Citat:
Ursprungligen postat av
fermion
Varför skall den "objektiva" chansen att lyckas eller magens storlek avgöra om någons intresse är trakasserier? Det handlar väl mer om att man fortsätter fast objektet tydliggjort att det är oönskat?
Varför tror du hon visade det för dig? För att du skulle tro på metoo? ( hon skulle få rätt) Eller är kvinnor kanske lite lurigare än du tror?
Vem vet, du kanske skulle gå igång på en kåt 14-åring och hon på en gubbe med ölmage som dreglade när hon visade hud.
Äger du henne och hennes känslor bara för att ni bor ihop?
Nu handlar det om de snällt försökt avisa dom men gubbarna eller männen inte fattar vinken.
Även att man skrivit explicita saker till arbetskollegor utan att de finns något sken om att personen skulle vara intresserad.
Tycker du själv att de låter som en god idé att fråga om din kollega vill komma hem och dela på en flaska vin och att man ska knulla, suga kuk osv?
Detta efter att man bara haft en kort konversation om jobbet eller allmänna saker som händer i livet.
Vidare att det är så jävla onödigt att ens försöka när de borde fatta att man inte har någon chans när kvinnan inte har visat något intresse utan bara varit artig som mot alla andra kollegor.
Speciellt om mannen uppenbart är lågpoängare och kvinnan i en helt annan liga.
Samt om mannen är arbetskollega till mannen eller pojkvännen till kvinnan han är på
Hon ville att jag skulle snacka med honom eftersom han försökte ta kontakt med henne på olika sociala medier och verkade vara en creep som hon inte vill ha mer kontakt med.
En del blir bara mer på om du försöker konversera med dom där man försöker få dom att sluta.
Anledningen är väl att de tycker att de kommit närmare och fått bli hörda eller att de inte tycker om att bli avvisade.
Är ju bara för dig att rega dig själv på tinder som en snygg brud eller dylikt eller kolla på en tjejs tinder hur en del män blir när de blir avvisade.
Hot etc.
En del svaga "män" klarar inte av en diss helt enkelt.
Är väl samma sak med kvinnor, men jag aldrig varit med om att kvinnor hotat mig när jag sagt att jag inte vill träffa dom mera när de hör av sig om och om igen.
Fantastisk att det finns människor som har såna förhoppningar när chansen är astronomiskt små att känslorna skulle vara ömsesidiga.
Oavsett vad så kan man ju faktiskt lära sig att känna av om personen är intresserad och hålla sig ifrån småtjejer i vilket som.