligen med några ess i rockärmen efter alla dessa år i det politiska finrummet..
Vad dessa kan vara, kan jag bara drömma om.
Men om det är såpass kraftiga att de kan få Annie Lööf, meningsmotståndare och media att hålla käften så lär de kunna vara rätt smaskiga...
Senast redigerad av Bylwe 2021-12-21 kl. 15:54.
Citera
2021-12-21, 15:57
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Sen sitter Pederley och ljuger i en Svt-intervju, utan särskilt mycket blowback.

Det ligger en hund begraven här och min gissning är att det är väldigt starka krafter som jobbar för att detta ska försvinna, detta plus politiska hållhakar.
Pederley sitter förmodligen med några ess i rockärmen efter alla dessa år i det politiska finrummet..
Vad dessa kan vara, kan jag bara drömma om.
Men om det är såpass kraftiga att de kan få Annie Lööf, meningsmotståndare och media att hålla käften så lär de kunna vara rätt smaskiga...

Och på SVT var det bara för att en annan gäst ifrågasatte FF som det sket sig för honom; SVT ville få in honom i värmen igen.

Om han har något som kan skada C kan jag förstå men vad kan han ha som stoppar journalister från att rapportera?
Citera
2021-12-21, 16:04
Medlem
Citat:
Och på SVT var det bara för att en annan gäst ifrågasatte FF som det sket sig för honom; SVT ville få in honom i värmen igen.

Om han har något som kan skada C kan jag förstå men vad kan han ha som stoppar journalister från att rapportera?

Att andra journalister är inblandade kan spela roll här. Jag skulle inte bli förvånad isåfall.

Vi har t ex att de helt öppet skriver om swingerklubbar lite då och då. Det är liksom lite reklam för vad som sker och även antyds att såväl politiker och journalister tillhör de aktiva.

Men ja, det är väldigt intressant faktiskt att det råder ett såpass stort ointresse för Federley i svensk massmedia och även att C när de hade chansen var väldigt lama i att ta avstånd från Federley.

Det är som att någon/några har hållhakar på andra viktiga personer.
Citera
2021-12-21, 16:07
Medlem
Bylwes avatar
Citat:

Ja, det är ju den stora frågan egentligen.
Att politiker håller käften kan jag till viss del förstå, men att journalisterna inte hoppade på denna nyhet som hungriga hundar är minst sagt bissart!
Citera
2021-12-21, 16:10
Avslutad
Citat:
Det spelar ingen roll vilket epitet man klistrar på dessa människor, det är (grovt)sexuellt utnyttjande av minderårig!
Allt annat är semantik och ordvrängeri.

Instämmer, men en vetenskapsrapport om det ena lär inte innehålla forskning om det andra. Man får anta att forskarna använder de definitioner som finns på ämnet.

Jag tycker personligen att åldersgränsen i Sverige är för låg men det är en annan femma.
Citera
2021-12-21, 16:21
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ja, det är ju den stora frågan egentligen.
Att politiker håller käften kan jag till viss del förstå, men att journalisterna inte hoppade på denna nyhet som hungriga hundar är minst sagt bissart!

Det är väl inte så konstigt att msm inte tar upp detta. HBTQ-rörelsen är untouchable inom media, liksom invandrarna. Dessa kan i stort sett göra vad de vill och det gör dom också, utan att msm vågar skriva eller sända något om detta.
Man kan ju fråga sig varför det krävdes en Hanna Hellqvist att ställa den naturliga frågan till pedofilälskaren, när det fanns en programledare som både är en prisbelönt och hyllad journalist?
Journalister är några jävla hycklande kräk.
Senast redigerad av OnkelDoffe 2021-12-21 kl. 16:26.
Citera
2021-12-21, 16:27
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelDoffe
Det är väl inte så konstigt att msm inte tar upp detta. HBTQ-rörelsen är untouchable inom media, liksom invandrarna. Dessa kan i stort sett göra vad de vill och det gör dom också, utan att msm vågar skriva eller sända något om detta.
Journalister är några jävla hycklande kräk.

Frågan är komplex. FF är en privatperson som brukade vara EU-parlamentariker. Han har inte blivit åtalad eller dömd för något brott. Så vad vi har att göra med här är en oskyldig privatperson. Vad ska tidningarna skriva om menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in