2021-12-20, 17:02
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Du får helt enkelt titta på John Campbells senaste video med professor Niels Høiby från Danmark där dom går igenom saken. John brukar ha länkar också till det som påstås så där har du att göra en stund.

https://www.youtube.com/watch?v=hkopHLQjtVQ

Citat:
Du hade 2 frågor.

Ja det är något WHO har gått ut med.

Barn ska inte ha Modernavaccin.
Jag tittar på din länk. Lyssna på vad professorn säger vid 7:40- 8:51 ca!

Edit:
Det verkar som att jag hade rätt om vi lyssnar på denne välrenommerade professor.
Citera
2021-12-20, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hur orkar ni sätta här och tjata. Pandemin är över nu. Lugna ner er.

Om pandemin är över så torde det inte finnas någon anledning för dig att sprida rysspropaganda i denna tråd
Citera
2021-12-20, 17:08
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
VA? Ska mRNA landa i lymfatiska systemet??? Plz tell me more!
Nu kan jag ge en förklaring.

Professorer Hoiby från Danmark förklarar hur (jag hade ingen aning, därför kunde jag inte förklara. Jag ser endast konsekvenserna).

https://youtu.be/hkopHLQjtVQ

Ca 7:30- 9:00 i klippet.
Citera
2021-12-20, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
De flesta av oss har redan varit smittade och har bättre skydd än de vaccinerade som inte varit smittade.
Vad snackar du om ?

Enligt de senaste siffrorna från England ger tidigare smitta 20% skydd mot symtomatisk omikron. Tre doser Pfizer ger 70%.
Citera
2021-12-20, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hur orkar ni sätta här och tjata. Pandemin är över nu. Lugna ner er.

Inte enligt MSM
Citera
2021-12-20, 17:14
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag tittar på din länk. Lyssna på vad professorn säger vid 7:40- 8:51 ca!

Edit:
Det verkar som att jag hade rätt om vi lyssnar på denne välrenommerade professor.

Du menar att det kan läcka ut långsamt? Det kan det säkert, frågan är om det då ff är aktivt då han också säger att det tar längre tid. Problemet uppstår ju när du får det i blodbanan vid injektion och får en multisystemisk respons.
Citera
2021-12-20, 17:18
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ett flertal studier pekar på att ovaccinerade smittar i större utsträckning än vaccinerade. Samtliga smittskyddsmyndigheter i Europa hävdar också just detta.

Kvalificerat skitsnack!
Citera
2021-12-20, 17:20
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Du menar att det kan läcka ut långsamt? Det kan det säkert, frågan är om det då ff är aktivt då han också säger att det tar längre tid. Problemet uppstår ju när du får det i blodbanan vid injektion och får en multisystemisk respons.
Det jag menar och menade var och är att mRNA läcker ut i blodomloppet, eller blodomloppen (stora och lilla).

I länken förklaras hur.

Sett till biverkningar kan vi säga att mängden inte är försumbar, men givetvis ger en shot direkt i blodet en betydligt snabbare och kraftigare effekt på tex hjärtat.

Det du tog upp om aspiration är verkligen en mindre chock för mig, du får ursäkta min tröghet att ta in det! Hjärnan kämpar på för att kunna förneka det hela, men jag hör ju vad dessa välrenommerade herrar säger. Det kommer att sjunka in här också om vi ger min stackars hjärna lite tid.
Citera
2021-12-20, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Kvalificerat skitsnack!

Jaså? Var hittar jag studier som pekar på motsatsen? Och vilka smittskyddsmyndigheter hävdar att vaccinerade smittar mer än ovaccinerade?
Citera
2021-12-20, 17:23
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
Enligt de senaste siffrorna från England ger tidigare smitta 20% skydd mot symtomatisk omikron. Tre doser Pfizer ger 70%.

Och hur mäter man det? De som aldrig blir sjuka kanske inte ens exponerats för viruset.

Eller gjorde man prov med att smitta ner frisk personer? det tror jag anses oetiskt.
Citera
2021-12-20, 17:24
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harrywinston
I fem minuter?

Nej just ja, ingen vet...
Citera
2021-12-20, 17:29
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jaså? Var hittar jag studier som pekar på motsatsen? Och vilka smittskyddsmyndigheter hävdar att vaccinerade smittar mer än ovaccinerade?

Även om det finns studier, vad exakt har man mätt för att veta det?

Snarast omöjligt utan att sätta försökspersonerna i ett rum och smitta ner dem med virus för att se vad som händer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in