2021-12-18, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ProGBG
Karma kommer till oss alla även Ken Ring oavsett hur mycket gott han har gjort i Kenya så har han ändå utsatt många människor för hans ondska i Sverige under hans tid som kriminell och att sjunga om att våldta vår prinsessa, ja då kommer karma till slut och knacka på dörren.

Ja, skriver man en provocerande låttext så förtjänar man helt klart att dö i corona.
Du verkar rätt smart.

Kan du vidareutveckla hur Karma funkar och väljer sina offer?
Citera
2021-12-18, 15:55
Medlem
irishrages avatar
Är inte han kriminell och suttit i fängelse?
Citera
2021-12-18, 15:56
Medlem
Gengiskahns avatar
Han är ju NEGEr, och vanligaste orsaken till varför dom drabbas av corona är D-Vitamin brist.
Citera
2021-12-18, 16:00
Medlem
Erik Östs avatar
42 år bara , då måste han ha en hel drös underliggande sjukdomar om det det skulle vara allvarligt men jag tror inte det!

Det här grejar han. Jag gjorde det och är 60+ med underliggande sjukdomar.
Snart har han bildat antikroppar dessutom.
Senast redigerad av Erik Öst 2021-12-18 kl. 16:03.
Citera
2021-12-18, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModelX
Ja, skriver man en provocerande låttext så förtjänar man helt klart att dö i corona.
Du verkar rätt smart.

Kan du vidareutveckla hur Karma funkar och väljer sina offer?

Ja, du med som bygger din tes på lögner för när har jag sagt att jag önskar hans död? Dessutom stärker du dina lögner med att tror att jag vill att han ska drabbas av karma enbart för sina kvinnoförnedrande texter.
Citera
2021-12-18, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Black-butts-matter
Då är ni många som kommer att dö en lång och plågsam död. Om ni inte sätter igång att göra goda gärningar och offra pengar utav h-e. Inte jag, för jag är inte hindu, och karma är som bekant en hinduisk idé.

Jaså, så du menar att det är vanligt att folk är kriminella och vem säger att goda gärningar väger upp för tidigare ondska?

Det är bara ett sätt för onda människor att hoppas dom kan gottgöra för tidigare ondska. Lite som katoliker tror att man kan bli förlåten för allt. Det var ju en smart präst som fanns i Tyskland tror jag som tjänande multum på förlåtes brev på medeltiden.
Om storyn är sann mellan Steve Jobs och Bill Gates så är det väl det som Bill Gates hoppas på genom att skänka hela sin förmögenhet till välgörenhet.
Citera
2021-12-18, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamesbergsjon
Akta tungan för den skriver ditt öde med !

Vad snackar du om? Låter som ett hot. Varför försvara du Ken Ring?
Citera
2021-12-18, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
42 år bara , då måste han ha en hel drös underliggande sjukdomar om det det skulle vara allvarligt men jag tror inte det!

Han röker cigaretter och är fet.
Citera
2021-12-18, 16:19
Medlem
Är det Ken Rings sista turné i sin karriär..?

https://masamusic.se/#:~:text=Ken%20Rings%20sista%20turn%C3%A9%20i%20si n%20karri%C3%A4r.
Citera
2021-12-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst

Det här grejar han. Jag gjorde det och är 60+ med underliggande sjukdomar.
Snart har han bildat antikroppar dessutom.

Jag tror också att han grejar det, men man ska nog ta i beaktande att Nairobis sjukvård inte är samma som vår. Eller det kanske den är förresten…
Citera
2021-12-18, 16:29
Medlem
blajkontos avatar
Det går undan här...

Han verkar flaxa Kenya-Sverige med flyg duktigt mycket sett till hans turneplan.
Han hade spelning i Oslo den 27/11 på KulturKirken Jakob.
Samtidigt med detta brakade Omicron loss på en krog inte långt från hans event.
Han måste ha flugit via London till Kenya, så han matchar Omicron-smittan ganska bra.
Storyn är ju att 4 diplomater från Europa tog med sig Omicron till Sydafrika och fastnade i en kontroll.

Och som alla vet så smittar Omicron lika illa oavsett vaccin eller inte, och att ränna på flygplatser under ett utbrott är sämsta valda ställe.

Stalltips att han torskat på Omicron, och eftersom hans hotell-investeringar går åt helvete tack vara coronan är det heller inte långsökt att han saltar sin sjukdom för att fixa lite flis. Att ligga utan sjukhusets "pyjamas" på en intesiv-avdelning utan förekomst av utrustning runt om pekar mer på att han redan ridigt ur stormen och nu kör en reklamdrive på sitt speciella sätt...
Citera
2021-12-18, 16:31
Medlem
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Äntligen straffar GUD de som hädar kungahuset.

Aaa många rojalister som sitter och myser i stugorna nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in