Citat:
Ursprungligen postat av
DroidBishop
Han praktiserar fortfarande, sitter i styrelsen för stora medicinska organisationer, är den som är mest publicerad i hela den medicinska världen, har vittnat inför kongress och senat, och är en av dom som tagit fram behandlingsprotokoll för covid som används av läkare runt om i världen. Han är högst relevant och arbetar dagligen med covidpatienter och har gjort mycket stor skillnad och fortsätter att göra.
Studierna som "invaliderar" hydroxiklorikin gör så med ett enda syfte, att ge rum åt vaccinerna. Dom är felaktigt gjorda och utesluter flera viktiga variabler.
Du är matad med felaktig information
Som sagt, jag låtsades att han är legit. Har läst flera artiklar om honom sedan dess och är nu helt säker på att han är en uppviglare av rang. Men jag fortsätter låtsas för din skull.
Jag har även läst fler studier om hydro och steroider, från flera källor som jag anser trovärdiga och som bevisar att det är bullshit. Har du någon studie som visar dessa som effektiva eller kan vi vara överens om att de är olämpliga som alternativ?
Det verkar - just nu - som att du är den som är matad med felaktig information.