2021-12-15, 19:40
Medlem
■ Under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, användes St*fan Davidss*n:s passerkort till Gust*vsvik:s utegym.

■ Till ovan skrivet: Lägg märke till att jag skrev, att, St*fan Davidss*n:s paserkort användes.

■ St*fan Davidss*n:s passerkort registrerades vid det aktuella tillfället klockan 21:21:37 samt Måndagen den 14 Maj 2018.

Extra tillägg: Samma sak gällde H*nna Davidss*n:s så kallade E-tjänstekort med nummer: 69-98-52-445 vilket jag återkommer till vid ett senare tillfälle.

■ St*fan Davidss*n:s passerkort registrerades klockan 21:21:37 och Gust*vsvik:s utegym.

■ Därefter förfluten tid med 38 minut och 29 sekunder, togs under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 en bild på vattentornet, detta, vilket skedde med St*fan Davidss*n:s mobila enhet klockan 22:00:06.

■ Endast 12 sekunder därefter kopplade St*fan Davidss*n:s mobila enhet upp sig mot masten GSM MCC:240 MCN:1 ... vilket ägde rum klockan 22:00:18.

■ Därefter en förfluten tid på 12 minuter samt 54 sekunder, registrerades St*fan Davidss*n:s mobila enhet upp vid Drakenb*rgsg*tan, Ett Adam, vilket ägde rum klockan 22:13:12.

■ Förfluten tid därefter med 40 minuter och 58 sekunder, kopplades St*fan Davidss*n:s mobila enhet upp sig på nytt mot masten GSM MCC:240 MCN:1.

■ 6 minuter och 45 sekunder därefter, transmitterade St*fan Davidss*n, via Telegram, ett meddelande till L*na Wesstr*m att han hade lite måsten vilket ägde rum klockan 23:00:55.

Extra tillägg: Under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 kopplade St*fan Davidss*n:s mobila enhet upp sig till det trådlösa nätverket Comhem, vilket ägde rum klockan 20:49:35.

■ En kort stund därefter, var St*fan Davidss*n:s mobila enhet bortkopplad ifrån det trådlösa nätverket Comhem.

■ Enligt ovan skrivet: Inte förrän klockan 02:49:39 under Tisdagen den 15 Maj 2018 hade St*fan Davidss*n:s mobila enhet åter igen kopplat upp sig på det trådlösa nätverket Comhem.

■ Tillägg beträffande H*nna Davidss*n.

■ Ju fräckare ditt tillvägagångssätt är för att begå en brottslig handling, desto större är chansen, att den som begår den brottsliga handlingen kommer att klara sig undan.

■ Så kallade "Dabbler" är personer som vill ha ett máximum-resultat från minsta möjliga ansträngning, för mig är det helt tvärtom, det vill säga, att utan ansträngning, kommer jag aldrig någonsin att kunna finna de svar vilka jag fortfarande söker efter beträffande det, en gång i tiden begångna mordet på L*na Wesstr*m 2018.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-12-15 kl. 19:45.
Citera
2021-12-15, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Hon var intressant tidigare och hon hatade Lena, djupt och innerligt. Kände hon och HD varandra? vet du?
Det är väl inte så ofta exet och den nya älskar varandra kan jag tänka. Men MH har väl ingen direkt involvering i fallet, dvs topic, att göra? Hjärsta är så otroligt litet, så HD och MH kände säkert varandra mycket ytligt. Morsade, nickade, mot varandra om de möttes osv. Men i övrigt så tror åtminstone inte jag att MH har minsta uns involvering i detta, eller har nån vetskap om mordet.
Citera
2021-12-15, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är väl inte så ofta exet och den nya älskar varandra kan jag tänka. Men MH har väl ingen direkt involvering i fallet, dvs topic, att göra? Hjärsta är så otroligt litet, så HD och MH kände säkert varandra mycket ytligt. Morsade, nickade, mot varandra om de möttes osv. Men i övrigt så tror åtminstone inte jag att MH har minsta uns involvering i detta, eller har nån vetskap om mordet.

De tror inte jag heller.
Men när hon hade en blogg jag läste (den är borta nu) och skilsmässan var ett faktum - då blev hon så sjuk av skilsmässan att hon bl.a spydde varenda dag, magrade, låg i dygn i fosterställning osv. Aldrig hört eller läst om en person som mådde så dåligt och så länge som MH. Inte svårt att begripa att hon skyllde sitt dåliga mående på Lena.
Citera
2021-12-15, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

■ Vill bara nämna att så länge HDs förehavanden och eventuell på något sätt delaktighet i mordet på Lena inte är utrett bra nog - så länge kommer jag vara kvar i tråden.

■ "Melo-Mysten" GC-6C-KK-4 mellan L*na Wesstr*m och H*nna Davidss*n ?

