Citat:
Ursprungligen postat av
MMM100
Det förvånar mig att Dalen är inblandade I något alls de brukar vara riktigt passiva och typ aldrig bråka. M*ke från Årsta ringde ju Thrife för något år sen pga visa händelser och hota han och frågade om han ville ha krig och Thrife bad om ursäkt och betala han för att inte Dalen och Årsta skulle bråka. Ända konflikten jag vet att Dalen ens varit med i är mot sina egna som Hamko konflikten eller när Einar bestämde sig för att leka för stor för Dalen.
Har hört samma därför jag tycker det är skumt, kanske har Thrife känt sig kränkt av den situationen länge och nu när Årsta förlorat dom flesta kanske han vill ge tillbaka och går på svagare individerna från Årsta, för att se om Mike ska leka hungrig igen och då få en anledning att ta tillbaka sin heder med hjälp av Farsta å Vårby, för Vårby kan jag tänka mig skulle hjälpa Mikko då Mikko inte gillar Maykil som är vårbys största fiende men som sitter häktad för mordet på Adriana
Vem är Mike och vilket land kommer han ifrån? Och ålder vet du om du kan länka mig till någon bild på fb lr insta?
Dalen var en annan femma då Paki levde och Capon var ute då var Gibbo och Modo mer aktiva i Dalen med Mario också