Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Helt sjukt egentligen att Ps5 an är så Poppis att det inte gått att få tag i konsoler på TVÅ ÅR. Aldrig tidigare har en konsol sålt så bra så att Sony i princip kan tillverka hur långa som helst att sälja.
Kontrollerna ska tydligen vara supersköna och konsolen bästa någonsin så det är kanske inte så konstigt att alla vill ha den.
Jag som inte spelat på flera år har också tänkt köpa den, tillsammans med en OLED tv för att få ut maximalt bäst bild.
Hoppas du får din så snart som möjligt.
PS5:an är verkligen så bra som du beskriver den; fantastiskt bra kontroll och kickass hårdvara rent allmänt, och snygg futuristisk design också som pricken över i. Det är som om Sony importerade en TV-spelskonsol från 2015's Back to the Future II. Synd bara att vi inte har fått riktigt bra spel än, men de kommer.
Angående CDON så kan det Shylockföretaget suga negerballe. Alla borde bojkotta CDON framöver av ren princip pga ockerpriserna som de kräver för PS5:an. Jag har själv PS5 och fick lägga 500 kr extra, men jag lider med er som inte har PS5 än och möts av dessa siffror. Priserna som CDON kräver är rakt av skamlöst. Det är en sak att scalpers kräver dessa priser på eBay osv, men hederliga företag ska inte blåsa sina kunder med så folkfientliga priser.