Citat:
Ursprungligen postat av
Lexiania
Hur fan är Ferry bra? Han missar mycket som händer, kan ibland babbla på om nåt och glömma bort sig, för att inte tala om alla floskler som han slänger ut sig.
Nej bara Grenemark är kapabel till att kommentera eller ens vara framför en kamera. Sen tror jag inte att Ekholm, Magda, Yvette är inkvoterade. Ola är minst lika hemsk och Ferry, Johan Olsson, Theodor är inte mycket bättre. Det här är vad Sverige kan erbjuda tyvärr - floskler och intetsägande nonsens allt för att man absolut inte vågar fråga sånt som faktiskt intresserar för alla blir kränkta vid minsta lilla. Och nu har de flesta tittare och och producenter accepterat denna likgiltighet i ren apati.
Håller helt med. Jag undviker SVT Vinterstudion så mycket jag kan. Orkar inte höra dessa inkompetenta "experter". Bara Kalle G som vet nåt om skidskytte. Att vara bra internationell skidskytt innebär ju inte automatiskt att bli en bra kommentator (Ferry, Ekholm).
Jag va tvungen dock idag att kolla på SVT Play eftersändnignen och han som va kommentator (o bisittare Kalle G), va hemskt höra honom med floskler o amatörkommentarer.
"Svarta prickar blir vita", "Vitt, vitt, aaahhhh rött !". Istf "Träff, träff, bom...".