2021-12-18, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag tror inte heller det är vitaminbristen som spökar men det kan vara så. Såg precis den där videon med läkaren i Tel Aviv som såg en enorm förbättring bland sina patienter sen han ökade rekommendationerna till 4000 IU och Tel Aviv är jävligt mycket soligare än Sverige.

Tänk alla gånger autisten Tegnell stått och stammat i TV, hur svårt är det säga åt folk ta D-vitamin så behövs inga sprutor? Istället har idioten bara tjatat om tvätta händerna.
Citera
2021-12-18, 10:05
Medlem
En gammal dealer som blev gangsterrappare...

Hemma har de den goda vanan att skjuta av varandra. Skulle herr Ring ta ner skylten i Afrika kommer jag sätta upp det på min lista över Guds goda gärningar.
Citera
2021-12-18, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Dom behöver någon från utanförskapsområdet för att få alla därifrån att också bespruta sig så vi kan få ett totalitärt samhälle snarast.

Ungefär mina funderingar. Detta påminner starkt om Mattias Karslsson påstådda sjukvårdsvistelse av samma orsak och tillhörande massmediala larm.
Dock så är det väl bekräftat att mörkhyade (av någon anledning) verkar drabbas oftare och hårdare av C.
Senast redigerad av MrStreamer 2021-12-18 kl. 10:11.
Citera
2021-12-18, 10:09
Medlem
LKKINGENs avatar
En ovaccinerad hudfärgshandikappad som förhoppningsvis dör av Covid och det utan att belasta den svenska sjukvården.
Vad finns det att beklaga?

Tänk om fler hade tagit det ansvaret och åkt hem för att dö ovaccinerade.
Då hade vi sluppit se solbrända kroppsdelar när SVT är och filmar på diverse covid IVA som är fullbelagda.
Citera
2021-12-18, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korrupt.Sosse
Tänk alla gånger autisten Tegnell stått och stammat i TV, hur svårt är det säga åt folk ta D-vitamin så behövs inga sprutor? Istället har idioten bara tjatat om tvätta händerna.

Tegnells ena lillfinger innehåller mer intelligens än vad hela din hjärna gör. Om det hade räckt med vitaminer hade de nog varit känt. Jag tippar att att det inte forskats mer på nåt annat än Covid i modern tid.

Men vill du köra med dina häxdoktorteorier så ska inte jag hindra dig. Ta inte med dig nån annan i graven bara. Ointelligenta människa.
Citera
2021-12-18, 10:11
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icuesofty20
Han pratar lite väl mycket i sin video för att vara döende. Låter mer som en förkylning.

Både TS och Aftonhoran fiskar efter uppmärksamhet i vanlig ordning, som två luder.

Precis. Ken ser ju inte döende ut precis, snarare en lätt förkylning och tyckte det vara kul att pranka media och få lite gratis reklam och uppmärksamhet.
Citera
2021-12-18, 10:11
Medlem
Joneskuusis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Jag tror inte heller det är vitaminbristen som spökar men det kan vara så. Såg precis den där videon med läkaren i Tel Aviv som såg en enorm förbättring bland sina patienter sen han ökade rekommendationerna till 4000 IU och Tel Aviv är jävligt mycket soligare än Sverige.

Har inte sett det klippet, men att d vitamin är bra för kroppen råder det inga tvivel om.

Sen hur mkt osv är upp till forskningen att ta fram. Men ser man det ur ett evolutionärt perspektiv Så borde det räcka med relativt låga doser för att upprätthålla ett normalt fungerande immunsystem.

Man debatterar ju exakt samma sak gällande c vitamin också.

Ken kanske inte hade ätit sina apelsiner?
Senast redigerad av Joneskuusi 2021-12-18 kl. 10:16.
Citera
2021-12-18, 10:12
Avslutad
Mest typiska flashbacktråden någonsin år 2021. Hade någon frågat mig hur fb är nuförtiden hade jag visat dem den här tråden

Tjafs om vaccination/corona samtidigt som huvudpersonen råkar vara en mörkhyad individ ifrån Hässelby och en av svensk musiks största nånsin. Helt sinnessjukt vrickade inlägg blandat med ett fåtal som är förankrade i verkligheten.
Citera
2021-12-18, 10:23
Medlem
Karma??

Eller ser han en möjlighet att få positiv publicitet av detta när han återvänder som en hjälte till Sverige
Citera
2021-12-18, 10:26
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegendenLarsVilks
Ingen har lyckats bevisa än att karln är antivaxxer? Har TS en liten penis?

Han skrev på Twitter 21-09-09
”Jävla snack om vaccin, läkare vet inte ens vad det innehåller. Döden är nära…”

Låter rätt vaccinskeptiskt. Sen om han menade döden för mänskligheten pga vaccinet eller döden för sig själv för att han tagit sprutan är ju frågan.
Citera
2021-12-18, 10:30
Medlem
När en man är förkyld 🤣🤣

Skämt å sido. Gillar honom så jag hoppas han kryar på sig. Han ser lite blek ut (&#129315 men han har ju alltid gillat att provocera media så detta är nog ett PRtrick.
Citera
2021-12-18, 10:31
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jori9900
Precis. Ken ser ju inte döende ut precis, snarare en lätt förkylning och tyckte det vara kul att pranka media och få lite gratis reklam och uppmärksamhet.

Ken kanske har en förkylning av det manligare slaget? De är alltid potentiellt dödliga men kan lätt botas med whiskey. Det räcker dock inte med en whiskeypinne, inte heller två är tillräckligt. Tre är ett absolut minimum innan du ens får gå utanför dörren men i väntan på utredning rekommenderas det att i rask takt ta glas 4 och 5 osv tills vi vet mer. Följer Ken dessa råd kommer allt att gå bra men jag är rädd för att han är en antidrinkare så det är nog tyvärr kört för hans del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in