■ Du har fortfarande inte svarat på frågan enligt ovan skrivet trots ditt stora intresse för just H*nna Davidss*n.

■ Nya fråga till @Zilvereko: Vi skall tills vidare hålla oss till den offentliga Geo-sajten samt H*nna Davidss*n:s profil-information.

■ Fråga: Har du verkligen med intresse följt med H*nna Davidss*n på den offentliga Geo-sajten via hennes profil-information ?

Mvh/JM.
Citera
2021-12-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ "Melo-Mysten" GC-6C-KK-4 mellan L*na Wesstr*m och H*nna Davidss*n ?

■ Du har fortfarande inte svarat på frågan enligt ovan skrivet trots ditt stora intresse för just H*nna Davidss*n.

■ Nya fråga till @Zilvereko: Vi skall tills vidare hålla oss till den offentliga Geo-sajten samt H*nna Davidss*n:s profil-information.

■ Fråga: Har du verkligen med intresse följt med H*nna Davidss*n på den offentliga Geo-sajten via hennes profil-information ?

Mvh/JM.

Du är inte frisk. Varför ska jag svara på dina märkliga frågor och obegripliga påståenden bara för att du vill det? Du tillför inget annat än ilska, men det är väl det du vill.
Citera
2021-12-16, 03:26
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Mvh/JM.

Har vi missat bildtexten "S-som i Joker?" 10 nov 21?

Tror du hon kommunicerar med dig via sin GC-sida?
Citera
2021-12-16, 12:19
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
■ OffTopic: Palmemordet har överhuvudtaget ingenting med det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 att göra.

■ Jag har vid några tidigare tillfällen deklarerat, att jag har ett djupt intresse som vilar i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018, en av anledningarna är att jag kände L*na Wesstr*m.

■ Jag kommer fortsätta med att gräva vidare och därtill kommer jag också att skriva och posta inlägg i tråden beträffande det tidigare mordet på L*na Wesstr*m 2018 vilket fortsättningsvis kommer att ske, oavsett❗vad du tycker, och rekommenderar.

Mvh/JM.
Varför var just huvudet på LenaW så viktigt att förstöra för Hanna och Stefan Davidsson, det får du gärna deklarera.
Kan det vara så att Hanna jobbar med människor med huvudtrauman alt. stroke.
Då vet Hanna precis hur människor ska hanteras på värsta tänkbara sätt, alltså ta del av summan av Hannas bitterhet för medicin förstod hon sig inte på den legitimerade sjuksköterskan.

Hanna som hade det så svårt med studierna till sjuksköterska och klarade sig precis.
Golvbrunnarna är rena och rivalen är borta allting gott slutet gott ?

Vill inte få huvudet inslaget då bör jag sluta skriva här ?

~fiskelyckan~
Tankar går till Jonna Henningsson.. som är en vacker kvinna, som tycker om hästar och ljuga.
Precis som Hanna
Citera
2021-12-16, 15:17
Medlem
■ Beträffande mordet på L*na Wesstr*m 2018 samt med inriktning på det förundersökningsprotokollet som tidigare har skrivits av polisen och åklagarna i konnektion till utredningarna samt de olika personförhören då gällande mordet på L*na Wesstr*m.

■ Allt kan inte❗antagas vara sant som står nedskrivet i förundersökningsprotokollet, detta sagt med anledning av, att några, tidigare av polisen och åklagarna förhörda personer, hade vid de aktuella förhörstillfällena varit osannfärdiga, detta, vilket kan❗ha berott på att de ville skydda den då mordmisstänkte St*fan Davidss*n och även därtill H*nna Davidss*n.

■ Det kan även ha berott på, att någon, eller några tidigare av polisen och åklagarna förhörda personer har velat skydda sig själva på grund av sin, eller sina tidigare inblandningar i mordet på L*na Wesstr*m.

■ Eftersom ett antal av de personer som tidigare hade förhörts av polisen och åklagarna och, som då visat sig ha varit osannfärdiga, kan man på den grunden inte antaga, att allt som tidigare varit nedskrivet i förundersökningsprotokollet är fullständigt sant.

■ H*nna Davidss*n, var en av några personer som tidigare genom då olika gjorda polisförhör, visat sig ha varit mycket osannfärdig.

■ H*nna Davidss*n har en gång i tiden skyddat St*fan Davidss*n genom att använda sina osannfärdigheter till polisen och åklagarna då hon vid de aktuella förhörstillfällena blev utfrågad.

■ Tillägg till ovan skrivet: H*nna Davidss*n är med mycket stor sannolikhet den personen som var St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m skulle dödsmisshandlas bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro ... och därför ligger det närmast till hands att tro på, att H*nna Davidss*n ljög för polisen och åklagarna med anledning av att hon ville skydda sig själv.

