Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Jeg setter et kort på enten GHH, MN eller Brodwall. Førstnevnte sluttet hos TH i 2018.
MN har tatt avstand fra TH i media. Brodwall har kritisert ektepakten ved å avfeie at han
kan ha skrevet den. GHH er vel riktignok tilbake nå. Jeg mener MN er en sterk kandidat her
siden han etter sigende har blitt utpekt av TH som kandidat for medvirkning. Særdeles spesielt
siden de eier en pengemaskin sammen. Uten MN hadde ikke TH stått på "rikinglisten".
Borlaug er vel fortsatt "i folden" hos TH, etter det jeg har skjønt, så tror ikke det er ham.
Sentergjengen er vel mer skøytekompiser enn noe annet. Hvis det stemmer at flere
av disse har forlatt "rundebordet", kan det kanskje tyde på at flere og flere i kretsen forstår
at TH må være involvert. At de kanskje har skjønt hvem TH egentlig er bak den "sportslige"
fasaden.
Ja, det høres logisk ut at denne personen kan være MN. Da skal det være et ganske kjølig klima der.
De startet vel El-kraft på tidlig 90tall tror jeg. Da hadde ikke TH så store aksjeposter.
Det er jo spesielt at TH peker på han som et av alternativene.
Husker å ha lest om MN. Han forholdt seg ikke direkte støttende til TH nei.
GHH er vel tilbake. De eier vel et treningssenter sammen. Kondis eller hva det het.
Undrer på hvordan klimaet er mellom Broadwall og TH. Hver gang Broadwall har blitt bedt om kommentar, har han bare sagt "ingen kommentar".
Ja, disse på kafeen er vel mer skøytevenner kanskje. Ihvertfall flere av dem.
Tom Nilsen er vel styreleder eller sjef for SK94 eller hva det var.
TH er jo også gammel skøyter.
Jeg tror det har vært et veldig kaldt klima både før og etter drapet. GHH sluttet rett før drapet. Bye sluttet vel også rett før eller rett etter drapet.