2021-12-16, 12:47
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Jag tänkte på att frisyren ser ut som om han sover där han smäller av. Kanske inte alltid hinner till madrassen på golvet i pojkrummet. Ögat ser värre och värre ut också. Han skulle ju operera det själv ?

Ja vad händer med ögat?
Det var några månader sedan han fick en vagel i ögat. Vagel hör väl ihop med bristande hygien?
Det verkar som vageln har utvecklats till nått annat? Har vi någon medicinskt kunnig i tråden som kan identifiera åkomman i vår älskade ledares ögonlock?
Citera
2021-12-16, 13:38
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Ja vad händer med ögat?
Det var några månader sedan han fick en vagel i ögat. Vagel hör väl ihop med bristande hygien?
Det verkar som vageln har utvecklats till nått annat? Har vi någon medicinskt kunnig i tråden som kan identifiera åkomman i vår älskade ledares ögonlock?

Det är så mycket ansvar som hänger över vår älskade ledare! Det kan vara det som påverkar ögonlocket! Han ser ju annars helt dunderfräsch ut!
Citera
2021-12-16, 14:21
Medlem
Henriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Det är så mycket ansvar som hänger över vår älskade ledare! Det kan vara det som påverkar ögonlocket! Han ser ju annars helt dunderfräsch ut!

Ja det är ju en stilig karl!
Man blir dock orolig över hans hälsa.
Citera
2021-12-16, 18:16
Medlem
Citat:
Herregud... De har hittat en ny dåre. Linus Norremalm. Jag orkar inte kolla hela men lägger länken här ifall nån är sugen I början snackar iaf Beggis om sin hyresvärdinnas nya pojkvän och att han jobbar på bank. Han är väl civilekonom eller nåt säger Beggis (en av Beggis många titlar och utbildningar) hahahahaha. Trevlig kille säger Beggis. Han vill ju inte bli utkastad på gatan.

https://rumble.com/vqulmj-covideotin.html

79 visningar på videon. Den stora ledaren Håkan är utan tvekan Sveriges största opinionsbildare.
Citera
2021-12-16, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
Ja vad händer med ögat?

Jag hade en vagel som kom tillbaka ett par ggr men den är borta sedan många år. Jag är noga med hygienen men det kan komma ändå. Den var inte stor utan det var lite irriterande bara. Det finns säkert medicin mot det. Vi får ta och swischa då han är en sån fjolla att han inte kan operera sig själv.
Citera
2021-12-16, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
79 visningar på videon. Den stora ledaren Håkan är utan tvekan Sveriges största opinionsbildare.

Det har konstaterats förut att sekten har svårt att hitta dit från Jotooob.
Citera
2021-12-16, 19:48
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Det har konstaterats förut att sekten har svårt att hitta dit från Jotooob.

Eller så har Håkan köpt ett paket positiva kommentarer och visningar på Jotoob medan det inte finns nån marknad för sånt på Rumble.
Citera
2021-12-16, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
Eller så har Håkan köpt ett paket positiva kommentarer och visningar på Jotoob medan det inte finns nån marknad för sånt på Rumble.

Kan man köpa kommentarer också ?
Citera
2021-12-16, 20:08
Medlem
Citat:
Jag hade en vagel som kom tillbaka ett par ggr men den är borta sedan många år. Jag är noga med hygienen men det kan komma ändå. Den var inte stor utan det var lite irriterande bara. Det finns säkert medicin mot det. Vi får ta och swischa då han är en sån fjolla att han inte kan operera sig själv.

Troligtvis är det så att 90% av skrivarna här fullständigt skiter i, hur det är med håkans hälsa. Möjligtvis att de snarare önskar livet ur elitsoldaten??

Nu inväntas, att HB går online med los filippinos chrille, sha3 samt med Sheriffen. Kanske på lördag?!
Citera
2021-12-16, 20:08
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Kan man köpa kommentarer också ?

Jag trodde det fast det kanske är nåt jag fått om bakfoten.
Citera
2021-12-16, 20:09
Medlem
Citat:

Jag tror du har det.
Citera
2021-12-16, 20:23
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Kommentarer går inte att köpa men följare. FylleHåkan ökar alltid då Stirriga småögonen a k a Bordell.-Christer börjar närmar sig. Han tävlar där. Medvursten har typ 4-5000 tittare på hans fyllesvammel men då tror jag att 3000 är vi "vänsterkrökare" 😂 som roas över pajasen som tror att han är högerns hjälte nummer 1!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in