2021-12-15, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fast nu var det absolut inte en festkväll som spårade ur, om det är vad du tror, så ber jag dig att börja med att läsa förundersökningen, sen ta del av inkomna bilagor och slutligen ljudupptagningarna från tingsrättsförhören.
Hon sitter inte i fängelse än, eftersom hon överklagade domen. Hon anser att hon bör dömas för vållande och att strafftiden sänks markant, likaså skadestånden som hon erkände i tingsrätten vill hon få sänkta.
Hon har överklagat att målsägandena, dvs Emils barn, inte ska få ha sitt målsägandebiträde med under kommande förhandlingar. En advokat som finns för att hjälpa dem förstå vad som händer, då de är under 18, alla fyra.
Hon vill att de ska sitta själva framför sig. Så hon åter kan stirra ut dem med sin iskyla. Så fungerar hon norska Lydia Bar*th. Hon är inte svensk medborgare, så att hon tillåtits så mycket bidrag och hjälp från samhället, är en gåta. De sökte sig till Jär*na och Solviks*kolan, ett annat friare sätt att leva. Familjen Ba*rth lämnar kaos efter sig, på vårt samhäkles bekostnad.
Det ginns en plats i helvetet för såna som Lida, tack och lov.

Hon anser att hon bör dömas för vållande och att strafftiden sänks markant, likaså skadestånden som hon erkände i tingsrätten vill hon få sänkta.
Hon har överklagat att målsägandena, dvs Emils barn, inte ska få ha sitt målsägandebiträde med under kommande förhandlingar. En advokat som finns för att hjälpa dem förstå vad som händer, då de är under 18, alla fyra.
Hon vill att de ska sitta själva framför sig. Så hon åter kan stirra ut dem med sin iskyla. Så fungerar hon norska Lydia Bar*th. Hon är inte svensk medborgare, så att hon tillåtits så mycket bidrag och hjälp från samhället, är en gåta.

Återigen så visar det på vilka psykopatiska drag hon har. Det är skrämmande hur människor kan sitta här och försvara en iskall mördare, egoist utan skam i kroppen.
Hoppas på utvisning.
2021-12-15, 23:47
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Fast nu var det absolut inte en festkväll som spårade ur, om det är vad du tror, så ber jag dig att börja med att läsa förundersökningen, sen ta del av inkomna bilagor och slutligen ljudupptagningarna från tingsrättsförhören.
Hon sitter inte i fängelse än, eftersom hon överklagade domen. Hon anser att hon bör dömas för vållande och att strafftiden sänks markant, likaså skadestånden som hon erkände i tingsrätten vill hon få sänkta.
Hon vill att de ska sitta själva framför sig. Så hon åter kan stirra ut dem med sin iskyla. Så fungerar hon norska Lydia Bar*th. Hon är inte svensk medborgare, så att hon tillåtits så mycket bidrag och hjälp från samhället, är en gåta De sökte sig till Jär*na och Solviks*kolan, ett annat friare sätt att leva. Familjen Ba*rth lämnar kaos efter sig, på vårt samhäkles bekostnad.
Det ginns en plats i helvetet för såna som Lida, tack och lov.

Det fetade, det är en gåta endast för de totalt outbildade!

Och vad är det för bidrag etc som du menar att L fått? Bevisa det!

Vad bra att du använder ett annat namn på L, då blir det inte sökbart på nätet!
2021-12-15, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveangelie
Nä jag har inte läst den. Och den i sig förringar inte det jag varit med om tillsammans med Emil.
Tycker det är anmärkningsvärt att vissa här inne vill att man ska ljuga och inte berätta sanningen.
För i ärlighetens namn, om jag skulle ljuga för att saker ska stämma överens med vissa andra, får det Emil tillbaka? Nej, det gör det inte.
Det enda jag kan göra då är att berätta det jag personligen vet. Sen går jag ju på en del som skrivs i tråden, men långt ifrån allt.

Men du, varför ska vi då tro på det du skriver om dig och brottsoffret, om det handlar om tid före mordet??
Varför?
Det är ju lika overkligt som det som sägs om Mördarens sätt att leva i och utanför relationer, till missbruk av både tabletter, alkohol, sex och andras godhet.

