Citat:
Ursprungligen postat av
Tjillinggnaget
Jag är inte alls tystad! Måste jag hänga på flashback dygnet runt för att du ska vara nöjd? Mitt inlägg är sanningen! Även om polisen gör sitt allra bästa för att skaka av sig den. Du får tro vad du vill men sanningen kommer komma fram!
Och @loppan113. Dina försök att smutskasta och sprida rykten är det knappast någon som tar på allvar. Så uppenbart att du är ute efter S.A och försöker sprida skit om henne. Skulle inte förvåna mig om du är ett av gubbkräken inom Moderaterna som gör allt för att stoppa unga duktiga kvinnor inom partiet. Precis som regionrådet som blev utkastad med huvudet före. Det är ju trots allt nomineringstider nu. S.A är en mycket omtyckt person inom partiet. Dina homofobiska och kvinnohatiska inlägg tyder på att du förmodligen inte är det och använder istället Flashback för att sprida rykten om folk.
Tack för dina fina ord det beskiver verkligen mig o min personlighet perfekt.
Hahaha du är väl en manshatande hen som saknar insikt och verklighetsförankring.
Du är fullständigt ute och cyklar, Du vill föra fram en maktkåt moderatkvinna som brännt allt förtroende och hör inte hemma i politiken .
Fortsätt kräv ett hål i sandlådan .
Tro mig kampen om sanningen kommer att segra. Du vet inte ett skit om mig och min kapacitet.