Citat:
Ursprungligen postat av
KAPOW-powaaa
Listar några billigare tårtor Om jag tycker verkar väldigt vettiga för sitt pris: Power Station, Chateu Patris, Whispering Skies, Fox. Sen så tycker jag personligen att Phoenix/Dark Knight (samma tårta annat omslag) är bland dem mest prisvärda tårtorna på marknaden kontra pris. Sen om du har lite plats runtikring och vill ha en riktigt schysst final så skulle jag satsat på en Turbo V.
Phoenix/Dark Night körde jag dubbelt för några år sedan. Den är fin, men ska man bara ha 1 så är ju storebrodern Bonfire fantastiskt
Fuzz har bra knall, TikTak ser bra ut på film om man gillar lite snabbare tempo. Tyvärr verkar inte Nitro finnas i år. 199kr för den var ett bra pris
Gillar du smällar så är Royal Titanium Salute trevlig. Snurrskott till smällar och som avslut har du en väldigt bred blinkeffekt över himlen. Men då gäller det att du gillar snurror och smällar i resten av tårtan
Power har en del blinkeffekter också:
https://www.youtube.com/watch?v=Hp0RcgW5o88
Värd att testa för 139?
En del vitt blink i Salut Batteri också
Men ljudet vid uppstigning av stroberaketer hittar du inte. Närmsta du kommer är nog tårtor med hummers, en effekt som inte är så vanlig på konsumentmarknaden
Annars kan du leta efter tårtan "Bling Bling" från Linders som har massa blink
Citat:
Ursprungligen postat av
199702042
Tänkte precis samma tanke ikväll efter jag gned mitt läderbälte över min tjocka mage som var proppfull med allehanda djur.
I mörrn blir det bonnen en en runda. Kanske tar lilla premiär.
Vad tycker folket om erbjudandet som kom idag från 4verkeri?
Har haft båda. Hermitage är fin i verkligheten. Liten men bra blandning på effekterna. Charentes är en ganska konstigt uppbyggd tårta med tyst parti i mitten. Den är dock snygg och knallarna är bra i den. Gillar även att där är tjut i den. Har en av varje kvar från förra året faktiskt. Var för sig sett till vad Bonnen tar för dom i år skulle jag aldrig köpa dom för dock. Men båda för 345kr gör mig faktiskt lite sugen. Får se om jag klickar hem dom
Lilla Premiärpaketet verkar vara samma som förra året. Royal Party-tårtorna är klena, men Hammargrenstårtorna är jävligt bra och Jumbo är en bra sats. Bra pris för rubbet. Det stora är jag väldigt skeptisk till. Mest för att Tyrex inte är en bra tårta. Hade där varit någon bättre 50mm hade det dock varit prisvärt