Det ska bli intressant och se vad HR säger, vilket jag förstås hoppas blir minst 18 år eller livstid.
2021-12-15, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridao
Har inte riktigt hängt med i tråden och väldigt många inlägg att läsa igenom..
Finns det kanske en sammanfattning på det som hänt och vad vi vet?

Läs FUP ord för ord.
Lyssna på rättegången på prime crime.
2021-12-15, 23:57
Medlem
Citat:
Ja det var Becksson som som skrev att hen kände bara till en killkompis.
Men det säger ju mer att hen inte ingick i umgängeskretsen precis. Så hen kan man nog inte lita på precis.

Det jag menar med killkompis, så känner jag bara till 1 sån.
De andra har väl mer varit någonslags "kärleksrelationer".
Självklart kan hon ha flera, men jag känner bara till en som hon verkligen har kallat sin "bästa" kompis.

Men har ju inget med den avrättningen av E att göra, så vida hon inte har planerat det ihop med någon/några.
2021-12-16, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
Men du, varför ska vi då tro på det du skriver om dig och brottsoffret, om det handlar om tid före mordet??
Varför?
Det är ju lika overkligt som det som sägs om Mördarens sätt att leva i och utanför relationer, till missbruk av både tabletter, alkohol, sex och andras godhet.

Det ska bli intressant och se vad HR säger, vilket jag förstås hoppas blir minst 18 år eller livstid.

Vem skall berätta om Efter tänker du?

Du har liksom andra snarast hämningslöst förtalat L och hennes liv innan hon mötte E.
L och E bodde i samma bostad 2,5 månad.

Din trovärdighet är försumbart liten.
2021-12-16, 00:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Har du svårt att inte blanda in etnicitet?
Jag kan bara svara för mig själv, men att komma till ett land och begår brott, något så vidrigt som att avsiktligt mörda en annan människa, då anser jag att man ska utvisas om man inte är svensk medborgare. Det klemas för mycket, tas mer hänsyn till förövare än brottsoffer. Det blir ett ingenmansland, där polisens no-go-zoner blir fler och fler.
För att detta inte ska bli offtopic, så borde hon utvisas och inte kosta vårt land en krona mer.
Vad som föranleder det finns att läsa om man letar på rätt ställe.
Vad jag än skriver, gapas det om att jag ljuger eller ska "bevisa det!"
Tycker du själv att utländska mördare (dvs icke svenska medborgare) ska få stanna i Sverige? Finns det knte nog med missanpassade och hemskheter? Någongång måste man säga stopp.
Vi ska öppna våra hjärtan, vi hade inte kunnat förutse en sån här utveckling osv
Detta handlar de facto om en icke svensk medborgare som avrättat en svensk medborgare. Spelar det någon roll om det är en blond kvinna eller mörk man? Nej.
2021-12-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becksson
------klipp

Återigen så visar det på vilka psykopatiska drag hon har. Det är skrämmande hur människor kan sitta här och försvara en iskall mördare, egoist utan skam i kroppen.
Hoppas på utvisning.

Jag ser dom inte. Men utveckla hur du, utan gedigen utbildning, kan påstå det.
Visst, jag kan också kasta diagnoser fritt som lever för evigt på nätet. Men inte utan belägg, knappast ens då.
2021-12-16, 01:12
Avslutad
Citat:

Du har liksom andra snarast hämningslöst förtalat L och hennes liv innan hon mötte E.

Fast det var inte ens 2 1/2 månad, hur räknar du?
Hon var inlagd på psyket i drygt 1 månad, en vända dessförinnan.
2021-12-16, 01:16
Medlem
Citat:
Fast det var inte ens 2 1/2 månad, hur räknar du?
Hon var inlagd på psyket i drygt 1 månad, en vända dessförinnan.

va inte även E inblandad i behandling?? för alkoholproblem?

tror ju inte man bara har problem med alkohol utan att även ha problem med hälsan?
2021-12-16, 06:43
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Ja, jag vet att han kände sig hotad ibland p.g.a hans affärer.
Ja jag såg den när han tog fram och kollade den, och där var ett laddat magasin i den.
Jag ville inte fråga för mycket angående det.

Ok , så han tog ur magasinet och kollade så att det var fullt då ?
2021-12-16, 09:21
Medlem
Citat:

Det krävs knappt nån vidare gedigen utbildning för det här.
Jag bryr mig inte om min trovärdighet här.
Väntar bara på att allt detta ska vara över.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in