2021-12-19, 16:59
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Njae, jag frågade om det var en framkomlig väg, tydligen inte. Ditt glassexempel förstod jag inte.
OK, jag läste lite slarvigt. Förstår fortfarande inte varför de med naturlig immunitet ska betala överpris för ett pass när det är de vaccinerade som är problemet. Ska det kosta så bör de utan naturlig immunitet betala mindre. De har ju bidragit till att bygga upp naturlig immuniet i befolkningen och borde få medalj.
Senast redigerad av outoftheblue 2021-12-19 kl. 17:09.
Citera
2021-12-19, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det producerar protein via mRNA som vilken annan proteinsyntes som helst. Som produktion av keratin exempelvis.
Jo men när vaccinet kommer in i kroppen så blir det uppenbart en infektion vilket biverkningarna visar,..
Citera
2021-12-19, 17:03
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det producerar protein via mRNA som vilken annan proteinsyntes som helst. Som produktion av keratin exempelvis.
Och du har fortfarande inte lärt dig skilja på kroppseget protein och kroppsfrämmande. Varför ska vår kropp producera kroppsfrämmande proteiner? Utifrån icke kroppseget patogent genetiskt material?

Hur många gånger tänker du dra din missvisande keratinliknelse? Börjar tro du är en kretin.

Du kan ju säga det om vilket virus som helst att det bara leder till produktion av proteiner som vid vilken proteinsyntes som helst. Du är en idiot. Det är inte vilken proteinsyntes som helst. Det är en kroppsfrämmande patogen sådan.
Senast redigerad av outoftheblue 2021-12-19 kl. 17:07.
Citera
2021-12-19, 17:04
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
OK, jag läste lite slarvigt. Förstår fortfarande inte varför de med naturlig immunitet ska betala överpris för ett pass när det är de vaccinerade som är problemet. Ska det kosta så bör de utan naturlig immunitet betala mindre. De har ju bidragit till att bygga upp naturlig immu uret i befolkningen och borde få medalj.

Det var mer ett provocerande exempel. Du kan få en medalj av mig om du vill, i choklad.
Citera
2021-12-19, 17:06
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Ja häpnadsväckande att du har så dålig koll gång på gång. Infektioner behöver inte orsakas av virus bakterier svamp eller parasit även kemiska konstgjorda ämnen kan orsaka infektion och inflammation. Läs på lite bättre så slipper du skämmas i framtiden
Nej. "Konstgjorda" ämnen orsakar inte en infektion.
Citera
2021-12-19, 17:07
Medlem
Citat:
OK, jag läste lite slarvigt. Förstår fortfarande inte varför de med naturlig immunitet ska betala överpris för ett pass när det är de vaccinerade som är problemet. Ska det kosta så bör de utan naturlig immunitet betala mindre. De har ju bidragit till att bygga upp naturlig immu uret i befolkningen och borde få medalj.

Existerar det!?
Citera
2021-12-19, 17:08
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Nej. "Konstgjorda" ämnen orsakar inte en infektion.
Inte konstgjorda virus heller?
Citera
2021-12-19, 17:08
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Nej och det eftersom inflammationen ofta startats av en infektion....
Ja. Men inte nödvändigtvis. Och i fallet med mRNA-vaccin är det ingen infektion som orsakar inflammationen.

Du har svårt att förstå detta. Varför?
Citera
2021-12-19, 17:10
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Inte konstgjorda virus heller?
"Konstgjorda virus...?

Tycker du inte att du tagit detta förnekande lite väl långt nu?

mRNA-vaccinering resulterar inte i någon infektion.
Citera
2021-12-19, 17:11
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
"Konstgjorda virus...?

Tycker du inte att du tagit detta förnekande lite väl långt nu?

mRNA-vaccinering resulterar inte i någon infektion.
Har du missat att viruset antas vara konstruerat i ett lab?
Citera
2021-12-19, 17:14
Medlem
Citat:
Om man inte blir infekterad när man vaccineras hur tror du vaccinet kommer in i kroppen och genomför det vaccinet ska genomföra,? Telepati!?
"vaccinet" gör att cellerna producerar spikproteinet. Inte hela viruset. Det är därför det är värdelöst som vaccin. En mutation på sagda protein och "vaccinet" är smått verkningslöst.
Citera
2021-12-19, 17:16
Medlem
Citat:
Ja. Men inte nödvändigtvis. Och i fallet med mRNA-vaccin är det ingen infektion som orsakar inflammationen.

Du har svårt att förstå detta. Varför?
Jag har inte svårt att förstå detta. Men du har som sagt det för inte alltför länge sedan verkade du tro att inflammationer inte hade något med infektioner att göra. Bra att du äntligen börjat förstå det sambandet nu.

Men återigen hur kan inflammation uppstå om det inte skett någon infektion? Tänk hårt nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in