2021-03-23, 14:17
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
0,3 är inte mycket för en V-kommunist.
Både Lars Werner och Gudrun Schyman hade konstant avsevärt högre. I promillehalt.

När det gäller Gudrun Spyman så är väl det hennes valresultat också.
Citera
2021-03-23, 18:18
Avslutad
O,3 på högskoleprovet var en konsekvens av att hon koncentrerade sig på att inte bekräfta, de vita männen som också skrev provet i samma rum.

Hennes Afghanpojkar vill väl också se papper på, att hon inte har ett högre intellekt än dem?
Citera
2021-04-16, 18:46
Medlem
Ördögs avatar
Mohamed Omar skriver med utsökt sarkasm om Sneckers löjliga strävan att ställa in sig hos den "nya arbetarklassen". Nu har hon önskat välsignad ramadan.

MOHAMED OMAR: Linda Snecker önskar välsignad ramadan
https://detgodasamhallet.com/2021/04/16/mohamed-omar-linda-snecker-onskar-valsignad-ramadan/
Ramadan, den islamiska så kallade ”fastan”, är inte bra för hälsan. Och den drabbar framför allt folk som har det svårt, sådana som Snecker borde ömma för. Muslimer i Sverige är ju till stor del både ”rasifierade” invandrare och socioekonomiskt svaga. Hon verkar tycka att det är okej att denna grupp försvagar sig ännu mer genom att skada sin hälsa.

Det är Fatima och Muhammed som kör taxi, jobbar i hemtjänsten eller som undersköterska i sjukvården som plågas av att inte kunna äta och dricka hela dagarna på grund av grupptryck och vidskeplig rädsla för helvetet. Inte bara det att de själva mår dåligt, de utsätter också andra för risker genom att vara tankspridda, trötta och lättirriterade.

Varför vill Linda Snecker uppmuntra något sådant?
/---/
Den här liknelsen kanske är för tillspetsad, men i vissa stunder av upprördhet kan jag tycka att en ramadanhälsning är ungefär som att säga skål till någon som dricker gift.

Linda Snecker, och andra vänsterpartister, godkänner med sin hälsning allt detta fysiska och psykiska lidande. Och alla andra problem som ramadan medför.
Citera
2021-04-29, 09:28
Avslutad
Linda Snecker säger idag att horkunder skall skämmas . Så fort människor får makt blir dom galna. Skäms själv Linda Snecker
Citera
2021-07-16, 23:29
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Sneckis går från klarhet till klarhet, ville krypa ur mitt eget skinn idag när jag läste hennes "ghettoinlägg" när hon skriver "tro mig bror, vi bryr oss"..... Du milde min skapare....
Citera
2021-07-17, 18:53
Medlem
HanMedPinnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TacoKryddmix
Sneckis går från klarhet till klarhet, ville krypa ur mitt eget skinn idag när jag läste hennes "ghettoinlägg" när hon skriver "tro mig bror, vi bryr oss"..... Du milde min skapare....
Inlägg var? Var kan jag hitta det här?
Citera
2021-07-17, 18:58
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HanMedPinnen
Inlägg var? Var kan jag hitta det här?
https://twitter.com/hanifbali/status/1416006790966386696
Citera
2021-07-18, 11:35
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Linda Snecker säger idag att horkunder skall skämmas .

Citat:
Sneckis går från klarhet till klarhet, ville krypa ur mitt eget skinn idag när jag läste hennes "ghettoinlägg" när hon skriver "tro mig bror, vi bryr oss".

En liten lustighet som jag noterar är att flera av de som Snecker väljer att kalla sina brorsor med stor sannolikhet skulle benämna henne som hora.

Skulle tippa på att de enda utlänningar som Snecker stött på är de i hennes eget parti.

Synd att hon inte blev partiledare, tror hon hade haft kapacitet att köra V i botten.
Citera
2021-07-18, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
En liten lustighet som jag noterar är att flera av de som Snecker väljer att kalla sina brorsor med stor sannolikhet skulle benämna henne som hora.

Skulle tippa på att de enda utlänningar som Snecker stött på är de i hennes eget parti.

Synd att hon inte blev partiledare, tror hon hade haft kapacitet att köra V i botten.

Är hon så väldigt avvikande inom vänstern egentligen? Hon är tydligare, ja. Men hennes åsikter är väl de som kännetecknar V, Mp, och vänsterfalangerna inom S, C och L.

Tror inte att V skulle gå under med hennes partiledarskap. V minskade ju inte precis under Schymans.

Däremot skulle hon nog göra V än mer omöjligt som samarbetspartner för högersossar och högerfalangen inom L.
Citera
2021-07-18, 14:12
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenPP
Är hon så väldigt avvikande inom vänstern egentligen? Hon är tydligare, ja. Men hennes åsikter är väl de som kännetecknar V, Mp, och vänsterfalangerna inom S, C och L.

Tror inte att V skulle gå under med hennes partiledarskap. V minskade ju inte precis under Schymans.

Däremot skulle hon nog göra V än mer omöjligt som samarbetspartner för högersossar och högerfalangen inom L.

Det är möjligt att V skulle klara sig över strecket.

Schyman hade under de tidiga åren som partiledare ännu inte visat sitt rätta ansikte. Hon var verbalt skicklig och hon tog avstånd från kommunismen, vilket öppnade upp för vänsterväljare som inte betraktade sig som kommunister och som var missnöjda med socialdemokratin.

Nooshi Dadgostar gör det rätta för att vinna väljare till sitt parti. Hon talar mer om sociala frågor än om identitetspolitik. Detta är också rätt tillfälle att göra det eftersom socialdemokratin upplevs som mer höger än någonsin genom sitt samarbete med C. Därför kommer många vänstersossar att attraheras av V:s politik. Hade Snecker varit partiledare tror jag att identitetspolitiken fortfarande hade varit i fokus, och det finns ett begränsat antal personer som detta är det viktigaste för.
Citera
2021-07-24, 16:33
Medlem
Har hon barn?
Citera
2021-07-31, 05:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Har hon barn?

Ja, tyvärr!
Citera