Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Ebba fortsätter briljera i att ha social kompetens på socialmedia. Hur kan det inte finnas någon som stoppar henne ifrån att lägga ut poster där grodorna fullkomligt rullar ur fingrarna på henne.
Eller gillar och Ebba och KD att han får tidningslöp med rubriker som.
”Hård kritik mot Ebba efter skämtet om Esbjörn.”
Att han inte bara hejdar sig själv när hon känner för att uttala sig om detta offentligt, man fattar verkligen inte hur hon tänker.
Tänk att hon aldrig lär sig! Hon kan inte vara särskilt smart att agitera som hon gör, ett valår dessutom. Gång på gång dyker hennes omoraliska fastighetsaffär upp och hon har inga betänkligheter att fortsätta med dyngan på social medier. Hon känns bara så otroligt barnslig och egotrippad!
Mest förbannad är jag för att hon bidrar till en rödbrun framtida regering. Ulf K har nog insett att det är kört eftersom han ställt in sitt jultal (ja, jag vet att han skyller på corona).
Vi behöver nog inte oroa oss för att Ebba Usch/Bluff blir någon minister - sköter hon sina egna affärer så här uselt så passar hon inte i en regering. Hade hon lite stil och vett, och ännu hellre mognad, hade hon aldrig inlett denna affär öht, åtminstone backat när hon såg var det barkade
Men storböla kan hon göra för att vinna sympati. "Mina barn är det viktigaste i mitt liv". Det är ju så obota dumt så man slår sig för pannan! Så känner väl alla föräldrar! Hon kunde ju lägga några minuter på hur Esbjörn 82 år känner istället.