2021-12-17, 19:33
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muriatsyra
Vad är det för fel på att hon har fingrarna i röven?
Hon får väl ha ett bowlingklot i röven om hon vill. Men att vara så naiv och tro att det inte kommer ut i media-/nätet är White Trash. Sedan en lakritsstock på det.

Hennes mamma måste vara stolt. Fina julkort.
2021-12-17, 20:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muriatsyra
Vad är det för fel på att hon har fingrarna i röven?
Blir ju rätt pinsamt vid julbordet om en vecka om inge annat.
2021-12-17, 20:21
Medlem
DumpsterFires avatar
Varför har inte detta blivit en grej?
Jag tycker synd om henne så klart. Ingen förtjänar att få sina privata bilder läckta och för en kändis är det tusen gånger värre… men att detta inte blivit stort med tanke på materialet är… märkligt, eller?
2021-12-17, 21:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Varför har inte detta blivit en grej?
Jag tycker synd om henne så klart. Ingen förtjänar att få sina privata bilder läckta och för en kändis är det tusen gånger värre… men att detta inte blivit stort med tanke på materialet är… märkligt, eller?

1,5 miljon visningar. Ingen större grej? Tippar på att hon är slut, men att det inte har så mycket med det här att göra. Kanske var det bara en skivbolags-Schlomo som släppte bilderna för att påminna Den Evige Amalek om the current state of the affairs. Kommer säkert nya begåvningar att sätta i rampljuset. Vad fan ska man satsa på en lönnfet 25-åring som inte kan sjunga när det kryllar av begåvade 15-åringar på Tiktok?
2021-12-17, 21:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
1,5 miljon visningar. Ingen större grej? Tippar på att hon är slut, men att det inte har så mycket med det här att göra. Kanske var det bara en skivbolags-Schlomo som släppte bilderna för att påminna Den Evige Amalek om the current state of the affairs. Kommer säkert nya begåvningar att sätta i rampljuset. Vad fan ska man satsa på en lönnfet 25-åring som inte kan sjunga när det kryllar av begåvade 15-åringar på Tiktok?
Med autotune så är det endast utseendet & de politiska utspelen som betyder något.
2021-12-17, 21:50
Medlem
Folketstempels avatar
är det bekräftat Flashback-statistiskt att tösen ställer i konserter i Sverige pga av rövknullbilderna?

Det gör i så fall att karriären är över, utan den svenska marknaden så finns inte heller den internationella i längden.
Utmattningssyndrom?
Den ångesten jag hade fått i hennes ställe hade krävt 3-5 år med heroin för att botas.
2021-12-18, 01:24
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
är det bekräftat Flashback-statistiskt att tösen ställer i konserter i Sverige pga av rövknullbilderna?

Det gör i så fall att karriären är över, utan den svenska marknaden så finns inte heller den internationella i längden.
Utmattningssyndrom?
Den ångesten jag hade fått i hennes ställe hade krävt 3-5 år med heroin för att botas.

Jag skulle tro det. Hennes första konsert denna turne kändes nog skitjobbig eftersom varenda en i publiken och personalen antagligen har sett bilderna, och hon kom på att hon inte kommer palla med resten.
2021-12-18, 01:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag skulle tro det. Hennes första konsert denna turne kändes nog skitjobbig eftersom varenda en i publiken och personalen antagligen har sett bilderna, och hon kom på att hon inte kommer palla med resten.

Vad är det hon ställt in?
2021-12-18, 01:53
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican

Hon har ställt in konserter och skyllt på halsfluss.
2021-12-18, 10:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Konsertena pga sjukdom. Fast det förmodligen är av andra orsaker.
2021-12-18, 10:35
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Konsertena pga sjukdom. Fast det förmodligen är av andra orsaker.

’Förmodligen’? Varför då?
2021-12-18, 11:21
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
’Förmodligen’? Varför då?
Pga bilderna som läckt ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto