2021-12-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
TS källa är alltså Erdogans egna turkiska kanal, lol!

Ja man skäms ju för gemene kritiska förmåga alltså
Citera
2021-12-17, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
Svenska regeringen har dessutom gett PYD/YPG och dess styre stöd långt innan Amineh eller någon omröstning kom in i bilden. Men det blev en nagel i ögat på SD så därför kände de sig bajsnödiga att sprida så mycket skit de kan

https://www.socialdemokraterna.se/download/18.f50969e17cdf8deec0ea9a/1637740782503/SC3-19-MPC21112408290.pdf

Socialdemokraternas egna ord från 24 november. Sen lägger man på 166 miljoner dollar extra bidrag när Amineh blir inblandad. Klart detta sticker i ögonen när en partilös person får sådan makt vid en omröstning och som är väldigt tydlig med vad det kostade att få den rösten.
Citera
2021-12-17, 17:22
Medlem
Att någon kunde anklaga Jimmie för rasism här chockade tom mig. Jag har aldrig förr sett en enskild person kunna ställa krav på regeringen i ett civiliserat land.

Faktum är att jag tror det var definitionen på att "civiliserat" kan plockas bort. Vi har återgått från den fasen.
Citera
2021-12-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebus
Ja man skäms ju för gemene kritiska förmåga alltså

Finns massor med utländska källor om man orkar googla Ann Linde och YPG. Eller Ann Linde och ilham ahmed.

Ni får gärna komma med källor som påvisar att det jag lagt fram är oriktigt. Jag har aldrig påstått att jag sitter med hela sanningen. Men de uppgifter som framkommer är ganska besvärande tycker jag.
Citera
2021-12-17, 17:26
Medlem
Blondinss avatar
Osmakligt. Men på vilket sätt är detta korruption?
Citera
2021-12-17, 17:45
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arthur Dent
Det här påtalade Åkesson redan vid valet av Andersson.

https://youtu.be/HKSVvBa_ey8?t=60
Åkesson har INTE nämnt dessa pengar.
Varför?
Citera
2021-12-17, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riddarhuset
Åkesson har INTE nämnt dessa pengar.
Varför?

Om man läser lite på länkarna som finns i trådstarten så framkommer att utbetalningarna blev klar 13 december. Alltså långt senare.
Citera
2021-12-17, 17:57
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordin88
Om man läser lite på länkarna som finns i trådstarten så framkommer att utbetalningarna blev klar 13 december. Alltså långt senare.
Jojo, jag menar nu. Varför har han inte nämnt detta nu?
Ingen i sd?
Citera
2021-12-17, 18:11
Medlem
-benito-s avatar
Att Sverige likt alla västländer stinker utav korruption är inget nytt. Det som är någorlunda nytt är att ingen försöker dölja det längre. Man kör på helt öppet väl medvetna om att man inte riskerar något. Inget straff, ingen granskning i media.
Citera
2021-12-17, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Att du skriver att du gillar kurderna gör att jag undrar, vad hos dom är det du gillar? Att dom är rabiata muslimer? Hedersmord, även på sina barn? Vad?

Säg inte att det är pga att dom krigat mot ISIS. "Hela världen" har ju krigat mot ISIS, det är ingen bedrift.

Är du på riktigt?
Hur många kurder känner du som är "rabiata muslimer"?
Jag själv har röstat SD i varje val och vet att en hel del kurder också röstar SD pga föraktet mot just extremistiska muslimer.
Citera
2021-12-17, 18:21
Medlem
nordicwraths avatar
Så statsministern har tagit 1.6 miljarder av våra skattepengar för att göra sig själv till statsminister?
Citera
2021-12-17, 18:35
Medlem
Futuretraders avatar
Rent tekniskt har hon inte gjort något fel.

Men varför i helvete ska ett land som sverige ens behöva tillämpa en biståndsstrategi där skattemedel kastas på länder som har problem.

Varför ska svenska folkets pengar gå till andra länder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in