2021-12-21, 14:48
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är inte pedofili utan hebefili.
En mening som aldrig uttalats av någon som inte är pedofil.
Citera
2021-12-21, 14:49
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Självklart är han en aktiv pedofil. Det säger sig självt

Ja.. Alltså..
Jag tänker uttrycka så diplomatiskt jag kan här
När jag säger att, mina misstankar kring Pederleys ev. Pedofilförehavanden, stärktes ytterligare iom. Detta avslöjande.
Citera
2021-12-21, 14:56
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kodapan
Det är inte pedofili utan hebefili.

Det spelar ingen roll vilket epitet man klistrar på dessa människor, det är (grovt)sexuellt utnyttjande av minderårig!
Allt annat är semantik och ordvrängeri.
Citera
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Hoppsan!

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federleys-nya-relation-med-domd-pedofil
Alltså. Det kan omöjligt vara en slump att hans återigen har en relation med en dömd pedofil.
Och man frågar sig såklart varför? Varför har Fredrik Federley ett så starkt behov av att ha relationer med dömda pedofiler?
Att han nu tydligen läser till präst är väldigt allvarligt.
För att en präst ingjuter trygghet och verkar i miljöer där tillgång till barn finns.
Det är oerhört oroväckande.
Federlay har redan skapat kontakter i den kristna världen genom att han ska föreläsa i en kyrka i Mölndal nästa år.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiggeO
Tja, han spelar gitarr bra mycket bättre än vad jag gör och kanske är han en mycket trevlig o social person i övrigt......
Men va f-n Fredrik, det finns 10 miljoner andra medborgare i Sverige att bli kompis med - är det inte
f-rbannat korkat att bli kompis med ett peddo när du gjort den resan tidigare?
Oavsett du har flyttat till ny bostad så kommer grannarna ha koll på allt vad du gör och det kommer att tisslas o tasslas och sedan ta vägen via media.
Skärp dig för f-n, skall du nödvändigtvis banga på män så finns det faktiskt bögar som inte knullar småpojkar (tror jag i alla fall - får intryck att ex. Mark Levengood är en sådan).

Det är såna som Mark som man ska passa sig för. Det är alltid de lugna och fina på utsidan som döljer de värsta. Typiskt vänstermän som älskar jämställdhet men egentligen bara intar grupptryckets åsikter för att de är svaga, sedan våldtar dom sin flickvän i smyg.
Citera
2021-12-21, 14:57
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuktnice
Fast nu är ju hela bibeln ett påhitt så det är irrelevant. Sen skulle knappt några moderna människor vara rättrogna kristna om man följde alla uråldriga lagar från bibeln, är lite löjligt att göra en stor grej om bögar bara för att kristna i USA inriktat sig på dem som det stora problemet och inte alla andra hundra sätt vi inte lever efter bibeln i moderna sammanhang.

On topic: Några förslag på medier man kan kontakta som kan tänka sig att läcka storyn? Det "räknas" inte riktigt så länge det är bara Daniel Nylén som postar det, ni såg ju förut hur inga mainstream media vågade konfrontera honom över hans uppenbara lögner och fortsatta kontakter med pedofilen enbart för att mainstream media inte skrivit om det.

Jag tror ingen mer är så spec intresserade av att skriva om det . Och nu när han har avgått så
Citera
2021-12-21, 15:14
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tror ingen mer är så spec intresserade av att skriva om det . Och nu när han har avgått så

