2021-12-20, 17:36
Medlem
Rubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Saxat från hans instagram.

"Jag är ok, lägg ner spekulationerna…
God jul allihopa! Önskar er alla en fin tid nu och ta hand om er och era familjer. Det var en resa jag aldrig kommer glömma, men allt händer för en anledning. Ber nu att alla respekterar mig och min familj nu och slutar sprida rykten. Tacksam för det, jag är inte sjuk i Covid och jag är inte på intensiven. Jag är sjuk ja, men så enkelt dör jag inte. Tack för alla som visat mig stöd och kärlek, era ord värmer mig!! Vi ses nästa år!! Må bäst!! Nu ska jag mot Sverige och fira jul med min älskade familj…."

Han gick ju själv ut med att han ligger svårt sjuk i Corona på intensiven. Varför ljuga om en sån grej.

Han ljuger väl för att han tidigare kommit ut som antivaxxer, och ville slippa framstå på ett visst sätt.
Citera
2021-12-20, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rubbe
Han ljuger väl för att han tidigare kommit ut som antivaxxer, och ville slippa framstå på ett visst sätt.

Nä, om han faktiskt varit svårt sjuk och döende för ett par dagar sedan så lär man inte vara så där pigg som på bilden och i hans kommenterande på twitter, instagram och för aftonbladet med mera. Så han har knappast varit svårt sjuk överhuvudtaget.
Citera
2021-12-20, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urverksapelsin
Pratar vi om den individ som offentligt sade att han ville våldta kronprinsessan Victoria?

Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Prinsessan Madeleine var det. Inte för att det är bättre...
Det var mer 20 år sen han kanske ändrat sig nu 😔
Citera
2021-12-20, 17:44
Medlem
LegendenLarsVilkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Vad jag vet smittar inte ”att äta för mycket”. Idiot

Du pratade om att "antivaxxare" belastar vården och inte borde få vård. Jag lovar att folk som äter, röker och dricker för mycket tar upp enormt många fler vårdplatser än vad ovaccinerade någonsin kommer göra.

Hade vaccinet stoppat smittspridning så hade jag förstått ditt resonemang lite mer men nu är det inte så. Du är en hycklare en den här frågan.

Citat:
Ursprungligen postat av 08-55331000
Ken Ring backar: ”Jag är inte sjuk i covid”

https://www.expressen.se/noje/ken-ring-backar-jag-ar-inte-sjuk-i-covid/

Haha what?
Citera
2021-12-20, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Det var mer 20 år sen han kanske ändrat sig nu 😔
Men det var inte därför han satt i SÄPO förhör.

/J
Citera
2021-12-20, 17:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Saxat från hans instagram.

"Jag är ok, lägg ner spekulationerna…
God jul allihopa! Önskar er alla en fin tid nu och ta hand om er och era familjer. Det var en resa jag aldrig kommer glömma, men allt händer för en anledning. Ber nu att alla respekterar mig och min familj nu och slutar sprida rykten. Tacksam för det, jag är inte sjuk i Covid och jag är inte på intensiven. Jag är sjuk ja, men så enkelt dör jag inte. Tack för alla som visat mig stöd och kärlek, era ord värmer mig!! Vi ses nästa år!! Må bäst!! Nu ska jag mot Sverige och fira jul med min älskade familj…."

Han gick ju själv ut med att han ligger svårt sjuk i Corona på intensiven. Varför ljuga om en sån grej.

Ha ha, bra trollat Ken
Citera
2021-12-20, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och han är också en kriminell pajas, så?
Är han dömd för brott? Vad du tycker om honom skiter jag i. Ken Ring är dömd brottsling.
Citera
2021-12-20, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Tror han skiter fullständigt i att skicka den hälsningen just nu. Köper du den tjänsten lär du få ett mejl inom kort att den tjänsten inte är tillgänglig för stunden och så får du pengarna tillbaka.
Haha Tomte Ken skiter inte i något så viktigt som å tomta loss för ett lakan Han blåste alla på ett Ken-aktigt sätt
Citera
2021-12-20, 17:53
Medlem
Drama queen.
Citera
2021-12-20, 17:55
Medlem
ViaGettys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
20:e är han frisk bredvid tomten eller åtminstone inte sjuk i covid.
Tomten i en gran.

Läste någonstans att han skall fira jul i Sverige. Vet man om han kommer släppas in i riket utan vaccinpass, eller kan han komma in på grund av att gränsvakterna är lika slappa mot hans sort idag som den dagen han först kom till Sverige?
Citera
2021-12-20, 17:59
Medlem
Bara en PR-grej för att få fler följare

https://www.instagram.com/p/CXtb37xKt6v/
Citera
2021-12-20, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tozinameran
Drama queen.

Fått en tanke de senaste åren att han kanske är bipolär, det skulle förklara mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in