2021-12-16, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zkuurk
Hallå hej det pratas om detta fall i en annan tråd och där säger någon att BO har fått huvudet
bort skjutet stämmer det?

Källa: hallonberga tråden..I malmö ryktas det att BO fick sitt huve ”bort skjutet”

Det man vet är att han sköts på nära håll och att polisen inte kunde identifiera honom trots att han är välkänd.
Citera
2021-12-16, 21:56
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robert Prytz
Det man vet är att han sköts på nära håll och att polisen inte kunde identifiera honom trots att han är välkänd.
Har du verkligen läst att dom inte KUNDE identifiera bo? Eller att han bara inte var identifierad?
Där finns en skillnad i ordvalet. Han måste bli formellt identifierad innan någonting offenliggörs
Citera
2021-12-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Se även: http://svenssonsfortvivlan.blogspot....d-for.html?m=1

"I juli 2003, 17 år gammal, deltog han i ett överfall på ett danskt tältande par i naturområdet Klagshamns udde utanför Malmö. Det resluterade i att Imad våldtog kvinnan samtidigt som kompisarna höll fast henne. Hon och killen misshandlades av gänget där Imad slog/dunkade hennes huvud mot en sten flera gånger. Totalt var det åtta utländska tonåringar som avslutade överfallet med att råna paret på bland annat mobiltelefoner, cd-spelare och plånböcker."

Det där minns jag och fick höra att hela D huset på Kumla hoppade på honom för de, chicko ströp ut hanom i soffan Jplacera honom på golvet sen turades 9 personer om att stampa honom mellan benen och i huvudet, Imad hamnade på sjukhus för sina skador tror det var sommaren 2013
Citera
2021-12-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Har du verkligen läst att dom inte KUNDE identifiera bo? Eller att han bara inte var identifierad?
Där finns en skillnad i ordvalet. Han måste bli formellt identifierad innan någonting offenliggörs

Nej, du har helt rätt!
Citera
2021-12-16, 22:32
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Just det som sker sedan har flera andra gäng gått ihop med La Familia och Saturdarah från Danmark. Som etablerat sig nere i Syd. Tillsammans med El Zein klanen. Dom vill ta mark från HA och Bandidos. Och flera nya släkter har flytt Danmark till Sverige pga dom Danska reglerna. Så du är inte helt fel ute och cyklar. Sverige är kört.
Zein familjen i Landskrona är även involverade med satudarah samt zein familjen (Landskrona) är allierade med vissa i Hasanaj familjen, dom sjukaste albanerna i hela Landskrona!!!
Citera
2021-12-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
vad har hänt med Hemissi?

Sitter han inte för mordet på Flamur i London?
Citera
2021-12-16, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoljeX
Eftersom polisen utöver Audi RS4 också sa att det är en danskreggad behöver du inte gissa.
Bilplåtarna var danska.

Sen stavas dansk inte med majuskel på svenska.

Vad jag hört så ska det suttit polska skyltar på RS4an i fråga.
Jag har inte hört/läst någonstans att polisen gått ut med att dem var danska, bara att dem va utlänska.
Citera
2021-12-16, 23:59
Medlem
DjesitiBs avatar
Märklig händelse, står nu på Sydsvenskan.

”En dansk bil stoppades efter en vinglig färd över Öresundsbron på torsdagskvällen. I bilen fann Tullen en skarpladdad pistol. Föraren är överlämnad till polis och gripen, enligt uppgifter”

Är det Yom*k som är på flaskan för att ta sig in till Malmö för att hämnas Ad*ms död?

Eller är det bara ett fyllo på vägg in till Malmö från Danmark för att passa på att skjuta någon?
Citera
2021-12-17, 00:00
Medlem
DjesitiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Sitter han inte för mordet på Flamur i London?

Jo han sitter för mordet på Flam*r, lär även dömas!!!
Citera
2021-12-17, 00:29
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjesitiB
Märklig händelse, står nu på Sydsvenskan.

”En dansk bil stoppades efter en vinglig färd över Öresundsbron på torsdagskvällen. I bilen fann Tullen en skarpladdad pistol. Föraren är överlämnad till polis och gripen, enligt uppgifter”

Är det Yom*k som är på flaskan för att ta sig in till Malmö för att hämnas Ad*ms död?

Eller är det bara ett fyllo på vägg in till Malmö från Danmark för att passa på att skjuta någon?
Hahaha förlåt för jag skrattar men jag håller med dig, körde vingligt och blir stoppad med pistol....
Kanske på benso?
Citera
2021-12-17, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajoNej666
Hahaha förlåt för jag skrattar men jag håller med dig, körde vingligt och blir stoppad med pistol....
Kanske på benso?

De nån som ville åka fast för de e säkrare där inne
Citera
2021-12-17, 00:43
Medlem
JajoNej666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smartapojken
De nån som ville åka fast för de e säkrare där inne
Men varför åka över sundet överhuvudtaget lika bra vänta och planera lite, känns lite dumt nu när polisen är på tårna och förmodligen bett tullen hålla ett extra öga öppet.
Kan lika gärna vara en händelse som inte är kopplad alls till mordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in