Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Jag vet inte om du är retarderad eller bara en komisk antirasist, kanske från expo. Hotelserna med ip-nummer o.s.v. kan du glömma. Jag blir hotad av idioter hela tiden och har inte anlag för paranoia. Och viktigast av allt: Det här är Flashback och här skiter vi totalt i svamlare som dig. Vita Huset?!? Hänga Vicepresidenten?? Käkar du tabletter eller?
Men fortsätt du att mala på. Ju längre tråd om detta rättsövergrepp, desto fler får upp ögonen för hur illa ställt det är i Sverige.
Jag läser bara vad FN och lagarna säger om det som ni tror ska vara lagligt fast ni bevisar exakt hur farligt rasism och propagandan är och varför det är förbjudet och varför staterna bekämpar er fast ni blev för många på en gång att gripa men såklart kommer ni alla få sota för era synder om ni väljer att låta er luras av propagandan som FN har förbjudit genom sin resolution som Sveriges representanter har signerat på att Sverige ska kämpa för inom Sveriges gränser.
Det var högerextrema gäng som sprang runt med vapen vid Vita Huset den dagen eftersom högerextremister har en tro om att politiker är ett problem som man ska begå terrorbrott mot.. som när du uppmanar till att folk ska komma ihåg namnet på människor som du anser är skurkar som ska avrättas fast du i själva verket bara har lurats av propaganda för att ditt IQ är för lågt för att se igenom enkelvinklad propaganda som aldrig visar två sidor av ett mynt.
När Trump sa att valet var fejk så var det högerextrema grupperingar som tryckte på och fick folk att storma Vite Huset vilket fick en kvinna skjuten till döds i bröstkorgen för att hon puttades in mitt framför en polis som stod med vapnet och siktade mot en dörr som kvinnan slog in fönstret på och hoppade igenom för att bli skjuten så att hon föll tillbaka ut genom rutan mot de högerextrema som helt plötsligt förstod att det var på allvar och att en kvinna just sköts till döds i Vita Huset för att dom hetsade folk till att jaga politiker inne i Vita Huset medans poliser har som jobb att skjuta folk som börjar jaga politiker inne i Vita Huset.
När de högerextrema i Sverige betalade för böterna när den blinde rasisten begick brott så berättade dom genom sina handlingar att domstolar, poliser och åklagare gör fel och är kriminella som ska jagas. Det är just därför rasism är farligt.
Du kanske inte fattar det själv på grund av propagandan som du låtit ig luras av.. men du är en högerextrem terrorist som uppmanar till brott mot statliga arbetare i ditt hemland.. och det finns konsekvenser även om ni är för många för att dom ska kunna gripa så många idioter på en gång.. så visst kommer ni undan men såklart inte för evigt.
Karman är en lag som gör att ni får äta skit tillslut eftersom ni har bett om det genom att kriga mot ert hemland och FN genom att inte acceptera alla människor som inte är kriminella men som kanske har mörk hy eller en annan religion än kristendom.