Citat:
Ursprungligen postat av
Bilingualbvern2.0
Du förstår verkligen inte hur polis och rättsväsende fungerar, och vad som blir offentligt eller offentlig handling. Ett tips till dig är att du läser på, så slipper du framstå som en okunnig rättshaverist.
Jo det vet jag, men jag tror du har en agenda och det är ryktesspridning. Anser inte att Flashback ska användas till sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loppan113
Konstigt att det då va hon som skickade till folk som inte höll med om kommentarerna 🤔 vilket det finns bevis på personer som gjort många skärmdumpar så bara lägg ner ditt dravel om sådant du inte har en aning om, eller kanske är det S.A eller M.L själva som gömmer sig bakom detta aliasnamnet 🤔
Tror ärligt talat inte hon är så korkad så hon skulle göra det även om det var hon. Och nej, tror inte att alla konton som ifrågasätter polisens agerande ägs av M.L eller S.A. Vissa av oss vill helt enkelt ifrågasätta rykten och få reda på sanningen. Det här är ingen för-eller-emot-polisen-tråd. Som jag skrev innan så är M.L med all sannolikhet skyldig till att ha gjort motstånd och han har säkert sagt både det ena och det andra till poliserna. Men man vill ju fortfarande veta varför polisen kom, vilka som var där och om polisen ljuger i sina rapporter. Att polisen inte tagit med vittnen och videoupptagningar i en förundersökning får åtminstone mig att dra öronen åt mig och fundera på vad fan som egentligen hände. Och att moderaterna håller S.A om ryggen visar också på att det sannolikt finns saker här som vi vanliga dödliga inte känner till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Loppan113
Jag har absolut inget hat mot dom, men det jag inte tycker är ok är när man tror att man står över lagar och regler som är till för ALLA även politiker. Erkänn att när man gjort fel och håll inte på med dra ihop den en historian värre än den andra, det tycker jag inte är ok
Nu har de ju heller inte "dragit ihop någon historia" utan sitter knäpptysta i i nån koja i skogen och säger ingenting. Otroligt provocerande måste jag säga. Ge oss lite stoff! Är det någon som har källa på att rättegången var satt till i mars? Ska man behöva vänta på filmen tills dess?