2021-12-16, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjillinggnaget
Jag är inte alls tystad! Måste jag hänga på flashback dygnet runt för att du ska vara nöjd? Mitt inlägg är sanningen! Även om polisen gör sitt allra bästa för att skaka av sig den. Du får tro vad du vill men sanningen kommer komma fram!

Och @loppan113. Dina försök att smutskasta och sprida rykten är det knappast någon som tar på allvar. Så uppenbart att du är ute efter S.A och försöker sprida skit om henne. Skulle inte förvåna mig om du är ett av gubbkräken inom Moderaterna som gör allt för att stoppa unga duktiga kvinnor inom partiet. Precis som regionrådet som blev utkastad med huvudet före. Det är ju trots allt nomineringstider nu. S.A är en mycket omtyckt person inom partiet. Dina homofobiska och kvinnohatiska inlägg tyder på att du förmodligen inte är det och använder istället Flashback för att sprida rykten om folk.

Tack för dina fina ord det beskiver verkligen mig o min personlighet perfekt.
Hahaha du är väl en manshatande hen som saknar insikt och verklighetsförankring.
Du är fullständigt ute och cyklar, Du vill föra fram en maktkåt moderatkvinna som brännt allt förtroende och hör inte hemma i politiken .
Fortsätt kräv ett hål i sandlådan .
Tro mig kampen om sanningen kommer att segra. Du vet inte ett skit om mig och min kapacitet.
Senast redigerad av Loppan113 2021-12-16 kl. 19:24. Anledning: Felstavning
Citera
2021-12-16, 19:31
Medlem
Hahahaha vem är det som sprider rykten ?
Vi delger bara fakta och vad som hänt iRL.
Citera
2021-12-16, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan113
Om du säger så kan det stämma 😉

Du verkar ha samma underrättelse som
Mig och det är trovärdig.
Citera
2021-12-16, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan113
Om du säger så kan det stämma 😉

Du verkar ha samma underrättelse som
Mig och det är trovärdig.
Citera
2021-12-16, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSoderqvist
Vad säger MLs advokat då,? Säger han att bevisningen i målet är till hans klients fördel?

Vet jag inte. Skulle tro att övervakningskameran visar en del men hans frus vittnesmål är nog avgörande. Frågan är om hon är villig att ge ett vittnesmål mitt under valrörelsen om de nu är separerade och relationen med M.W är överspelad. Skulle tro att hennes parti avråder henne från att beblanda sig med någon av dem.
Citera
2021-12-17, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Vet jag inte. Skulle tro att övervakningskameran visar en del men hans frus vittnesmål är nog avgörande. Frågan är om hon är villig att ge ett vittnesmål mitt under valrörelsen om de nu är separerade och relationen med M.W är överspelad. Skulle tro att hennes parti avråder henne från att beblanda sig med någon av dem.

Hon eller hennes parti bestämmer inget sånt, för vi har allmän vittnessplikt i Sverige!
https://www.aklagare.se/om_rattsprocessen/berord-av-brott/vittne/
Citera
2021-12-17, 10:45
Medlem
Citat:
Hon eller hennes parti bestämmer inget sånt, för vi har allmän vittnessplikt i Sverige!

Ja just det ja 😂😂😂

Vad var det någon skrev innan, sweet summer child…
Citera
2021-12-17, 11:10
Bannlyst
Gjorde dom en kontroll om det vara äkta vara mellan bena eller?

https://www.youtube.com/watch?v=KMKOsytp0F0
Citera
2021-12-17, 11:58
Medlem
Citat:

Om hon är gift med den åtalade så kan hon välja att avstå, jo.
Citera
2021-12-17, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Om hon är gift med den åtalade så kan hon välja att avstå, jo.
hon är inte gift med någon av Poliserna!
Citera
2021-12-17, 12:44
Medlem
Citat:
hon är inte gift med någon av Poliserna!

Poliserna är inte åtalade (än).
Tror du på allvar att vittnessplikten gör att folk ställer upp, och när de gör det talar sanning?

Citera
2021-12-17, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Poliserna är inte åtalade (än).
Tror du på allvar att vittnessplikten gör att folk ställer upp, och när de gör det talar sanning?

Förstått att du hatar polisen, men att göra en # av det på Flashback är rätt lökigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in