Citat:
Ursprungligen postat av
UndeadNinja
Om man får fråga dig, hur är din hälsa överlag?
Är du fet? Diabetes? Multisjuk? Är du kanske 60 plussare? 80 plussare?
Känner du att du har blivit bra informerad eller att du på egen hand har tagit reda på så mycket du kan om vaccinernas effekt samt bieffekter innan du vaccinerade dig?
Anser du att du har gjort tillräckligt med research att fatta beslutet att vaccinering är nödvändigt för dig och att det är önskvärt?
Varför anser du att du är mycket klokare än någon som inte har vaccinerat sig? Vad är det som gör dig klokare? Är du helt enkelt bara klokare eftersom att du har vaccinerat dig?
Tycker du verkligen att det är bra att glädjas åt denna splittringen av samhället? Är det verkligen såhär du vill ha det?
God hälsa, yngre medelålder.
Vaccinen togs fram av världens mest framstående forskare och genomgick labbtester och kliniska studier, och passerade samtliga granskningar som krävs för att få ut ett vaccin.
Vaccinen togs fram med ett enda syfte - att stoppa covid. Dock tror en stor mängd puckon att det är en konspiration, men för oss klarsynta, så vet vi att så är fallet.
Jag tog vaccinet för att skydda personer i min närhet som befinner sig i riskgrupp och jag hade gjort det igen under samma förutsättningar.
Splittring är aldrig bra, men det är antivaxxare som väljer att polarisera. Ta vaccinet och håll käften, eller ta inte vaccinet och håll käften. Capice?