2021-12-14, 16:18
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
"Enligt Öksuz har den blinde 46-åringen gjort sig skyldig till brottet "hets mot folkgrupp". Bland annat genom att peka ut invandrare som kriminella och uppmana till att starta medborgargarden för att hålla "invandrardrägg" i schack.

Åklagaren påstår bland annat att Jonas Serneholt skrivit att det "endast är invandrarungdomar av mellanöstern/nordafrikansk bakgrund som begår brott" samt att "man ska spärra in" kriminella invandrare och skicka hem dem."

Är allt där HMF eller bara delar?

Hur kan Serneholt skriva "endast är invandrarungdomar av mellanöstern/nordafrikansk bakgrund som begår brott"?

Hur dumt är det inte? Varför skriva "endast"? Kanske bara det ordet som gör det till HMF?

Det är väldigt dumt men han verkar ju inte ha alla indianer i kanoten eller alla ögon i skallen om man så vill han torskade ju för exakt samma sak 2016 finns en tråd om det här på forumet.

Edit: (FB) MPs Jonas Serneholt kallar Somalier för cancersvulst - får böter
Citera
2021-12-14, 16:31
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
På vilket sätt infaller denna karma? Undrar då jag ofta läser kommentarer liknande denna och att "snart kommer vi svenskar enas" eller liknande fantasier.

Menar att babbeluringar förr eller senare klättrar ut för långt på grenen. Den knäcks.

De lasermän som Sverige måhända hade behövs är tyvärr i fåtal.
Citera
2021-12-14, 16:40
Medlem
F.Hansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5150-5157
Värre. Blinde Jonas har varit aktiv miljöpartist med då han såg det komma blev han utesluten 2017.

Ujuj, miljönazist!
Citera
2021-12-14, 16:42
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Menar att babbeluringar förr eller senare klättrar ut för långt på grenen. Den knäcks.

De lasermän som Sverige måhända hade behövs är tyvärr i fåtal.

Utveckla gärna hur och vad som händer när den knäcks.

Och en eller två nya lasermän i dagens Sverige är en mycket klen tröst då det hinner födas runt 50 nya under tiden dessa lasermän dräper säg 3-5 svartskallar var.
Citera
2021-12-14, 16:59
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Läs hans inlägg igen och se om han ”kritiserar” eller bara skriker en massa svordomar och sjuka öknamn till höger och vänster. Kritisera ska man alltid kunna göra men då måste man hålla en nivå som är högre än när man var i kiss och bajs åldern.

Varför tar inte du, ditt förbannade jävla as, och slutar försvara dina invandrarapor? Visst vi förstår att du gillar att rulla runt naken i lera med dina arabiska kompisar så att du också blir brunfärgad när de tar dig bakifrån, men snälla! snälla! försök fatta att de allra flesta svenskar är trötta på invandrarjävlarna och vill bara att de ska åka hem eller dö bort.
Citera
2021-12-14, 17:01
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
"Enligt Öksuz har den blinde 46-åringen gjort sig skyldig till brottet "hets mot folkgrupp". Bland annat genom att peka ut invandrare som kriminella och uppmana till att starta medborgargarden för att hålla "invandrardrägg" i schack.

Åklagaren påstår bland annat att Jonas Serneholt skrivit att det "endast är invandrarungdomar av mellanöstern/nordafrikansk bakgrund som begår brott" samt att "man ska spärra in" kriminella invandrare och skicka hem dem."

Är allt där HMF eller bara delar?

Hur kan Serneholt skriva "endast är invandrarungdomar av mellanöstern/nordafrikansk bakgrund som begår brott"?

Hur dumt är det inte? Varför skriva "endast"? Kanske bara det ordet som gör det till HMF?

Vem fan bryr sig? Hur hetsar han ens om han skriver "endast"? Dessa jävla halvprimater ska ut ur Sverige. Nu blir jag så förbannad att jag har lust att leta reda på den där videon från Nya Zeeland där den där liraren skjuter sönder alla satans muslimjävlar i en moskéjävel!
Citera
2021-12-14, 17:04
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Utveckla gärna hur och vad som händer när den knäcks.

Och en eller två nya lasermän i dagens Sverige är en mycket klen tröst då det hinner födas runt 50 nya under tiden dessa lasermän dräper säg 3-5 svartskallar var.

Symbolik tarvar en förklaring. Man kan säga att de faller på eget grepp. Till slut slinter det och fängelsedörrarna öppnar sig.
Citera
2021-12-14, 17:08
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttEvigtSiegHeil
Varför tar inte du, ditt förbannade jävla as, och slutar försvara dina invandrarapor? Visst vi förstår att du gillar att rulla runt naken i lera med dina arabiska kompisar så att du också blir brunfärgad när de tar dig bakifrån, men snälla! snälla! försök fatta att de allra flesta svenskar är trötta på invandrarjävlarna och vill bara att de ska åka hem eller dö bort.

Ja du ser. Man kan bara skaka på huvudet och hoppas att du finner nån inre frid någon gång speciellt i juletider. Ha det bäst.
Citera
2021-12-14, 17:11
Medlem
EttEvigtSiegHeils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnDumSosse
Vad anser du om centralamerikaner? Tänker b la på Capoeiran?

Btw håller med om att det skedda är fruktansvärt.

Mexikaner med aztekiskt ursprung verkar vara empatilösa galningar som flår varandra levande, drar ut ögonen på varandra, filmar det och lägger ut på nätet. Men känner många sydamerikaner av mest europeisk härkomst och de hatar negrer mer än jag. Jag menar att de kan inte ens vara artiga mot negrer nästan. Jag är svensk så jag är alltid artig mot individuella negrer även om jag vill lyncha dem. Men sånt som vi svenskar skriver på Flashback, det är helt vanligt frukostsnack bland de latinos jag känner.
Citera
2021-12-14, 17:18
Medlem
Herostratoss avatar
Pöbeln skall hålla sig lugn och inte protestera mot importen av valboskap.
Citera
2021-12-14, 17:20
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Symbolik tarvar en förklaring. Man kan säga att de faller på eget grepp. Till slut slinter det och fängelsedörrarna öppnar sig.

Jag förstår symboliken i ditt inlägg men grejen är ju att det spelar ingen roll om 3 av 100 hamnar i fängelse, invandringen är redan ett faktum och försvinner inte bara för att en promille sitter av ett par månader på anstalt.

Någon säger att rösta på SD så förändras Sverige till det gamla goda vi hade förut men SD liknar mer och mer alla andra skitpartier vi redan har i riksdagen.

Jag har själv ingen lösning utan frågar mest då jag är intresserad av vad andra har för förslag för att lösa problemet.
Citera
2021-12-14, 17:24
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Han är en FD MP politiker. Vilket gör det svårt att tycka synd om honom. Men tanke på hur mycket dessa politiker har förstört och skapat det kaos vi nu har. Jag ser det som Karma.
Exakt. Om inte hans parti haft det inflytande de haft hade kanske inte detta behövt hända.
Karma, som sagt.
Inga tårar från mig.
Tycker visserligen HMF är en skitlag, men denna gång hör jag ett undantag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in