2021-12-18, 16:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blajkonto
Det går undan här...

Han verkar flaxa Kenya-Sverige med flyg duktigt mycket sett till hans turneplan.
Han hade spelning i Oslo den 27/11 på KulturKirken Jakob.
Samtidigt med detta brakade Omicron loss på en krog inte långt från hans event.
Han måste ha flugit via London till Kenya, så han matchar Omicron-smittan ganska bra.
Storyn är ju att 4 diplomater från Europa tog med sig Omicron till Sydafrika och fastnade i en kontroll.

Och som alla vet så smittar Omicron lika illa oavsett vaccin eller inte, och att ränna på flygplatser under ett utbrott är sämsta valda ställe.

Stalltips att han torskat på Omicron, och eftersom hans hotell-investeringar går åt helvete tack vara coronan är det heller inte långsökt att han saltar sin sjukdom för att fixa lite flis. Att ligga utan sjukhusets "pyjamas" på en intesiv-avdelning utan förekomst av utrustning runt om pekar mer på att han redan ridigt ur stormen och nu kör en reklamdrive på sitt speciella sätt...

Det kan då vara. Jöjess han är affärsman och nu utnyttjar detta till max. Gud jag är döende, host host sedan om ett par månader fixat biffen och det var nog inte så illa. Men bra pengamässigt.
Citera
2021-12-18, 16:46
Avslutad
Vadå döende? Han twittrar. Finns det några som helst bevis på att han skulle vara döende?

Tramsrubrik.
Citera
2021-12-18, 16:49
Medlem
lol han önskar väl att han kanske stannat i sverige istället
Citera
2021-12-18, 16:50
Medlem
Skulle han ligga för döden så skulle på sin höjd vara anhöriga som twittrade om det. Han borde ha annat att tänka på inför döden då karriär, kändisskap, skit och hans moster inte spelar någon roll.
Hoppas att i te få öta upp de orden, jag menar han kan ju vara helt vrickad och skita i sina barn och andra, sista tiden med dem.
Citera
2021-12-18, 16:59
Medlem
många kommentarer på hans instagram "krya på dig" osv, så jag antar det är sant.

jag ber för dig Ken och dina barn
Senast redigerad av kattmedjolle 2021-12-18 kl. 17:01.
Citera
2021-12-18, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Har aldrig lyssnat på Ken Ring men när han sa att man borde storma kungahuset och våldta prinsessan Madeleine, den som säger så är mindre värd i mina ögon än den uslaste gråsugga!

Hur f-n kan man hylla upp denna idiot?

Hoppas det här inte är något PR-trick från hans sida utan att han får möta han vid porten snart.

Porten?

Finns väl ingen port därnere.

Har han seriöst sagt så? Isf borde han vara avrättad.
Citera
2021-12-18, 17:02
Medlem
Han kanske säger som maskinisten på Estonia sa när de intervjuvade honom vid sjukhussängen att hur kunde han komma upp från maskinrummet längst ner så svarade han med ett leende på läpparna: "mä vaan läksin"! Översatt: jag bara stack!

Om några veckor kommer Ken Ring att skutta omkring på huvudstadens gator.
Citera
2021-12-18, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Porten?

Finns väl ingen port därnere.

Har han seriöst sagt så? Isf borde han vara avrättad.

Jag tror det finns en port och portvakten bestämmer vem som får komma in och vem som inte får det.
Citera
2021-12-18, 17:04
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Krigaren Ken Ring kommer vara på fötter igen inom kort och ha bevisat att vaccinet inte gör ett skit.
Heja Ken!
Citera
2021-12-18, 17:06
Medlem
https://imgur.com/a/qsQE70V
Citera
2021-12-18, 17:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addegsson
https://imgur.com/a/qsQE70V

Vilket skämt… inte PK och märkligt med den mediakåte personen som avsändare.

Photoshop när det är som sämst? Ok… ligger på hans insta
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-12-18 kl. 17:11.
Citera
2021-12-18, 17:12
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FivePoundPeter
Jag tror också att han grejar det, men man ska nog ta i beaktande att Nairobis sjukvård inte är samma som vår. Eller det kanske den är förresten…

Gissar bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in