Mvh/JM.
Citera
2021-12-16, 15:24
Medlem
Citat:
■ 1: ) Kammaråklagaren Å*a H*ding och Rättsläkaren Al*xandra Laz*revic, var aldrig överens, om hur❗St*fan Davidss*n:s sperma hade kunnat hamna utanpå L*na Wesstr*m:s kjol.

■ Kammaråklagaren Å*a H*ding var säker på att St*fan Davidss*n:s sperma hade hamnat utanpå brottsoffret L*na Wesstr*m:s kjol under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 och då, någon gång i samband med mordet på L*na Wesstr*m.

■ Däremot till ovan skrivet och beträffande Rättsläkaren Al*xandra Laz*revic, så hade hon tidigare redogjort för att sperma normalt inte anträffas efter två dygn ... jag själv har tidigare framfört från 48 till 50 timmars förfluten tid.

■ Enligt ovan skrivet, så var det en brist i mordutredningen att L*na Wesstr*m:s avlidna kropp inte❗hade hittats för än först efter flera dagar och nätters förfluten tid, det vill säga, flera dagar efter det att L*na Wesstr*m hade bragts om livet.

■ Enligt mig finns det en annan förklaring till hur St*fan Davidss*n:s sperma kom dit utanpå L*na Wesstr*m:s kjol.

■ Utanpå L*na Wesstr*m:s kjol fanns endast vid det aktuella undersökningstillfället små absorberade droppar ... men❗även på insidan av L*na Wesstr*m:s kjol anträffandes St*fan Davidss*n:s sperma.

■ Hade det däremot sagt handlat om en hel sperma-ejakulation ifrån St*fan Davidss*n, (eller som @Betongbaletten så kärt uttrycker sig, citat: "Ejukalations-vätska" ) så hade det varit en helt annan sak, men nu handlade det endast om några små droppar som vid det aktuella tillfället anträffades utanpå L*na Wesstr*m:s ena kjolficka samt även därtill själva ficklocket.

■ Tillägg: Titta igenom hela skadebilden gällande L*na Wesstr*m:s kropp, huvud och ansikte och även i det viloläget hon låg när hon under Lördagen den 19 Maj 2018 hittades bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.

Mvh/JM.

Fel. Aleksandra Lazarevic har redogjort för att spermier normalt inte anträffas efter två dygn. Spermier och sperma är inte samma sak. Påvisade spermier i sperma kan ge en tidsram för när den är avsatt.
Det finns ingen tidsgräns för sperma eller DNA från sperma. Det finns kvar tills det förstörs av yttre påverkan.
Citera
2021-12-16, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .kungen77

■ Fel. Aleksandra Lazarevic har redogjort för att spermier normalt inte anträffas efter två dygn. Spermier och sperma är inte samma sak. Påvisade spermier i sperma kan ge en tidsram för när den är avsatt.
Det finns ingen tidsgräns för sperma eller DNA från sperma. Det finns kvar tills det förstörs av yttre påverkan.

■ Jag är fullständigt medveten om att spermier och sperma inte betyder samma sak.

■ Jag är inte❗inne på att St*fan Davidss*n:s sperma med då innehållande spermier hade fastnat på L*na Wesstr*m:s kjol en kort tid före själva mordet på L*na Wesstr*m ägde rum, jag är inställd på någonting helt annat beträffande när❗samt hur, och på vilket sätt som St*fan Davidss*n:s sperma hamnade utanpå L*na Wesstr*m:s kjol.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-12-16 kl. 15:56.
Citera
2021-12-16, 16:38
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
■ Jag är fullständigt medveten om att spermier och sperma inte betyder samma sak.

■ Jag är inte❗inne på att St*fan Davidss*n:s sperma med då innehållande spermier hade fastnat på L*na Wesstr*m:s kjol en kort tid före själva mordet på L*na Wesstr*m ägde rum, jag är inställd på någonting helt annat beträffande när❗samt hur, och på vilket sätt som St*fan Davidss*n:s sperma hamnade utanpå L*na Wesstr*m:s kjol.

Mvh/JM.

Fast, du skrev ju att det var "näst intill omöjligt att hitta sperma efter 48 till 50 timmar".

Anar vi en ny "på magen" ➡️ på mag-sidan ➡️ på sidan-manöver här?
Citera
2021-12-16, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenpaflashback
Vad är så intressant kring detta utgångna white trash svennemordet?

Många här i tråden anser att det finns mer att hämta gällande skuld hos andra är SD i mordfallet och det tror jag också. Det är därför tråden fortsätter att leva. Många frågor utan svar och en illa skött utredningen redan från start. Här finns allt från jäv till outredda personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in