2021-12-15, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Jag har ingen agenda, men med tanke på att alla dina inlägg här på FB är i denna tråden så är det ju rätt uppenbart att du har en agenda.

Japp, jag har en agenda. Den är att ifrågasätta och vara kritisk till lösa rykten och få reda på sanningen. Jag finns i fler trådar under annat namn. Jag göds av rättsprocesser och tycker det är extra intressant när det gäller min hemstad och folk man faktiskt vet vilka det är. Det som skiljer denna tråden från andra är att folk i Karlskrona mest är ute efter att sprida skit om varandra. Vilket inte är Flashbacks syfte.
Citera
2021-12-15, 15:30
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Japp, jag har en agenda. Den är att ifrågasätta och vara kritisk till lösa rykten och få reda på sanningen. Jag finns i fler trådar under annat namn. Jag göds av rättsprocesser och tycker det är extra intressant när det gäller min hemstad och folk man faktiskt vet vilka det är. Det som skiljer denna tråden från andra är att folk i Karlskrona mest är ute efter att sprida skit om varandra. Vilket inte är Flashbacks syfte.

Den som kommer med lösa rykten och stolliga historier här är du, ett i raden av vad någon träffade kallade ”psykos-konton” ovan.
Citera
2021-12-15, 15:36
Medlem
Citat:
Den som kommer med lösa rykten och stolliga historier här är du, ett i raden av vad någon träffade kallade ”psykos-konton” ovan.

Jag vet inte om det ens är värt att bemöta dig längre. Jag respekterar att du tror på polisens rapport. Jag gör det själv inte utan väntar på att all fakta ligger på bordet innan jag kan vara säker. Det får du respektera och så får vi leva med att vi tycker olika.
Citera
2021-12-15, 15:37
Medlem
Citat:
Jag hatar ingen, men rätt ska vara rätt.

Du låter som en konspirationsteoretiker, allt är polisens och rättsväsendets fel.. Nej, det gick inte till åtal för att förundersökningen var dåligt gjord(ska du hoppa på förundersökningsledaren nu med, har du ingen skam i kroppen). M.L uppträdde provocerande och uppfattades som ett hot, han uppträdde olämpligt, detta ledde i slutändan till att inget åtal väcktes.

Hatar ingen, rätt ska vara rätt 🤣

Du hittar på massa olika brott ML skulle begått, allt för att smutskasta så mycket som möjligt.
Är han inte också misstänkt för hustrumisshandel, olaga hot, våldtäkt av minderårig, bankrån, pengatvätt, urkundsförfalskning, gängrelaterad verksamhet och koppleri?

Vet du vilka fler som agerar som du?
Jo Avpixlat, Nordfront m.fl. högerextrema media, och diverse privatpersoner som är rasister, homofober, xenofober etc
Citera
2021-12-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SSUpp
Hatar ingen, rätt ska vara rätt 🤣

Du hittar på massa olika brott ML skulle begått, allt för att smutskasta så mycket som möjligt.
Är han inte också misstänkt för hustrumisshandel, olaga hot, våldtäkt av minderårig, bankrån, pengatvätt, urkundsförfalskning, gängrelaterad verksamhet och koppleri?

Vet du vilka fler som agerar som du?
Jo Avpixlat, Nordfront m.fl. högerextrema media, och diverse privatpersoner som är rasister, homofober, xenofober etc
Du glömde svenska poliskåren som enligt rektorn åker runt och "knackar bög" på Pridefestivaler 2021...
Citera
2021-12-15, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LisaEric79
Jag vet inte om det ens är värt att bemöta dig längre. Jag respekterar att du tror på polisens rapport. Jag gör det själv inte utan väntar på att all fakta ligger på bordet innan jag kan vara säker. Det får du respektera och så får vi leva med att vi tycker olika.

Ja, vem vet det kanske kommer fram att det var ett gäng utklädda nazister i en hyrd film-polisbuss som skulle ”knacka bög” som M.L trodde i förhöret
Citera
2021-12-15, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Du glömde svenska poliskåren som enligt rektorn åker runt och "knackar bög" på Pridefestivaler 2021...

Det är i storstäderna pikén har slutat med att spöa upp folk för skojs skull. Men här på landsbygden är det precis som det alltid har varit.

Citera
2021-12-15, 16:10
Medlem
Citat:
Vem lever i en fantasivärld? Är det dem som har mer än 15.000 inlägg här på Flashback du menar? 😂
-När är det rättegång? 🐷👍
Citera
2021-12-15, 16:12
Medlem
Citat:
Det är i storstäderna pikén har slutat med att spöa upp folk för skojs skull. Men här på landsbygden är det precis som det alltid har varit.

Har svårt att tro det,här på ön går alltid polisen längst fram i Pridetåget.
Citera
2021-12-15, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Har svårt att tro det,här på ön går alltid polisen längst fram i Pridetåget.

Polisen går först för att stoppa trafiken, de har aldrig deltagit i Pridetåget i staun.

Rättegången skulle vara någon gång i mars.
Citera
2021-12-15, 16:35
Medlem
Citat:
Vem lever i en fantasivärld? Är det dem som har mer än 15.000 inlägg här på Flashback du menar? 😂

Och det skulle ha någon korrelation med att leva i en fantasivärld påstår du? Till skillnad från ”verkligheten” där polisen på landsbygden åker runt och misshandlar folk? Nämn ett fall i Karlskrona där det skett?
Citera
2021-12-15, 16:38
Medlem
Citat:
Och det skulle ha någon korrelation med att leva i en fantasivärld påstår du? Till skillnad från ”verkligheten” där polisen på landsbygden åker runt och misshandlar folk? Nämn ett fall i Karlskrona där det skett?

Enligt några äldre källor var det en polis TP som efter en sådan runda blev placerad för all framtid bakom ett skrivbord på Järnvägstorget
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in