Inte?
Föredetta Europaparlamentariker och andre vice partiordförande för centerpartiet, Fredrik Federley inleder kärleksrelation med ännu än dömd pedofil.
Skulle inte det vara brinnande hett nyhetsstoff, i ett välfungerande medielandskap?
Jo tjena!
Citera
2021-12-21, 15:15
Medlem
nickomyras avatar
Jag undrar om de inte har träffats genom peddots hemsida som säljer pridekläder och flamingo-handdukar . De länkande även tidigare till jour-präst och ville ha kontakt med sina kunder .
” Vi på The Happy Swede tror att vi bygger ett starkare, tryggare och mer positivt samhälle genom att bjuda in, att vi låter varandra få vara en del av vårt samhälle. Genom inkludering, att ta vara på krafterna i människors olikheter, erfarenheter och upplevelser att det är det som gör vår tillsammanshet starkare.” ” Vill du bli en del av The Happy Swede communityt på ett eller annat sätt så kontakta oss. Kanske vill du bli en del av designteamet eller är du en företagare som bara vill diskutera socialt ansvarstagande?

Vi vil skapa ett starkt och stort nätverk som stärker och bygger det som är vår tillsammanshet, vårt samhälle. ”

Ser att både PM , BF och BF vännina har lajkat inlägg .
Citera
2021-12-21, 15:17
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bylwe
Inte?
Föredetta Europaparlamentariker och andre vice partiordförande för centerpartiet, Fredrik Federley inleder kärleksrelation med ännu än dömd pedofil.
Skulle inte det vara brinnande hett nyhetsstoff, i ett välfungerande medielandskap?
Jo tjena!

Hur mkt skrevs det om det när han var sambo . Förutom det att de kallade han bekant till Federley och inget om stt han fått 9 år och inte alls hade tjänat sitt brott utan fortfarande var villkorligt frisläppt när han flyttade in hos Fredrick o hans barn .
Citera
2021-12-21, 15:24
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Hur mkt skrevs det om det när han var sambo . Förutom det att de kallade han bekant till Federley och inget om stt han fått 9 år och inte alls hade tjänat sitt brott utan fortfarande var villkorligt frisläppt när han flyttade in hos Fredrick o hans barn .

Jo men det handlade aldrig om ointresse, det handlade förmodligen om något helt annat.
När han nu upprepar detta beteende, så hade detta varit ett ypperligt tillfälle för en hungrig journalist att platta till Kadhammar och alla de andra miffona som valde "kärleksförklaringen", eller snarare undanflykten.
Om det nu hade funnits några "riktiga" granskande journalister kvar i det här landet..
För INGEN inleder två separata kärleksrelationer, med dömda pedofiler, det är otänkbart och absurt på så många olika plan!
Det går liksom inte att snacka bort detta.
Citera
2021-12-21, 15:26
Medlem
Av någon anledning så vill inte svensk massmedia gräva i det här och likaså vill inte Centerpartiet ta avstånd från Federley. Vi kan dra våra egna slutsatser här.

Det vore dock önskvärt om mer information och avslöjanden kom för det är ganska sannolikt att det vi ser här är vad som sipprat ut från ett aktivt pedofilnätverk där Federley förmodligen har en ganska viktig roll.

Vi bör dock undvika att dra in andra homosexuella, jag tror inte att de här pedofilerna är så många. Men av någon väldigt märklig anledning så vill inte massmedia gräva i det här.

Det får mig att ana här finns mer att finna.

Det allra bästa som kunde hända är nog att deras krypterade chattar avslöjas eller att en/flera av deras offer träder fram och berättar.
Citera
2021-12-21, 15:32
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillamig72
Alltså. Det kan omöjligt vara en slump att hans återigen har en relation med en dömd pedofil.
Och man frågar sig såklart varför? Varför har Fredrik Federley ett så starkt behov av att ha relationer med dömda pedofiler?
Att han nu tydligen läser till präst är väldigt allvarligt.
För att en präst ingjuter trygghet och verkar i miljöer där tillgång till barn finns.
Det är oerhört oroväckande.
Federlay har redan skapat kontakter i den kristna världen genom att han ska föreläsa i en kyrka i Mölndal nästa år.
Är det sant? Måtte han aldrig bli prästvig, teologi får han gärna studera tills ögonen blöder, vad mig anbelangar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in