2021-12-18, 10:34
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Har inte sett det klippet, men att d vitamin är bra för kroppen råder det inga tvivel om.

Sen hur mkt osv är upp till forskningen att ta fram. Men ser man det ur ett evolutionärt perspektiv Så borde det räcka med relativt låga doser för att upprätthålla ett normalt fungerande immunsystem.

Tydligen så gör det inte det, kommer man upp i högre nivåer så händer massa grejer i kroppen som man inte ser med de doserna som livsmedelsverket rekommenderar. Massa gener som kopplas på etc.
Citera
2021-12-18, 10:35
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSDAB
Mest typiska flashbacktråden någonsin år 2021. Hade någon frågat mig hur fb är nuförtiden hade jag visat dem den här tråden

Tjafs om vaccination/corona samtidigt som huvudpersonen råkar vara en mörkhyad individ ifrån Hässelby och en av svensk musiks största nånsin. Helt sinnessjukt vrickade inlägg blandat med ett fåtal som är förankrade i verkligheten.
Hahaha, möjligen tyngsta, I konkurrens med Burken och The mamas

Om du missat det så är det mulatten själv som i inlägg på twitter jiddrar om corona/vacc.

Svårt med läsförståelsen?
Senast redigerad av NakedApple 2021-12-18 kl. 10:39.
Citera
2021-12-18, 10:38
Medlem
NakedApples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Ingen har lyckats bevisa än att karln är antivaxxer? Har TS en liten penis?
Eftersom mulatten twittrar om det kan det vara sant.

Jag tror din hjärna är mindre än TS penis.
Citera
2021-12-18, 10:47
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Hoppas han klarar sig dock!

Nu har jag aldrig langat eller så men du borde också önska döden utav de som säljer alkohol, jobbar på apotek då de säljer också skadliga även ibland dödliga ämnen. Sålde han gräs, hallucinogener och dylikt så är det inte värre än alkohol och apotekets benso, fentanyl och stimulanter.
Menar liksom det finns stora skillnader, jag vet att apoteken och systembolagen behövs och de flesta skadas inte av det men att hata någon för att ha sålt gräs och lite svamp är idiotiskt då dessa sprider minst misär faktiskt.
Men Ken har fan becknat allt som går... "Gräs och lite svamp" är rätt naivt.
Han var inte direkt någon spirituell och andlig fredshippie när det begav sig. Becknare, tjuv etc..
Inget ont i Ken idag men han var inte alls lika soft och skön på den tiden han var aktuell för sin musik.

Fråga vem som helst som växte upp i hässelby samtidigt.
Citera
2021-12-18, 10:47
Medlem
TaxenSixtens avatar
Någon skrev i tråden att de pratat med Ken och att han är vaccinerad. Jag tolkar hans egen kommentar att han är orolig för vad det är i vaccinet han tagit, därför "döden är nära". Rubriken borde ändras här i tråden.
Citera
2021-12-18, 10:49
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joneskuusi
Ok. Vad bra då! Så hela vaccinations prylen var en hoax med avsändare big pharma?

Nej, det finns ingenting som tyder på att höga D-vitaminnivåer automatiskt gör dig immun mot covid och det finns ingenting som tyder på att vaccinationen inte skulle minska risken både för insjuknande och svår covid. Sluta leta efter förenklingar hela tiden.
Citera
2021-12-18, 10:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Han skrev på Twitter 21-09-09
”Jävla snack om vaccin, läkare vet inte ens vad det innehåller. Döden är nära…”

Låter rätt vaccinskeptiskt. Sen om han menade döden för mänskligheten pga vaccinet eller döden för sig själv för att han tagit sprutan är ju frågan.

Vänta nu, så nu får man inte ens vara skeptisk till något man BÖR vara skeptisk till utan att bli kategoriserar som antivaxxer..

Så trött på den här världen.
Citera
2021-12-18, 10:52
Medlem
pinnpelle88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse.gote48
Det är som alla andra trådar om Corona och/eller när någon råkar vara mörkhyad. Det är rätt få personer med xxxx inlägg, som spammar trådarna och klappar varandra på ryggen.
Förmodligen bittra hantverkare.

Trådstartaren blev upprörd när det visade sig att många ovaccinerade var blattar, när denna blattegrupp av ovaccinerade senare visade sig vara den snabbast växande vaccinerade gruppen blev han mordisk och såg rött.

Ken "negern från betongdjungeln" Ring blev en perfekt syndabock han kunde rikta sitt hat för negrer mot.

Det roliga är att jag skulle radera mitt Flashback konto (om det gick) för att slå vad om att Ken "negern över ytan" Ring inte kommer dö av kååviid, inte ens med ett liv av droger, alkohol och tobak bakom sig.
Citera
2021-12-18, 10:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Vänta nu, så nu får man inte ens vara skeptisk till något man BÖR vara skeptisk till utan att bli kategoriserar som antivaxxer..

Så trött på den här världen.
Ja, helt stört: man ska alltid vara helt för eller helt emot, nuförtin. Hade jag tagit tre doser av ett vaccin och ändå blivit sjuk hade jag haft frågor. Han kanske är sunt ifrågasättande bara. Hoppas han repar sig i alla fall, inte kul att vara på sjukhus, allra minst utomlands...
Citera
2021-12-18, 10:58
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Men Ken har fan becknat allt som går... "Gräs och lite svamp" är rätt naivt.
Han var inte direkt någon spirituell och andlig fredshippie när det begav sig. Becknare, tjuv etc..
Inget ont i Ken idag men han var inte alls lika soft och skön på den tiden han var aktuell för sin musik.

Fråga vem som helst som växte upp i hässelby samtidigt.
Sant. Det var på den tiden man faktiskt kunde bli konfronterad i P3 för det man sa på scen, i låtarna och för det man gjorde på fritiden.

Numera hade Ken fått handhjärtan och styrkekjamar för egna beslut som han på något sätt tagit på grund av systematiskt förtryck.
Citera
2021-12-18, 11:02
Medlem
Det krävs ju lite mer än en förkylning för att hamna på en iva avdelning.. varför hatar ni så mycket?
Citera
2021-12-18, 11:03
Medlem
score!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiggeSpringnota
Dom har knappast D-vitaminbrist i Afrika

Det är inte så självklart. En stor del av indier lider av denna brist. Delvis för att de tar sämre upp det pga mycket melanin men också för att de arbetar inne eller spenderar tid inomhus för mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in