2021-12-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Konstigt att Dalen verkar vara så tajta med Mikko och dem me tanke på att Thrife Scar Baklawa och Wille från Dalen äldre alla är tajta och har softat mycket me Årsta grabbarna och M*ke speciellt

Mikko är mot årsta eller? kan du förklarar tydligare va du menar får huvudverk av att läsa broder. tack
Citera
2021-12-21, 01:26
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Konstigt att Dalen verkar vara så tajta med Mikko och dem me tanke på att Thrife Scar Baklawa och Wille från Dalen äldre alla är tajta och har softat mycket me Årsta grabbarna och M*ke speciellt
Kanske grep de folk på båda sidor i konflikten. De lär ju haft span på några av dessa.
Citera
2021-12-21, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trekaswert
Läste att det var Mikko, Thrife och Scar. Resten vet jag ej

Tack för svar!
Citera
2021-12-21, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Kanske grep de folk på båda sidor i konflikten. De lär ju haft span på några av dessa.
Ja, så förstod jag saken.
Citera
2021-12-21, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Mikko är mot årsta eller? kan du förklarar tydligare va du menar får huvudverk av att läsa broder. tack

Ja, Mikko är Farsta yngres ledare (23st__ på insta) och Sachas lille bror
Citera
2021-12-21, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Menar inte just i de här fallet, dalen är väldigt tajta med Mikko och dem, de rör sig med dem väldigt mycket speciellt Thrife och Scar tillsammans med grabbarna i 23st__ vilket är konstigt för just Thrife och Scar var nära med Mike eller gjorde i alla fall mycket affärer med Årsta grabbarna förut. Dessutom pga visa händelser som jag vet om hände i Årsta för något år sedan så vet jag också att Dalen grabbarna eller i alla fall Thrife var ganska rädda för M*ke speciellt
Citera
2021-12-21, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Sköt dem någon som var allierad med abdul kanske

Konsti konstellation Mikko och Trife
Citera
2021-12-21, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Hej! Vet ni i denna tråd vilka 9 som är gripna?
I Einar-tråden funderar vi på vem/vilket annat brott denna artikel kan syfta på: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/KzeW55/uppgifter-hogaktuell-i-einar-utredningen-greps-for-annat-brott .
Det har spekulerats om ifall artikeln kan syfta på någon av dem som greps direkt efter Skarpnäck-händelsen. Vet inte vilka det var som greps dock... så det är rätt "vild" spekulation, mest eftersom det hände ganska "nyss".

Inte så dumt ändå för jag skrev först i mitt andra inlägg tror någon det här kan va förknippat med Einar. men så fort jag läste vad jag skrev tog jag bort det för är trött på alla troll som drar Einar spekulationer i varje tråd, så jag ändra inlägger och skrev konstig konstellation mikko och Thrife! vad jag egentligen skrev var undra om Mikko och Thrife jagar samma gärningsman och skött någon som från skarpnäck som umgås med en gemensam fiende till dom För att dom ville få någon att goa någon som kanske inte personen själv gick med på det och därför sköt man han istället och bad han skicka en hälsning, kan det va så att Einars mördare umgås med afghanens yngre och att Thrife nu saknar sin barndomsvän och vill hämnas honom. men då kom jag på att Trife hänger ju mycket i vårby gård som ansåg Nise som en fiende, men man har ju sätt sjukare saker än så, så inget förvånar mig längre
Senast redigerad av Bobasparx 2021-12-21 kl. 09:30.
Citera
2021-12-21, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobasparx
Inte så dumt ändå för jag skrev först i mitt andra inlägg tror någon det här kan va förknippat med Einar. men så fort jag läste vad jag skrev tog jag bort det för är trött på alla troll som drar Einar spekulationer i varje tråd, så jag ändra inlägger och skrev konstig konstellation mikko och Thrife! vad jag egentligen skrev var undra om Mikko och Thrife jagar samma gärningsman och skött någon som från skarpnäck som umgås med en gemensam fiende till dom För att dom ville få någon att goa någon som kanske inte personen själv gick med på det och därför sköt man han istället och bad han skicka en hälsning, kan det va så att Einars mördare umgås med afghanens yngre och att Thrife nu saknar sin barndomsvän och vill hämnas honom. men då kom jag på att Trife hänger ju mycket i vårby gård som ansåg Nise som en fiende, men man har ju sätt sjukare saker än så, så inget förvånar mig längre

Det förvånar mig att Dalen är inblandade I något alls de brukar vara riktigt passiva och typ aldrig bråka. M*ke från Årsta ringde ju Thrife för något år sen pga visa händelser och hota han och frågade om han ville ha krig och Thrife bad om ursäkt och betala han för att inte Dalen och Årsta skulle bråka. Ända konflikten jag vet att Dalen ens varit med i är mot sina egna som Hamko konflikten eller när Einar bestämde sig för att leka för stor för Dalen.
Citera
2021-12-21, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tsunami666
Jag tror du hade torskat en 1v1 mot Satar

120kg fett med andnings problem är vad som beskriver Sat@r ! Hans grej är supa,dra ladd och betala för prostituerade

Behöver jag ens svara på den frågan?
Citera
2021-12-21, 10:14
Medlem
Citat:
Det förvånar mig att Dalen är inblandade I något alls de brukar vara riktigt passiva och typ aldrig bråka. M*ke från Årsta ringde ju Thrife för något år sen pga visa händelser och hota han och frågade om han ville ha krig och Thrife bad om ursäkt och betala han för att inte Dalen och Årsta skulle bråka. Ända konflikten jag vet att Dalen ens varit med i är mot sina egna som Hamko konflikten eller när Einar bestämde sig för att leka för stor för Dalen.

Har hört samma därför jag tycker det är skumt, kanske har Thrife känt sig kränkt av den situationen länge och nu när Årsta förlorat dom flesta kanske han vill ge tillbaka och går på svagare individerna från Årsta, för att se om Mike ska leka hungrig igen och då få en anledning att ta tillbaka sin heder med hjälp av Farsta å Vårby, för Vårby kan jag tänka mig skulle hjälpa Mikko då Mikko inte gillar Maykil som är vårbys största fiende men som sitter häktad för mordet på Adriana

Vem är Mike och vilket land kommer han ifrån? Och ålder vet du om du kan länka mig till någon bild på fb lr insta?

Dalen var en annan femma då Paki levde och Capon var ute då var Gibbo och Modo mer aktiva i Dalen med Mario också
Senast redigerad av Bobasparx 2021-12-21 kl. 10:20.
Citera
2021-12-21, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobasparx
Har hört samma därför jag tycker det är skumt, kanske har Thrife känt sig kränkt av den situationen länge och nu när Årsta förlorat dom flesta kanske han vill ge tillbaka och går på svagare individerna från Årsta, för att se om Mike ska leka hungrig igen och då få en anledning att ta tillbaka sin heder med hjälp av Farsta å Vårby, för Vårby kan jag tänka mig skulle hjälpa Mikko då Mikko inte gillar Maykil som är vårbys största fiende men som sitter häktad för mordet på Adriana

Vem är Mike och vilket land kommer han ifrån? Och ålder vet du om du kan länka mig till någon bild på fb lr insta?

Dalen var en annan femma då Paki levde och Capon var ute då var Gibbo och Modo mer aktiva i Dalen med Mario också

Låter spännande, utveckla gärna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in