Citat:
Ursprungligen postat av
Becksson
Nu tror jag du är lite väl överexalterad och vsär o gormar.
Där det har nämnts någo tom barnen, så har det handlat om både Es och Ls barn
L har inte alltid dvarit snäll mot barn. Bara de som hon gillar.
Hon ha lämnat sina egna barn små barn ensam hemma vid flera tillfällen.
Hon har hat många män vid sidan av sin arelationer. Det vet alla som känner henne. Det är något "naturligt" i hennes värld🤯 att vara gift och samtidigt ha älskare som hon planerat parallella liv med. Barnen har involverats i dessa planer. Som om det vore det mest naturliga.
Jag är den första att påstå att hon saknar föräldraförmåga.
javisst. E barn i positiv mening. L barn som paria. detta va nu bara ett av exemplen.. som sagt, jag känner ingen av dem och har inga planer på försvara L i heller. hon ska ha sitt straff.. men jag har nu sett denna människa spy galla över alla för att nedvärdera L. och med sånt hon inte ens kunnat backa upp. som det här med sex.. det va bara nått hon visade sig ha antagit... det är ju sinnessjukt.. och hur L va mot barn lägger jag mig inte i. det här handlar inte om varken E lr L just nu utan detta förbannade nedklankande hon sysslat med sen start.. när ingen visste nåt osv. och detta förbannade tjat om hans barn och va synd det va om dom men tydligen inte ennes då de uppenbart får skylla sig själva. det är ju för fan absurt. sen att påstå att inte så mkt ska sägas med tanke på hans barn men sen spy vidare galla över henne utan hänsyn till hennes barn som om det vore skyldiga. fy fan vilken jävla ynklig varelse... även om du gjorde bort dig, skulle du vilja att dina barn fick höra/läsa om vilken jävla hora du va som knullade alla i sin omgivning utan att ha nåt att backa upp det med. bara på tron att det kan va vanligt när man hade hennes sjukdom lr va fan det va.
Ursprungligen postat av EmmeLee
L ha ju flyttat runt - bara kolla själv.
Nya snubbar hela tiden.
Hon har visat både en och 2 ggr vad hon går för nere på lokala puben. Så jo, tyvärr är hon ganska tydligt rejält sliten och trasig.
Och om hennes barn och hon nu var så skötsamma och duktiga - skulle ju inte soc vara inkopplad och hon inte ha sina barn alls.
Vilket hon inte hade på slutet.
Inte ett dugg avundsjuk på L. Haha
Hemlös, Skulder upp över öronen, arbetslös, psykfall, kan inte betee sig normalt på sociala tillställningar, fick inte ha hand om sina barn.
Och vi som träffat både L och E och har information om deras relation- vi blir ju direkt sågade som lögnare. Märkligt
Dem hade en kärleksrelation. Att påstå att hon helt plötsligt i vuxen ålder skulle gå och bli lespisk? Det är ju ren lögn om något.
Hon har inte alla skruvar på rätt ställe i huvet - det har märkts sen länge. Men kärleken är blind och E trodde inte på det - vi andra såg sen länge.
Och kolla nu hur det slutade. Hon skulle suttit inspärrad för länge sen.
Och vadå duktiga barn hit och dit - hon hade ju Soc på sig. Varför det - om hon nu var såå duktig och hade såå duktiga barn.