2021-12-15, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Jo men nu är han ju 33 år gammal om ett halvår, sitter på ett dunder kontrakt som går ut om 2 år.
Vilken toppklubb kommer satsa på honom när hans kontrakt går ut? han må vara duktig men har inte direkt drivet för att vinna som t.ex Ronaldo/Zlatan har.

Liverpool köpa honom? haha aldrig i livet. Låter som något Generalen fått för sig..
Aubameyang är världklass och är på radarn hos alla världsklass klubbar punkt slut.
Citera
2021-12-15, 15:16
Medlem
E det verkligen ingen som tror Auba hade kunnat sänka sin lön för gå till en ny klubb och få tbx glädje i spela fotboll??
Citera
2021-12-15, 15:21
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EldoradoBakpulver
De går rykten på Londons gator om Hazard och Dybala till Arsenal i Januari

Lol, Hazard.

Ligger på 400-550k£/week.

Vem erbjuder honom ens 150k£/week i nuläget?

Kontrakt till 2024. Han går exakt ingenstans, så länge inte Real är villiga att ta en jävla bajsmacka.

Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
E det verkligen ingen som tror Auba hade kunnat sänka sin lön för gå till en ny klubb och få tbx glädje i spela fotboll??

Nej. Inte som snart 33-åring. Varför ska han frivilligt gå ifrån pengar han bara behöver vänta ut, för att få mindre betalt och behöva jobba hårdare för dem (riskera skador)? De flesta hade hellre valt ett år i frysboxen än att gå ner i lön. Även du och jag.
Citera
2021-12-15, 15:52
Medlem
Citat:
Aubameyang är världklass och är på radarn hos alla världsklass klubbar punkt slut.
Ja enligt generalen är denna spelare värd minst 50 miljoner euro hahaha.
Citera
2021-12-15, 15:53
Medlem
Citat:
1a april?
Länka gärna källa på dina påståenden annars är du den nya xxx.
Citera
2021-12-15, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Lol, Hazard.

Ligger på 400-550k£/week.

Vem erbjuder honom ens 150k£/week i nuläget?

Kontrakt till 2024. Han går exakt ingenstans, så länge inte Real är villiga att ta en jävla bajsmacka.

Nej. Inte som snart 33-åring. Varför ska han frivilligt gå ifrån pengar han bara behöver vänta ut, för att få mindre betalt och behöva jobba hårdare för dem (riskera skador)? De flesta hade hellre valt ett år i frysboxen än att gå ner i lön. Även du och jag.
Jag kan förstå tanken men vill ändå tro fortfarande finns spelare som bryr sig om bara pengar.
Jag tänker själv så här,2013 förlora jag båda ben och en hand,åren efter,visst jag har större inkomst varje månad nu,men mitt liv är så tråkigt,hade lätt gå tbx va fattig,ha kul må bra,leva livet,än hur livet blev .
Citera
2021-12-15, 16:34
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Angående City matchen, det är tveksam straff? Att få vifta med armarna i straffområdet och störa bollbanan med hjälp utav arm det är ''billigt!, tveksamt!''
// PoK

Proffsdomare disagrees:

Citat:
So for me, it was not a penalty, but the VAR felt there was a chance it brushed his arm and they went with the referee's decision.

Stephen Warnock: This one really infuriated me, this one is such a disappointing decision because for me, it is clear it hits his ribs and it ricochets and if it does strike the arm at some point, it is off the ribs on to the arm.

Citat:
Ursprungligen postat av PommesOchKebab
Har bara sett salash flygning från liverpools egna video och jag ser inte att det är Mings som är den som trycker till, jag ser salah trycka åt vänster varpå Mings faller och någon mikrosekund senare slänger sig salah och gör kullerbytta.
// PoK

Citat:
DERMOT'S VERDICT: It was clumsy, he chases him in and catches him and in that situation, I do not see the referee [Stuart Attwell] having any other choice than to give a penalty.

He does not get the ball, is clumsy, here is a tangle of legs - he can give it for either one (foul), but for me, it is just a clumsy tackle and once you commit to a tackle like that, you have to get the ball.

And quite clearly he does not get the ball, so the referee gives a penalty correctly for me.

https://www.skysports.com/football/news/11095/12494838/ref-watch-dermot-gallagher-gives-verdict-on-penalty-calls-involving-the-premier-league-top-four
Citera
2021-12-15, 16:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Hat inte Arsenal alltid sålt till sina konkurrenter ? Sanchez, van persie, oxlade?
Vart har du fått för dig detta, Mr. La Liga expert?

Vi har sålt spelare som Adebayor, Toure, Nasri och Clichy till Man City. Ashley fuckings Cole och Giroud till Chelsea. van Persie till Man United, samt Ox till Liverpool (ingen Gooner brydde sig öht att Ox lämnade Arsenal).

Sålde inte Liverpool deras bästa o viktigaste spelare till Chelsea för lite över 10 år sen?
Citera
2021-12-15, 16:57
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Jo men nu är han ju 33 år gammal om ett halvår, sitter på ett dunder kontrakt som går ut om 2 år.
Vilken toppklubb kommer satsa på honom när hans kontrakt går ut? han må vara duktig men har inte direkt drivet för att vinna som t.ex Ronaldo/Zlatan har.

Liverpool köpa honom? haha aldrig i livet. Låter som något Generalen fått för sig..

Du får lära dig läsa innan du svarar, jag skrev aldrig något om en toppklubb skulle köpa honom. Och absolut inget om att Liverpool skulle köpa honom nu, det var rykten om när han fortfarande var kvar i Dortmund.

Citat:

Går rykten i min trappuppgång om att Liverpool ska kicka Klopp i Januari och hämta in Tim Sherwood. Vi har ungefär samma trovärdighet på våra rykten.
Citera
2021-12-15, 16:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Hoppas verkligen inte att vi går och värvar Hazard.
Citera
2021-12-15, 16:59
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vart har du fått för dig detta, Mr. La Liga expert?

Vi har sålt spelare som Adebayor, Toure, Nasri och Clichy till Man City. Ashley fuckings Cole och Giroud till Chelsea. van Persie till Man United, samt Ox till Liverpool (ingen Gooner brydde sig öht att Ox lämnade Arsenal).

Sålde inte Liverpool deras bästa o viktigaste spelare till Chelsea för lite över 10 år sen?

Nej, Gerrard stannade kvar till pensionen.
Citera
2021-12-15, 17:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Nej, Gerrard stannade kvar till pensionen.
Caution: slip, slip Gerrard var inte alls Liverpool’s bästa och/eller viktigaste spelare på den tiden, det var det Torres som var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in