Citat:
Ursprungligen postat av
idontknowmyself
Av någon anledning så vill inte svensk massmedia gräva i det här och likaså vill inte Centerpartiet ta avstånd från Federley. Vi kan dra våra egna slutsatser här.
Det vore dock önskvärt om mer information och avslöjanden kom för det är ganska sannolikt att det vi ser här är vad som sipprat ut från ett aktivt pedofilnätverk där Federley förmodligen har en ganska viktig roll.
Vi bör dock undvika att dra in andra homosexuella, jag tror inte att de här pedofilerna är så många. Men av någon väldigt märklig anledning så vill inte massmedia gräva i det här.
Det får mig att ana här finns mer att finna.
Det allra bästa som kunde hända är nog att deras krypterade chattar avslöjas eller att en/flera av deras offer träder fram och berättar.
Dom uppträdde väldigt motvilligt till att rapportera om detta, förra gången bomben briserade också.
Gaycommunityn likaså..
Nyheten hann resa ett par hundra gånger runt jorden, innan dom ens började viska om saken.
När de väl börjar kavlas ut nyheter om detta så försvaras t om. Pederley av vissa journalister, som grädde på moset.
"
Kärleken är blind" hasplade dom ur sig!
Annie Lööf visade sin sanna natur, genom att tiga och relativisera hela saken.
Alla de andra partierna teg också..
Sen sitter Pederley och ljuger i en Svt-intervju, utan särskilt mycket blowback.
Det ligger en hund begraven här och min gissning är att det är väldigt starka krafter som jobbar för att detta ska försvinna, detta plus politiska hållhakar.
Pederley sitter förmodligen med några ess i rockärmen efter alla dessa år i det politiska finrummet..
Vad dessa kan vara, kan jag bara drömma om.
Men om det är såpass kraftiga att de kan få Annie Lööf, meningsmotståndare och media att hålla käften så lär de kunna vara rätt smaskiga...