Citat:
Ursprungligen postat av
Joanna88
Du skriver att du alltid har fått de du velat ha. Alltså HUR har du gjort då??
Gissar att du är kvinna? Hör du av dig ofta till killar du är intresserad av? Vilka åldrar är det på dig och männen?
Jag vill verkligen tro att jag är exakt så bra som jag tänker om mig själv och jag får ofta höra att jag är en toppentjej och att jag ser bra ut. Det jag kan tänka mig som fallerar när det gäller mig är att jag inte visar tillräckligt mycket att jag verkligen är intresserad.
Jag har nämligen alltid I hela mitt liv aldrig hört av mig till en kille först och har varit väldigt rädd för att vara för på. Kan gå timmar innan jag svarar och jag tar sällan initiativ till att höra av mig först fast att jag är så intresserad men jag vågar inte för är rädd att bli avvisad.
Hm.. jag är mig själv, sexig och avslappnad. Sedan har jag en rolig personlighet som charmar dom flesta. Fint leende och tindrande ögon
Nu när jag tänker efter så är jag intelligent också, vilket gör att en man vill prata med mig på riktigt. Antar att vi knyter våra band ifrån grunden till en början istället för enbart platoniskt där enbart en yta existerar.
Är du smart och intressant eller tråkig och bimboaktigt småkorkad?
Eller är problemet att du inte hinner få kontakt öht?
Jag låtsas vara ointresserad tills han tar steget.
Du behöver ju inte vara helt dryg och aldrig skicka ett sms först.. känns ju som ett ganska osäkert beteende och det är inte attraktivt. Du kanske ska ta för dig mer? Det uppskattar män, för det sker så sällan