2022-04-04, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nassa
Har aldrig sett Daisy på st men på rosa finns det en utan recensioner. Men nu är hennes sida nere. Hon har väldigt små bröst?

då söker du nog fel, på RS finns det bara en daisy i malmö. vet inte om du måste vara medlem eller icke. om inte annars finns det andra söktjänster, och du lär få upp flera recensioner även på ST ifall du lägger till det i sökningen
Citera
2022-04-05, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
då söker du nog fel, på RS finns det bara en daisy i malmö. vet inte om du måste vara medlem eller icke. om inte annars finns det andra söktjänster, och du lär få upp flera recensioner även på ST ifall du lägger till det i sökningen

Hennes kropp är grymt sexig men jag är för lat försöka få till en träff med hon. Verkar finns 2 Daisy I Malmö. Minst

Michelle verkar ha varit offline under några års tid.
Citera
2022-04-08, 19:08
Medlem
Citat:
Hennes kropp är grymt sexig men jag är för lat försöka få till en träff med hon. Verkar finns 2 Daisy I Malmö. Minst

Michelle verkar ha varit offline under några års tid.

Dwt är fan vad dålig koll du har. Michelle annonserar återkommande på två siter. Hon är en porrinstitution.
Citera
2022-04-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Dwt är fan vad dålig koll du har. Michelle annonserar återkommande på två siter. Hon är en porrinstitution.

Tidigare för några år sen hette hon inte Michelle
Citera
2022-04-09, 09:43
Medlem
Citat:
Tidigare för några år sen hette hon inte Michelle

Hon kallade sig Amanda i några månader.
Mvh /superkoll
Citera
2022-04-09, 12:36
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Hon kallade sig Amanda i några månader.
Mvh /superkoll

Det stämmer, Amanda C under en kort period.
Citera
2022-04-09, 14:08
Medlem
Nån som kan recensera asiaterna på rs? De annonserar var och varannan dag, så nån borde ju ha träffat dem.
Har kontaktet en av dem, men verkade kort/sur, men det kan ju bero på många påringningar.
Citera
2022-04-09, 14:09
Medlem
Citat:
Kan stämma mycket väl men före det hade hon en längre pause. Vad hon hette förr minns jag inte. Spelar ingen större ändå.

Hon har hetat Muchelle sexig strippa i minst 10 år, frånsett en kort period, då hon kallade sig Amanda.
Citera
2022-04-10, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThrowANomel
du behöver nog inte göra alltför djupa sökningar i varken den här tråden eller Rs eller ST för att hitta positiva omdömen om daisy, och jag kan bara instämma med alla. nu vet jag att en del killar föredrar en mer naturlig look, men säger ändå lycka till med att hitta en annan svensk självständig tjej med den kroppen och utseendet. jag skulle tro att hon är otroligt eftersökt och antagligen därför hon fått sätta en relativt hög åldersgräns för att inte bli fullkomligt bombarderad av meddelanden och bli pressad. vilket är synd för oss som inte uppfyller den åldern. väldigt härlig tjej på alla sätt o vis, känns bitterljuvt att säga att hon var både min första och antagligen bästa eskort, vilket har lagt ribban högt.

michelle är jätte härlig också och ser också otroligt bra ut, även om hon är en del år äldre än 36 som hon skriver i sin profil. har nämnt det tidigare i tråden, men stora baksidan är att hon bara tar incalls dagtid, när jag föredrar raka motsatsen. försvårar det för mig som alltid jobbar dagtid, kan inte riktigt smita iväg och besöka henne på lunchen.

Håller Michelle till långt fr centrum ? Ok stadsdel etc
Citera
2022-04-10, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007

Du behöver inte oroa dig. OM hon skulle godta dig som gäst berättar hon så får du veta mer. Det går bussar. Det är allt du får veta!!!!
Citera
2022-04-10, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magicstrip
Du behöver inte oroa dig. OM hon skulle godta dig som gäst berättar hon så får du veta mer. Det går bussar. Det är allt du får veta!!!!
Ska undersöka möjlighet till träff
Citera
2022-04-10, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007

Området är inget svenskar väljer att bo i, mkt invandrare. Sköts på någon parallellgata för flera år sedan.

Men det är vanligtvis lugnt, och iom att hon endast träffas dagtid numera, så är det inget problem alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in