2021-07-31, 05:56
Bannlyst
Haha ja det stämmer nog, hon påminner om en klasskamrat jag stötte på i gymnasiet. Riktigt söt men när hon öppnade munnen så kom det bara floskler ut som nån lärare hade sagt precis vad hon skulle säga. Som lärt henne precis vad som var politiskt korrekt i en sinnesjuk skola. Men för att ge henne en komplimang - jag tror inte att hon är ond, bara lite dum, och lite söt.
Citera
2021-07-31, 05:58
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Vänstern har alltid haft svårt för oliktänkande. Det anmärkningsvärda att detta sker inför öppen ridå.
Citera
2021-08-12, 18:14
Medlem
Sqeptisks avatar
Har dom satt munkavle på henne? Saknar hennes imfamt korkade uttalanden

Å de gör nog SD också för den delen
Citera
2021-08-13, 12:31
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
https://twitter.com/hanifbali/status/1416006790966386696

Hahaha!

Skulle jag vara en "bror" från "orten" skulle jag nog ta det som en ren förolämpning.

Tror inte hon förstår själv vad det är hon håller på med.
Citera
2021-08-17, 16:05
Medlem
Pusts avatar
Linda Snecker vågar enligt ett långt Facebook-inlägg inte göra offentliga uttalanden, då hon känner sig näthatad genom SD-kanalen Riks.

https://youtu.be/nfSiwSCLvE0
Citera
2021-08-17, 19:35
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hahaha!

Skulle jag vara en "bror" från "orten" skulle jag nog ta det som en ren förolämpning.

Tror inte hon förstår själv vad det är hon håller på med.
Tror hon jobbar på att leva upp till rubriken på tråden - det är trots allt stor konkurrens.
Citera
2021-08-18, 10:03
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Tror hon jobbar på att leva upp till rubriken på tråden - det är trots allt stor konkurrens.

Egentligen ingen konkurrens. Hon dominerar så pass att även partikamrater fått nog.
Citera
2021-08-18, 10:17
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Linda Snecker vågar enligt ett långt Facebook-inlägg inte göra offentliga uttalanden, då hon känner sig näthatad genom SD-kanalen Riks.

https://youtu.be/nfSiwSCLvE0

Haha! Känslodriven är hon också så klart. Offerkoftan gäller när det gynnar henne som mest.
Citera
2021-11-30, 00:02
Medlem
Något nytt om den äckliga kärringen? Läste senat på Twitter att hon ville förbjuda vapenägande med hänvisning till gängkriminaliteten.
Citera
2021-12-12, 22:30
Medlem
HVIT.s avatar
Är denna ärkekossa det bästa Kommunisterna kan få fram i denna viktiga position!!! Skrämmande!
Citera
2021-12-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Är denna ärkekossa det bästa Kommunisterna kan få fram i denna viktiga position!!! Skrämmande!

Det är faktiskt märkligt. Jag är säker på att hon skrämmer bort många väljare. Det är inte sällan jag hör kvinnor inom Socialtjänsten säga att de inte längre kan rösta V efter att ha lyssnat på henne. Det måste ju gå att hitta skarpare knivar i bestickslådan istället för detta sänke.
Citera
2021-12-16, 08:36
Medlem
Jag tycker Lorentz Tovatt är en stark konkurrent om titeln mest omogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in