2021-12-16, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag ser dom inte. Men utveckla hur du, utan gedigen utbildning, kan påstå det.
Visst, jag kan också kasta diagnoser fritt som lever för evigt på nätet. Men inte utan belägg, knappast ens då.

Vad vet du om vad jag har för kunskap och erfarenhet?
2021-12-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vem skall berätta om Efter tänker du?

Du har liksom andra snarast hämningslöst förtalat L och hennes liv innan hon mötte E.
L och E bodde i samma bostad 2,5 månad.

Din trovärdighet är försumbart liten.
Vi är flera som berättat samma sak om Lydia...
Ljuger alla tror du?
2021-12-16, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fast nu var det absolut inte en festkväll som spårade ur, om det är vad du tror, så ber jag dig att börja med att läsa förundersökningen, sen ta del av inkomna bilagor och slutligen ljudupptagningarna från tingsrättsförhören.
Hon sitter inte i fängelse än, eftersom hon överklagade domen. Hon anser att hon bör dömas för vållande och att strafftiden sänks markant, likaså skadestånden som hon erkände i tingsrätten vill hon få sänkta.
Hon har överklagat att målsägandena, dvs Emils barn, inte ska få ha sitt målsägandebiträde med under kommande förhandlingar. En advokat som finns för att hjälpa dem förstå vad som händer, då de är under 18, alla fyra.
Hon vill att de ska sitta själva framför sig. Så hon åter kan stirra ut dem med sin iskyla. Så fungerar hon norska Lydia Bar*th. Hon är inte svensk medborgare, så att hon tillåtits så mycket bidrag och hjälp från samhället, är en gåta. De sökte sig till Jär*na och Solviks*kolan, ett annat friare sätt att leva. Familjen Ba*rth lämnar kaos efter sig, på vårt samhälles bekostnad.
Det ginns en plats i helvetet för såna som Lida, tack och lov.

Jo, jag tror fortfarande att det var en festkväll som spårade ut. Sen vad som triggat henne mer är vad jag misstänker, hans kontrollbehov m.m.
Men oavsett, så hatar jag henne för det hon har gjort. Men därmed tänker jag inte ljuga om mina upplevelser.
Att en person sen överklagar, är väl ändå väldigt vanligt.
2021-12-16, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Men du, varför ska vi då tro på det du skriver om dig och brottsoffret, om det handlar om tid före mordet??
Varför?
Det är ju lika overkligt som det som sägs om Mördarens sätt att leva i och utanför relationer, till missbruk av både tabletter, alkohol, sex och andras godhet.

Det ska bli intressant och se vad HR säger, vilket jag förstås hoppas blir minst 18 år eller livstid.

Öhh, Va?
2021-12-16, 11:35
Medlem
Citat:
Det jag menar med killkompis, så känner jag bara till 1 sån.
De andra har väl mer varit någonslags "kärleksrelationer".
Självklart kan hon ha flera, men jag känner bara till en som hon verkligen har kallat sin "bästa" kompis.

Men har ju inget med den avrättningen av E att göra, så vida hon inte har planerat det ihop med någon/några.

Som sagt, jag tror inte du känner henne så väl som du vill påskina.
2021-12-16, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Ok , så han tog ur magasinet och kollade så att det var fullt då ?

Ja, jag såg honom ta ut magasinet, och sen sätta i det igen. Varför han gjorde det vet jag ju inte, men kanske det var så som du sa.
2021-12-16, 11:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Jo, jag tror fortfarande att det var en festkväll som spårade ut. Sen vad som triggat henne mer är vad jag misstänker, hans kontrollbehov m.m.
Men oavsett, så hatar jag henne för det hon har gjort. Men därmed tänker jag inte ljuga om mina upplevelser.
Att en person sen överklagar, är väl ändå väldigt vanligt.
Två personer är väl inte att kalla för en "festkväll"?
Ingen har vittnat om en fest, inte ens Lida har nämnt en aktuell fest.
Det är skitsnack, likt dina andra historier om orgier mm.
Att läsa förundersökningen och lyssna på rättegången, det är det minsta man kan göra om man ska yttra sig. Du väljer några random skribenter och tror att de är sanningen.
Börja med att ta reda på fakta
2021-12-16, 14:03
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Hon hade en killkompis som var hennes BÄSTA kompis.
Om du känner henne, så vet du vem det är.

Nej, du har helt fel nu. Vem tänker du på, första bokstaven, tack!

Är förbannat lätt att sitta här annars och hitta på.
2021-12-16, 14:06
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det där har du fått helt om bakfoten. Den som sysslat med psykiskmisshandel är L.
Jag har aldrig sett henne blåslagen, men däremot har hon själv berättat den gången hon åkte till Norge med sina två äldsta och om du känner henne, så vet du precis vad jag menar.

Jag har själv hört när hon haft telefon påslagen. Så kom inte och berätta för mig att hon inte utsatts för både det ena eller andra.
2021-12-16, 14:13
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Det är rätt barnsligt att vräka ur sig sin egen frustration över det L gjort mot E och så många andra.
Ärren syns ju i FUPen, så har man löst den, så ser man varje ärr. Man måste knappast vara besatt för det.
Det är bara att du går in och läser den. Men om du inte har åldern inne, föreslår jag att du gör något annat och återkommer senare.

Vad snackar du för goja??

Jag har läst FUP'en.

Är det barnsligt tycker du som sitter och försvarar en som är fullständigt besatt av hur Lydia ser ut att den tar upp hennes ärr som inte har med detta att göra och vill berätta för andra att hon gjort både den ena och andra operationen.

Vem är det som då som är larvig?

Och du framstår som otroligt naiv som försvarar idiotin.

Kanske ni kan be advokat och åklagare dra fram detta som bevis i nästa rättegång, alla Lydias ärr.
2021-12-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Två personer är väl inte att kalla för en "festkväll"?
Ingen har vittnat om en fest, inte ens Lida har nämnt en aktuell fest.
Det är skitsnack, likt dina andra historier om orgier mm.
Att läsa förundersökningen och lyssna på rättegången, det är det minsta man kan göra om man ska yttra sig. Du väljer några random skribenter och tror att de är sanningen.
Börja med att ta reda på fakta

Allt är ju relativt vad man kan kalla för en fest. Var det inte fotboll den kvällen också, kan du inte ha en fest hemma då? Jag kan, så stackars dig säger jag.
Är det någon här inne som bör kolla upp fakta, så är det nog du. För du tycks ha noll koll på vad "din vän" tyckte om, vad han gjorde m.m.
2021-12-16, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Vi är flera som berättat samma sak om Lydia...
Ljuger alla tror du?

med tanke på ni försvarar emmes skit som sanning som bevisligen bara antog det med sexmissbruk pga hand i hand med psykisk ohälsa så kan man ju inte ta henne seriöst..

sen har hon inte kommit med ett enda belägg. hon svarar inte på frågor.

så tydligen ljuger ni alla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in