Citat:
Ursprungligen postat av
NukeTheWhales
Känns lite "billigt" av Ken att försöka utnyttja liten sjukdom (om han ens är sjuk) och en (eventuell) sjukhusvistelse för att få uppmärksamhet i media.
Minskade STIM-pengar som ligger bakom? Vill nog öka sina spelningar på Spotify...
Sammanträffande att han postar att "döden är nära" för 3 månader sedan... För att nu i december gråta ut i media ”Jag är döende på sjukhus. Jag ligger med corona på intensiven”.
Postar en video på Twitter "fuck er alla", som ser ut att vara från hans vanliga jävla säng...

Så Ken ljög för Aftonbladet att han hade Covid-19, för att få publicitet.
Aftonbladet publicerar helt okritiskt Kens påstående att han har Covid-19, utan att ha fått se någon kopia på testresultat för att påvisa coronan. För att få klick och reklamvisningar.
Allt enligt principen "du slickar mitt anus, så slickar jag ditt anus och vi båda vinner på det".
Kenny har såklart inte fått något testresultat som påvisar Covid-19, och han vet det. Men han är inte så obevandrad inom mediavärlden att han inte förstår att det säljer betydligt bättre år 2021 att ha coronan, än malaria.
"fick fel diagnos av läkarna" är givetvis skitsnack som han fattar att han kan komma undan med. Man testar ett prov, som man tar på patienten, t.ex. från näsan, och ser om det är coronaviruset man hittar. Man ställer inte diagnos på anamnes eller något annat... Speciellt inte på patient som ligger på intensiven, inte ens i Afrika.
”Det var en resa jag aldrig kommer glömma, men allt händer för en anledning. Ber nu att alla respekterar mig och min familj nu och slutar sprida rykten. Tacksam för det, jag är inte sjuk i covid och jag är inte på intensiven. Jag är sjuk ja, men så enkelt dör jag inte”, skriver han.
Fast det är ju han själv som sprider rykten.
Och det är han själv som påstår att han håller på att dö.
Vill han att folk "respekterar mig" så ska han nog undvika att hora ut sig i kvällstidningarna.