2021-12-03, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Tror ni en enda är "independent" på ST? Bara engelska överallt vilket inte känns lovande.
Har ni några knep för att ta reda på huruvida det faktiskt är tjejen i fråga man pratar med?
Dom flesta använder Whatsap och ett video samtal så ser du.
My Man har inte haft några problem med dom han träffat och har kommit hem till han på mindre än en timme.
Alla har sagt att dom är oberoende och jobbar oftast på bordell i Tyskland.
Frächa, fria från droger och väldigt proffsiga i sitt sätt att vara och bemöta kunden berättade han.
Citera
2021-12-04, 11:00
Medlem
Är väl bättre att sexköpare och eslorter skriver i tråden, folk med kännedom. Övriga kan dra.
Citera
2021-12-10, 21:41
Medlem
Provade ny förmåga från RS, kallar sig Lilly, o har kört med andra nick. Lite svår att få kontakt med.
Ung tjej, schysta sillisar, mager, blond, rätt söt, lite blyg. Skön att hårdknulla, munsprut.
Någon som håller med? Nån som träffat nån annan vettig Malmötjej och som kan lämna en recension?
Citera
2021-12-11, 13:55
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Provade ny förmåga från RS, kallar sig Lilly, o har kört med andra nick. Lite svår att få kontakt med.
Ung tjej, schysta sillisar, mager, blond, rätt söt, lite blyg. Skön att hårdknulla, munsprut.
Någon som håller med? Nån som träffat nån annan vettig Malmötjej och som kan lämna en recension?

Lilly94? Ser riktigt fin ut på bilden, men beskrivningen känns inte riktigt som att hon själv skrivit den. Och i kommentarerna på hennes RS hade ngn skrivit att hon typ ”jobbar för att hon är tvingad att betala en skuld”. Låter inte kul, speciellt om hon är helsvensk och nån babianer är inblandade…

Hur var stämningen? Var det en lägenhet, var ngn annan där?
Citera
2021-12-12, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Lilly94? Ser riktigt fin ut på bilden, men beskrivningen känns inte riktigt som att hon själv skrivit den. Och i kommentarerna på hennes RS hade ngn skrivit att hon typ ”jobbar för att hon är tvingad att betala en skuld”. Låter inte kul, speciellt om hon är helsvensk och nån babianer är inblandade…

Hur var stämningen? Var det en lägenhet, var ngn annan där?

Lägenheten var i ordning, liksom toan. Hon var ensam där. Verkade balanserad.
Citera
2021-12-12, 17:14
Medlem
Citat:

Stolt man förstår jag. Hon ville säkert allt du utförde....."betala av en skuld " jo jag tackar jag...låter inte som ett medgivande till sex...
Citera
2021-12-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Stolt man förstår jag. Hon ville säkert allt du utförde....."betala av en skuld " jo jag tackar jag...låter inte som ett medgivande till sex...

Stolt?!
Detta är en recensionstråd. Här delas erfarenheter gällande Malmö prostitution. Har du fakta om denna eskort så delge dem. Har du funderingar på sexköp i stort så ta dem i rätt tråd.
Citera
2021-12-12, 23:08
Medlem
Amelia och Molly på ST slår ju ut det mesta både prismässigt och med deras bemötande.
Snygga,super fräscha och välklädda men inget för luffare utan ställe för dom kan dra en sopsäck över sig och slänga sig i närmaste container för dessa 2 tjejer gör bara outcalls så är garanterat ingen för luffaren ovan!
Citera
2021-12-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic
Amelia och Molly på ST slår ju ut det mesta både prismässigt och med deras bemötande.
Snygga,super fräscha och välklädda men inget för luffare utan ställe för dom kan dra en sopsäck över sig och slänga sig i närmaste container för dessa 2 tjejer gör bara outcalls så är garanterat ingen för luffaren ovan!

Inga med de namnen som annonserar nu.
Hittar inga recensioner av stinkovic, gissar att hen har en identitetskris. Jag är allätare, lite hormoner och könskorrigerande kirurgi, så vem vet, kanske kan vi ses!
Citera
2021-12-14, 02:06
Medlem
Citat:
Inga med de namnen som annonserar nu.
Hittar inga recensioner av stinkovic, gissar att hen har en identitetskris. Jag är allätare, lite hormoner och könskorrigerande kirurgi, så vem vet, kanske kan vi ses!
Deras gemensamma annons ligger inte ute dygnet runt, men sen eftermiddag till 2-3 på natten.
Klart du är allätare för du tar vad du kan så du behöver nog omfattade kirurgi men dessa är inget för dig för dom gör inte sunkiga bilträffar.
Du är bara en patetisk luffare som ljuger vilket dom flesta här förstått och att träffa kvinnor är inget problem om man vet hur man ska bete sig, vilket du uppenbarligen inte vet.
Bor du kvar i mammas garage?
Senast redigerad av Svenskovic 2021-12-14 kl. 02:18.
Citera
2021-12-14, 15:50
Medlem
Någon som har träffat Eva Eden på ST?
Citera
2021-12-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskovic

Söker man på ST efter dessa tjejer på sidans sökmotor, så fås inga träffar, och samma sak gäller om man söker kvällstid. Vidtecknad har mycket god kännedom om annonsörer på flertalet siter.
För att kunna recensera eskorter krävs att man träffar dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in